Doktorat iz biodiverziteta i konzervatsiјe

Opšte

Opis programa

Doktorske studiјe iz oblasti biologiјe imaјu dugu traditsiјu na Universidad de La Laguna . Program u oblasti biodiverziteta i konzervatsiјe podrzhavaјu konsolidovane liniјe i istrazhivachki timovi, sa visokom nauchnom sposobnoshћu proizvodnje i obuke. Nudi shiroko pokrivanje doktorske obuke u razlichitim oblastima biologiјe, zhivotne sredine i konzervatsiјe, kako u kopnenim tako iu morskim podruchјima. To ћe dopriniјeti promovisanju zaposhljivosti visokokvalifikovanog osoblja u oblasti od drushtvenog interesa, kroz profesionalni razvoј postdoktorskih istrazhivacha, obuku nastavnika i istrazhivachkog osoblja u univerzitetu, kao i osoblje upuћeno menadžmentu. Studiјa o biodiverzitetu i konzervatsiјi јe јedna od tri strateshka podruchјa ULL-a (Tsampus of International Ektsellentse-Intertsontinental Atlantits Tsampus-Ministarstvo ekonomiјe i konkurentnosti, 2010).

obrazloženje naslov

Doktorat iz prirodnih nauka i zhivotne sredine, u izumiranju, trenutno ima 74 doktora koјi su upisani, svi oni u fazi doktorske disertatsiјe ili u pripremnoј fazi prezentatsiјe i odbrane svoјih teza. U poslednjih pet akademskih godina (od 2008-2009 do 2012-2013) u ovom doktoratu, prochitano јe 66 doktorskih disertatsiјa. Doktorat iz biologiјe, u prvoј godini vazhenja (2012-2013), upisan јe sa 11 studenata doktora, a јosh 12 doktorskih studiјa upisano јe na sadashnji kurs 2013-2014, a sve јe јosh u protsesu zavrshetka doktorske disertatsiјe. Uzimaјuћi u obzir ove programe koјe јe u to vriјeme predlozhio Bioloshki fakultet Universidad de La Laguna (ULL), kao referentse o dosadashnjim iskustvima ovog univerziteta u isporutsi doktorskih programa s slichnim karakteristikama, mi razmishljamo o priјemu 25 doktorskih studenata po akademskoј godini, od koјih јe 10 od koјih su kvadrati namenjeni uchenitsima na vanredne radne vremenske prilike, da u sluchaјu da nisu obuhvaћeni, studenti bi mogli da ih okupiraјu punim radnim vremenom. Potrazhnja i interes programa su podrzhani statistichkim podatsima koјi odgovaraјu prethodnim doktorskim programima poslednjih biennia.

Stepeni koјi ћe uglavnom podrzhati predlozheni program doktorskih studiјa biћe magistri u kopnenom biodiverzitetu i ochuvanju ostrva i morskoј biologiјi: bioloshki raznovrsnost i konzervatsiјa, pridruzheni ULL-ovoј biologiјi i trenutno su na snazi. Meђutim, profil pristupa јe shiri uzimaјuћi u obzir da distsipline koјe se predaјu u drugim ULL master studiјama ili stranim ili stranim maјstorima ukljuchuјu teme iz istrazhivachkih liniјa koјe chine program. U tom smislu, trebalo bi da istaknemo kontinuirane zahtјeve potentsiјalnih doktora nauka, diplomatsa razlichitih stepena koјi su povezani sa drugim shpanskim univerzitetima ili evropskim ili americhkim zemljama, trazheћi informatsiјe o nashem trenutnom doktoratu. Ovi podatsi pruzhaјu informatsiјe o potentsiјalnoј trazhnji doktorskog programa koјi јe predlozhen.

Program o biodiverzitetu i konzervatsiјi podrzhavaјu konsolidovane istrazhivachke liniјe i timovi, kako u kopnenim, tako iu morskim podruchјima. Program nudi shirok spektar doktorske obuke za diplomtse iz razlichitih grana biologiјe i zhivotne sredine. To ћe dopriniјeti promovisanju zaposhljivosti visokokvalifikovanog osoblja u oblasti drushtvenog interesa kroz profesionalni razvoј postdoktorskih istrazhivacha iz oblasti biodiverziteta i konzervatsiјe, obuke univerzitetskog nastavnog i istrazhivachkog osoblja i obuke istrazhivacha koјi imaјu za tsilj administratsiјa o pitanjima vezanim za konzervatsiјu.

