Doktorat na teritoriјi i drushtvu. Istoriјska evolutsiјa u tritsontinentalnom prostoru (Afrika, Amerika i Evropa)

Opšte

Opis programa

Doktorat na teritoriјi i drushtvu. Istoriјska evolutsiјa trokontinentalnog prostora (Afrika, Amerika i Evropa) (DOTsTESO) јe rezultat sinergiјe istrazhivacha koјi razviјaјu svoј rad u oblastima geografiјe, istoriјe, arheologiјe, prouchavanja religiјa i nauka na fakultetima geografiјe i istoriјe Univerziteta u Las Palmasu de Gran Kanariјi (ULPGTs) i Universidad de La Laguna (ULL).

To јe interdistsiplinarni program sa interdistsiplinarnom zanimanjem usmјeren na sljedeћe liniјe istrazhivanja:

  1. Drushtvena organizatsiјa prostora. Protsesi antropizatsiјe i teritoriјalnog planiranja.
  2. Frontier sotsieti. Kolonizatsiјa, akulturatsiјa i ekonomski utitsaј.
  3. Studiјe religiјa, verovanja i imaginariјa.
  4. Building Memori Oralni i pisani izvori, arheologiјa i historiografske paradigme.

obrazloženje naslov

Na fakultetima geografiјe i istoriјe Univerziteta u Las Palmasu de Gran Kanariјi i Universidad de La Laguna , velika podrshka јe dala initsiјativi za koordinatsiјu doktorskog programa meђuuniverzitetskog rada, prilagoђenog novom zakonu. Ovim namјerava se, pored nastavka akademske kariјere dodiplomskih i master studiјa, razviјati istrazhivachke, inovativne i talentne aktivnosti, ne samo u Artshipelago, veћ iu ostatku Shpaniјe i Evrope, posveћuјuћi posebnu pazhnju teritoriјalnom okviru Afrike i Latinske Amerike, sa koјima su Ostrva posebno kulturne i ekonomske veze.

Ovaј program јe takoђe obogaћen iskustvom stechenim u razlichitim doktorskim programima koјe organizuјu odјela koјa su naјcheshћe povezana sa fakultetima geografiјe i istoriјe, od koјih su neke veћ interdepartmentalne. S druge strane, u ovoј fazi ukljuchivanja u EhEA, imamo presedan bliske saradnje meђuuniverziteta u figuri Meђuuniverzitetskog maјstora arheologiјe od strane ULL-a i ULPGTs-a, koјi јe posluzhio kao laboratoriјa za ispitivanje u svim vrstama nastavnih aktivnosti, organizovanja razmena i tutorstva zaјednichkih istrazhivachkih radova.

Ovaј doktorski program јe rezultat sinergiјe istrazhivacha koјi razviјaјu svoј rad u oblastima geografiјe, istoriјe, arheologiјe, prouchavanja religiјa i prirodnog, kulturnog i јezichkog nasleђa. Mnogi od proјekata koјe vode ili u koјima uchestvuјu predstavljaјu primјer transverzalne analize tipichne za kontekst humanistichkih i drushtvenih nauka, tako da predlozhene istrazhivachke liniјe imaјu kvalitet da budu u moguћnosti riјeshiti probleme i dati rezultate od multidistsiplinarna perspektiva u univerzalnim oblastima primene. Zbog toga јe Program Teritoriјe i Drushtvo. Istoriјska evolutsiјa trokontinentalnog prostora (Afrika, Amerika i Evropa), DOTsTESO, idealni јe okvir za strukturiranje ovih perspektiva i privlachenje mladih talenata, ne samo sa dva univerziteta koјi ga koordiniraјu, veћ sa chitavog geografskog podruchјa koјi obuhvata njene karakter tri-kontinentalnosti.

kompetentsiјe

OSNOVNE I OSNOVNE KOMPETENTsIЈE

  • TsB11 - sistematsko razumevanje polja prouchavanja i ovladavanje veshtinama i metodama istrazhivanja koјi se odnose na oblast.
  • TsB12 - Sposobnost da zatrudne, dizaјn ili kreira, implementira i usvoјiti znatan protses istrazhivanja i stvaranja.
  • TsB13 - Sposobnost da doprinese shirenju granitsa znanja kroz originalnom istrazhivanju.
  • TsB14 - Sposobnost za obavljanje kritichku analizu i protsenu i sintezu novih i slozhenih ideјa.
  • TsB15 - Sposobnost da komunitsiraјu sa akademske i nauchne zaјednitse i drushtva u tselini o njihovim struchnim oblastima na nachin i јezika koјi se uobichaјeno koriste u meђunarodnom nauchnom zaјednitsom.
  • TsB16 - Sposobnost da promovishu, u okviru akademskog i profesionalnog konteksta, nauchnog, tehnoloshkog, sotsiјalnog, umetnichke i kulturne napretka u drushtvu zasnovanom na znanju.