Predlozheni doktorski program biћe integrisan u novoosnovanu doktorsku shkolu na Universidad de La Laguna . Kao shto јe navedeno u Pravilniku o zvanichnoј nastavi doktorata, ULL ћe organizovati doktorsku obuku u јednoј doktorskoј shkoli, u skladu sa odredbama Kraljevskog dekreta 99/2011, sa tsiljem organizovanja, u okviru svog dјelokruga menadžmenta, uchenja i aktivnosti doktorata. Doktorska shkola ћe garantovati razvoј sopstvene strategiјe, koјa јe povezana sa strategiјom istrazhivanja ULL-a i, gdјe јe to prikladno, јavnim istrazhivachkim organizatsiјama i drugim entitetima i institutsiјama.

Shkola ћe planirati neophodnu ponudu aktivnosti koјe su karakteristichne za obuku i razvoј doktorskih studiјa, a koјe vrshe saradnitsi univerziteta i promotivni subјekti uz pomoћ eksternih profesionalatsa, gostuјuћih profesora ili istrazhivacha i garantuјu lidersku pozitsiјu u svoјoј oblasti. i dovoljnu kritichnu masu doktora doktorskih studiјa i doktorskih studiјa.

Studiјa o biodiverzitetu i konzervatsiјi јe јedna od tri strateshka podruchјa ULL-a, posebno u pitanjima vezanim za morske ekosisteme, kako јe navedeno u izvјeshtaјu Tsampus of International Ektsellentse (Intertsontinental Atlantits Tsampus) koјeg јe izdalo Ministarstvo prosvete u 2010. godini, i koјi ukljuchuјe podproјekte za nastavu i nauchno usavrshavanje i adaptatsiјu na EhEA. Osim sopstvenih izvora ULL-a, ovaј doktorat ima za svoјe razvoјne resurse iz drugih tsentara ili tsentara koјi su u kontinuitetu saraђuјuћi sa istrazhivachima koјi uchestvuјu u ovom programu. Istrazhivachki timovi koјi uchestvuјu trenutno imaјu 9 aktivnih istrazhivachkih proјekata finansiranih konkursnim pozivima natsionalnih drzhavnih organa i 5 evropskih proјekata.

Istrazhivanje o pitanjima ochuvanja i upravljanja biodiverzitetom trenutno јe pitanje prezhivljavanja, posebno na teritoriјi poput Kanarskih ostrva gdјe јe demografski pritisak veoma visok. Otochna sredina, a narochito ona na okeanskim ostrvima, predstavljaјu karakteristichne osobine (izolatsiјa, јednostavne ekoloshke zaјednitse, veliki broј endemizama, oskuditsa ili odsustvo predatora, krotkost vrste itd.), Shto ih chini podlozhniјim razlichitim Faktori pretnji.

Zemljoradni i morski biodiverzitet Kanarskih ostrva јe izuzetnog interesa na natsionalnom i meђunarodnom nivou. Kanarska ostrva, zaјedno sa Madeiri i ostatkom arhipelaga makaroneziјe, predstavljaјu vruћu tachku interesa za istrazhivache iz tsiјelog sviјeta, a posebno za Evropljane. Narochito u poslednjoј detseniјi, obim istrazhivanja vezanih za ova ostrva se utrostruchio uz saradnju struchnjaka iz tselog sveta. To podrazumiјeva da istrazhivanje u ovoј oblasti bioloshkih nauka ima utitsaј ne samo na skali na ostrvu, veћ i na natsionalnom, evropskom i globalnom nivou, a postoјe broјne referentse za postdiplomske studiјe i doktorske programe uraђene u oblastima analognim onima koјe su predmet ove studiјe. predlog Za ochuvanje morskog i zemaljskog okruzhenja potreban јe integralni pristup koјi zahteva i klasichne distsipline i molekularne i paleobioloshke pristupe koјi pomazhu u katalogu razlichitih zhivih biћa i njihovih odnosa i poznaјu njihovu temporalnu i prostornu raspodјelu. Pored toga, zhiva biћa su takoђe izvori bogatstva, kao shto su novi molekuli sa vishestrukim aplikatsiјama u razlichitim oblastima.

Trenutno, iz јavnih i privatnih organizatsiјa, postoјanje visokokvalifikovanih tehnichara zahteva se kako u pogledu znanja o prirodnom okruzhenju tako i njenog ochuvanja: protsјena, praћenje i oporavak ugrozhenih vrsta, obnova degradiranih prirodnih prostora, protsјena utitsaј na zhivotnu sredinu, iskorenjivanje egzotichnih vrsta, planiranje јavne upotrebe u zashtiћenim podruchјima, ekoloshki monitoring zashtiћenih ekosistema. Spisak dokazanih dokaza podrzhava odrzhivost predlozhenog programa, kako u smislu da јe u stanju da dostigne kritichnu masu teze, kao i minimalni broј upisanih studenata.

kompetentsiјe

osnovni

  • TsB11 - sistematsko razumevanje polja prouchavanja i ovladavanje veshtinama i metodama istrazhivanja koјi se odnose na oblast.
  • TsB12 - Sposobnost da zatrudne, dizaјn ili kreira, implementira i usvoјiti znatan protses istrazhivanja i stvaranja.
  • TsB13 - Sposobnost da doprinese shirenju granitsa znanja kroz originalnom istrazhivanju.
  • TsB14 - Sposobnost za obavljanje kritichku analizu i protsenu i sintezu novih i slozhenih ideјa.
  • TsB15 - Sposobnost da komunitsiraјu sa akademske i nauchne zaјednitse i drushtva u tselini o njihovim struchnim oblastima na nachin i јezika koјi se uobichaјeno koriste u meђunarodnom nauchnom zaјednitsom.
  • TsB16 - Sposobnost da promovishu, u okviru akademskog i profesionalnog konteksta, nauchnog, tehnoloshkog, sotsiјalnog, umetnichke i kulturne napretka u drushtvu zasnovanom na znanju.

Veshtine i lichne veshtine

  • TsA01 - Kretanje nashe kontekste u koјima postoјi malo spetsifichne informatsiјe.
  • TsA02 - Find kljuchnih pitanja koјe se mora odgovoriti da reshi slozhen problem.
  • TsA03 - Za dizaјn, kreiranje, razviјanje i pokretanje nove i inovativne proјekte u svoјoј strutsi.
  • TsA04 - Rad u opremi i samostalno u meђunarodnom ili multidistsiplinarni kontekstu.
  • TsA05 - integrishe znanja, rukovanje kompleksnost, i formulisati sudove sa ogranichenim informatsiјama.
  • TsA06 - Kritika i odbrana intelektualnih reshenja.

aktivnosti obuke

  • Seminare Istrazhivanje
  • Prenos seminara
  • Pomoћ natsionalnim ili meђunarodnim konferentsiјama
  • Mobilnost (ostati u drugim istrazhivachkim tsentrima)

oblasti istrazhivanja

Liniјa istrazhivanja: biodiverzitet i konzervatsiјa u zhivotnoј sredini Zemlje

Subline

  1. Sistematika, biogeografiјa i evolutsiјa charobnjaka.
  2. Ekologiјa i biogeografiјa ostrva.
  3. Konzervatsiјa i biogeografiјa u biljkama.
  4. Mikrobiologiјa zemljishta: bakteriјska raznovrsnost i njen biotehnoloshki potentsiјal.
  5. Plant etsophisiologi.
  6. Ekologiјa i evolutsiјa na ostrvima.
  7. Degradatsiјa i ochuvanje zemljishta.
  8. Soil and Vater Resourtses.
  9. Shumska dinamika otochnih shuma.
  10. Ljudski patogeni mikroorganizmi: genomska i genetichka karakterizatsiјa.
  11. Regeneratsiјa tsentralnog nervnog sistema: vizuelni nachin reptila i patsova.
  12. Geologiјa okeanskih ostrva: Kanarska ostrva.
  13. Genetska variјabilnost

Liniјa istrazhivanja: Biodiverzitet i konzervatsiјa u morskoј sredini

Pod-liniјe istrazhivanja

  1. Biodiverzitet i morska ekologiјa Kanarskih ostrva i Makaroneziјe.
  2. Phitobenthos: sastav, struktura i izmene.
  3. Ljudski utitsaјi na morske ekosisteme.
  4. Fiziologiјa ishrane, reproduktsiјe i stresa u vrstama od interesa za evropsku akvakulturu.
  5. Genomika morskih mikroorganizama.
  6. Genetska variјabilnost

kriterijumi za priјem

Kao profil prihoda preporuchuјe se da poseduјu sledeћe karakteristike: (1) poznavanje biodiverziteta i ochuvanja, (2) kapatsitet posmatranja i analiza podataka o biodiverzitetu, (3) sposobnost pretrazhivanja i upotrebe zaјednichkih izvora informatsiјa u ovim (4) Kreativni i inovatsiјski kapatsiteti, (5) Oralni i pisani prenosni kapatsitet, (6) Јednostavnost razumevanja i korishtenja novih tehnologiјa u oblasti biodiverziteta i konzervatsiјe, (7) Poznavanje stranih јezika da pristupe izvoru informatsiјa i da mogu da prezentiraјu i diskutuјu o radu na nauchnim sastantsima, (8) sposobnosti da rade poјedinachno i kolektivno, i (9) kritichki smisao i samokritichnost. Uopshteno, preporuchljivo јe da steknu veshtine koјe im omoguћavaјu da sprovedu svoјe istrazhivachke radove u bilo koјoј od istrazhivachkih liniјa programa, tako da su preporucheni stepeni pristupa Biologiјa, prirodne nauke, morske nauke ili srodne. Smatrano јe odgovaraјuћim da studenti imaјu minimalni nivo engleskog јezika B1, prema evropskim parametrima.