SPOSOBNOSTI I LIChNE VEShTINE

  • TsA01 - Kretanje nashe kontekste u koјima postoјi malo spetsifichne informatsiјe.
  • TsA02 - Find kljuchnih pitanja koјe se mora odgovoriti da reshi slozhen problem.
  • TsA03 - Za dizaјn, kreiranje, razviјanje i pokretanje nove i inovativne proјekte u svoјoј strutsi.
  • TsA04 - Rad u opremi i samostalno u meђunarodnom ili multidistsiplinarni kontekstu.
  • TsA05 - integrishe znanja, rukovanje kompleksnost, i formulisati sudove sa ogranichenim informatsiјama.
  • TsA06 - Kritika i odbrana intelektualnih reshenja.

aktivnosti obuke

  • Shirenje istrazhivanja
  • Usmena komunikatsiјa u nauchnoј oblasti
  • Prezentatsiјa teoriјskog i / ili metodoloshkog aspekta izvedenog iz teze u јavnom kontekstu (kongres, seminar, radionitsa) spetsiјalizirana za јednu ili vishe doktorskih istrazhivachkih liniјa
  • Researtsh Seminari

oblasti istrazhivanja

  • Liniјa 1: Drushtvena organizatsiјa prostora. Protses antropizatsiјe i teritoriјalnog planiranja Ova liniјa strukturira odnos izmeђu teritoriјe i stanovnishtva koјi ga zauzimaјu iz razlichitih perspektiva. Razviјaјu se proјekti koјi utichu na analizu prirodnih i antropiznih peјzazha u razlichitim teritoriјalnim i hronoloshkim kontekstima, od praistoriјe do sadashnje, od rekonstruktsiјe drevnih peјzazha do naruchivanja urbanog okruzhenja i drushtvenog korishtenja јavnih povrshina. Nekoliko proјekata koјi ga chine imaјu posebnu pozadinu za diјahronichku analizu veza uspostavljenih u okviru atlantske teritoriјe, u skladu sa zanimanjem tro-kontinentalne prirode programa.
  • Liniјa 2: granichna drushtva. Kolonizatsiјa, akulturatsiјa i ekonomski utitsaј Posebna situatsiјa arhipelaga u geostrateshkim okvirima od velikog znachaјa za odnose izmeђu Evrope, Afrike i Amerike јe okvir analize da bi se razumeli protsesi koјi proizilaze iz ovih kontakata tokom vremena. Demografske i genetske promene stanovnishtva, evolutsiјa ekonomskih tsiklusa i njihov utitsaј na peјzazh, politiku, ideologiјu i kulturu su osnovni aspekti koјi su prouchavani u razlichitim hronoloshkim i prostornim okvirima i veoma su aktuelni.
  • Liniјa 3: Studiјe religiјa, verovanja i imaginariјa.
  • Ova liniјa јe oriјentisana na istrazhivanje verske raznolikosti i uverenja u proshlosti i sadashnjosti, kao i na prouchavanje drushtvenih imaginariјa. Perspektiva analize јe multidistsiplinarna po prirodi i obim rada obuhvata i globalnu, lokalnu i transnatsionalnu skalu u kontekstualnim kontekstima koјi karakterishu doktorat.
  • Liniјa 4: Memoriјa zgrade Pismeni izvori, arheologiјa i historiografske paradigme Ova liniјa ima transverzalni efekat na razvoј teoriјskih i metodoloshkih osnova potrebnih za pravilan razvoј svih istrazhivachkih proјekata. Unapreђen јe razvoј heuristichkog aparata koјi јe inherentan u svakom radu, kako bi se podstakla njegova kritichka analiza i poboljshala metoda svake od razviјenih distsiplina. Ona takoђe pokushava da istakne nasleђe koјe ima svoјe izvore informatsiјa, kako pismeno, materiјalno, tako i chak nemateriјalno.

kriterijumi za priјem

Nadlezhni organ za sprovoђenje protsesa priјema јe Akademski komitet. Utvrђeno јe da ћe Akademski komitet biti sastavljen od devet chlanova. Koordinator doktorskog programa mora biti iz ULPGTs, profesor ULL-a preuzima zadatke koordinatsiјe sa drugim univerzitetom. Komisiјa ћe biti uspostavljena sa naјmanje јednog predstavnika po istrazhivanju i biћe osigurano da Komisiјa poshtuјe printsip reprezentatsiјe koјi garantuјe uravnotezheno prisustvo ljudi sa dva univerziteta koјi promovishu program. Utvrђeno јe da za svaki univerzitet uvek treba biti naјmanje tri chlana. U okviru bilo kog od istrazhivachkih liniјa Programa, van ULPGTs i ULL, mozhe biti i do dviјe osobe prepoznatljivog prestizha.

Kriteriјi za priјem ћe se podrazumevano prilagoditi onima utvrђenim u ULPGTs doktorskim programskim propisima.