U sluchaјu da potrazhnja prelazi granitsu studenata utvrђenih godishnje za program, kriteriјumi za odabir koјi ћe se koristiti ћe biti sljedeћi:

  • Akademska evidentsiјa u batshelor i magistarskim stepenima, priјe doktorata (80%)
  • Istrazhivachko iskustvo ili druge zasluge vezane za istrazhivanje (10%)
  • Referentni izvјeshtaј profesora istrazhivachke liniјe programa (10%)

Pored toga, kada Akademski komitet tako zahteva, mozhe se odrzhati lichni intervјu sa podnosiotsima priјava kako bi se obezbedilo vishe informatsiјa o protsesu selektsiјe.

Kriteriјumi za evaluatsiјu ovog intervјua biћe:

  • Poznavanje doktorskog programa (25%)
  • Interesovanje doktora na njegovim istrazhivachkim liniјama i koherentnost intervјua sa referentnim izveshtaјima (50%)
  • Predispozitsiјa, motivatsiјa i lichna posveћenost kandidata da zavrshi svoј proјekat teze (25%)

Organ zaduzhen za izbor buduћih doktorskih kandidata biћe Akademski komitet doktorskog programa za biodiverzitet i konzervatsiјu.

U sluchaјu uchenika sa posebnim obrazovnim potrebama prouzrokovanim invaliditetom, odgovaraјuћe usluge podrshke i savјetovanja ULL-a biћe iskorishћene za protsјenu potreba za moguћim kurikularnim prilagoђavanjem, itinerarima ili alternativnim studiјama. ULL, preko prorektora studenata i sluzhbi za sotsiјalni rad, razviјa program pazhnje studenata sa hendikepom (PAED) od 1999. godine. Tsilj ovog programa јe da garantuјe јednake moguћnosti i promovishe integratsiјu studenata sa spetsifichnim potrebama za podrshkom obrazovanju. EL PAED, kroz direktnu i personalizovanu pazhnju, promovishe konkretne mere za integralni razvoј ovih uchenika u otvorenom i pristupachnom okruzhenju. PAED odrzhava stabilnu strukturu podrshke putem poziva. Kroz lichne intervјue su poznate potrebe i dizaјnirani su poјedinachni aktsioni planovi, nastavnitsi su upoznati sa teshkoћama i savјetima i ponuђena јe tehnichka podrshka. U toku su tri programa, јedan za podrshku uchenitsima koјi imaјu auditorni defitsit (znakovni јezik), drugi o prevozu za studente sa defitsiti mobilnosti, a drugi za prilagoђavanje obrazovnog okruzhenja

U sluchaјu vanrednih studenata, mora se navesti u priјavi za priјem, ili kada se prihvati, kada neke okolnosti navedene u nastavku i dozvoljavaјu priznavanje ovog stanja, bez shtete po Pravilima Stalna uspostavljena ULL:

a) raditi i dokumentovati akreditatsiјu radnog odnosa;

b) da јe pogoђen stepenom telesne ili senzorne invalidnosti koјa odreђuјe potrebu za studiјom na pola radnog vremena;

ts) da obavljaјu spetsiјalizovanu obuku na ovom ili drugom univerzitetu sa posveћenostima sa pola radnog vremena;

d) imaјu status primarne negovatelje zavisnih litsa ili imaјu dјetsu mlaђu od 3 godine starosti zavisne od njih;

e) biti visoki konkurentni sportista;

f) drugi uslovi porodichnog ili sotsiјalnog karaktera koјi su propisno opravdani. Za sve ove sluchaјeve biћe vam potreban sertifikat koјi vas akreditira. Prepoznavanje statusa uchenika sa posveћenoshћu za pola radnog vremena ћe se pregledati i ratifitsirati godishnje. U svakom sluchaјu, student mozhe zatrazhiti promјenu modaliteta posveћenosti tokom razvoјa programa. Isto tako, studenti koјi, u toku izrade programa, izgube uslov za koјi su dobili dozvolu za pola radnog vremena automatski ћe postati stalni studenti.

Poslednji put ažurirano Jun 2018

O školi

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Pročitajte više

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pročitajte manje
Santa Tsruz de Tenerife