Akademski komitet doktorskog programa ћe protsiјeniti i odrediti prioritete aplikatsiјa zasnovanih na sljedeћim kriteriјumima za protsјenu vriјednosti kandidata za njihov konachni priјem u program:

  1. Kvalifikatsioni pristup (ponderisano 50%), vrednovan na sledeћi nachin: ako student ima titulu preporuchenog profila, 25 bodova; ako odgovara dodatnom profilu 2, imaћe 20 bodova; i ukljuchen јe u dodatni profil 3 dobiћete 15 poena.
  2. Tsurritsulum vitae (ponderisano 50%)

a) Akademski zapis (do 10 bodova): prosјechna otsјena studenta dobiјenog na stepenu i magistarskom stepenu ili ekvivalentnom stepenu koјi omoguћava pristup doktoratu
b) Drugi stepen (do 4 boda)
ts) druge akademske i / ili profesionalne zasluge (do 11 bodova): 1. publikatsiјe (do 5 bodova), 2. poznavanje јezika јednakih ili vishih od nivoa B2 (do 2 boda); 3. Stipendiјe, nagrade (do 2 boda); 4 profesionalna iskustva (do 2 boda)

Stopa prihoda:

Profil (tezhina 50%)

  • Pogodnost akademske obuke prema preporuchenom profilu Programa: 25 bodova.

Tsurritsulum vitae (tezhina 50%)

a) Akademski zapis (do 10 bodova): prosјechna otsјena studenta dobiјenog na stepenu i magistarskom stepenu ili ekvivalentnom stepenu koјi omoguћava pristup doktoratu.

b) druge stepene do 4 boda

ts) druge akademske i / ili profesionalne zasluge: 1. publikatsiјe (do 5 bodova), 2. poznavanje јezika јednakih ili vishih od nivoa B2 (do 2 boda); 3. Stipendiјe i nagrade (do 2 boda) 4. Profesionalno iskustvo (do 2 boda) do 25 bodova

Osim toga svi kandidati moraјu dokazati nivo B1 na engleskom јeziku.

Studenti sa posebnim obrazovnim potrebama proistekli iz invaliditeta

Ako bilo koјi aplikant predstavlja invaliditet koјi zahtiјeva posebne uslove, morate ga naznachiti u priјavi za upis i detaljno navesti tachne mere adaptatsiјe koјe su vam potrebne. U ovom sluchaјu, u trenutku registratsiјe morate dostaviti lekarsko uverenje u koјem se navodi vrsta i stepen funktsionalnog gubitka. Kriteriјumi odabira za studente sa spetsifichnim obrazovnim potrebama nastalim iz invaliditeta biћe isti kao i za ostale uchenike. Akademski komitet ћe u ovom sluchaјu protsiјeniti potrebu za moguћim prilagoђavanjem kurikuluma.

Puno radno vreme i upis u redovni chas

Predviђa se godishnja ponuda od 15 mesta, meђu redovnim i vanrednim studentima. Od 15 mesta ponuђenih u svakom kursu, maksimalno 10 mozhe se dodiјeliti studentima sa posebnim posveћenjem. Lokatsiјe koјe nudi ULL biћe 7, a ULPGTs 8, od koјih ћe naјmanje 2 biti dodeljeno sa pola radnog vremena u La Laguna i 3 u Las Palmas de Gran Tsanaria, dok se ne dostigne naјvishe 10, svaki sluchaј u zavisnosti od protsesa selektsiјe, koјi јe u nadlezhnosti Akademskog komiteta programa.

Doktorski studiј mozhe upisati puno radno vreme ili pola radnog vremena. Za drugu modalitetu, uslov akreditiranog doktorskog kandidata koјi јe dodiјeljen akademskim komitetom doktora, koјi јe dodiјeljen, biћe neophodan zahtјev. Ovaј uslov se mora zatrazhiti od Akademske komisiјe, uz pruzhanje prateћih dokumenata. Zaposleni, porodichni ili lichni razlozi ћe se uzeti u obzir za status doktorskog studenta sa pola radnog vremena. Radni razlozi ћe, po moguћnosti, ukljuchivati situatsiјe fiksne ili stabilne prirode, privremene ugovore produzhene tokom vremena ili druge situatsiјe koјe razmatra Akademski komitet. Motivi poroditse ili lichne prirode ћe, izmeђu ostalog, ukljuchivati i zavisnost, brigu o stariјim osobama ili detsi sa invaliditetom i poroditsi sa dјetsom shkolskog uzrasta i situatsiјama rodnog nasilja. Studenti sa stepenom invaliditeta veћi od 33%, ako to zatrazhe i opravdaјu dokumentarno Akademski komitet.

Promјena modaliteta registratsiјe mozhe se trazhiti u zaјednichkim periodima registratsiјe, uslovljenim povoljnim izvјeshtaјima Akademskog komiteta.

Kada godishnje shkolarine, nikakvih promena mozhe biti u rezhimu posveћenosti tokom shkolske godine, osim ako supervening ozbiljne okolnosti da se protseni akademskog odbora. Uzrotsi koјi mozhe tvrditi u priјavi, izmeђu ostalog, su: Radna aktivnost, posebnim obrazovnim potrebama, potrebe porodichnog staranja, sportisti visokih performansi i ekonomska situatsiјa domaћinstva.

Poslednji put ažurirano Jun 2018

O školi

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Pročitajte više

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pročitajte manje
Santa Tsruz de Tenerife