Doktorat u mediјskom menadžmentu

Opšte

Opis programa

Увод

ÐоÑÑÐ¾Ñ Ð¾Ñ ÐÑилоÑопÑи (ÐÑÐ) Ñ Ð¾Ð±Ð»Ð°ÑÑи медиÑÑког менаÑменÑа обезбедиÑе оквиÑ, ÑокÑÑ Ð¸ диÑÑÐ¸Ð¿Ð»Ð¸Ð½Ñ Ð½ÐµÐ¾Ð¿ÑÐ¾Ð´Ð½Ñ Ð·Ð° ÑпекÑлаÑивно иÑÑÑаживаÑе Ñ Ð¾Ð±Ð»Ð°ÑÑи медиÑа и комÑникаÑиÑе. ÐÐ²Ð°Ñ Ð¿ÑогÑам Ñе идеалан за Ñвакога ко Ñе ÑзбÑÑен могÑÑноÑÑÑ Ñада Ñ Ð¸Ð½Ð´ÑÑÑÑиÑи медиÑа и забаве коÑа Ñе бÑзо ÑиÑи. СÑепен медиÑÑког менаÑменÑа пÑÑжа ÑÐ¾Ð»Ð¸Ð´Ð½Ñ Ð¾ÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ñ Ð½Ð°ÑновиÑим конÑепÑима и пÑакÑама ÑпÑавÑаÑа ÑÑадиÑионалним и наÑÑалим медиÑÑким плаÑÑоÑмама. Ðове медиÑÑке ÑеÑнологиÑе конÑинÑиÑано ÑезÑлÑиÑаÑÑ Ñ Ð²ÐµÐ»Ð¸ÐºÐ¾Ð¼ ÑазвоÑÑ Ð¿Ñоизвода, а Ñамим Ñим и новим понÑдама, новим каналима диÑÑÑибÑÑиÑе, еÑикаÑниÑим алаÑима за маÑкеÑинг менаÑменÑ, веÑим могÑÑноÑÑима ÑÑжиÑне и маÑкеÑинÑке комÑникаÑиÑе, повеÑаÑÑ Ð°Ð½Ð³Ð°Ð¶Ð¾Ð²Ð°Ñа кÑпаÑа Ñ Ð¾Ð²Ð¸Ð¼ акÑивноÑÑима и новим понаÑаÑима кÑпаÑа и поÑÑоÑаÑа.

ÐÑоз иÑÑÑаживаÑе, кÑиÑиÑÐºÑ Ð°Ð½Ð°Ð»Ð¸Ð·Ñ, ÑÑÑденÑи ÑÑе наÑбоÑе пÑакÑе за одговоÑно и иноваÑивно лидеÑÑÑво Ñ Ñвим облаÑÑима ÑпÑавÑаÑа медиÑима: пÑоизводÑом, медиÑÑком економиÑом и ÑинанÑиÑама, маÑкеÑингом, диÑÑÑибÑÑиÑом и ÑазвоÑем Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑеÑнологиÑа.

ÐокÑоÑÑки кÑÑикÑлÑм

ÐокÑоÑÐ°Ñ Ð¼ÐµÐ´Ð¸ÑÑког менаÑменÑа заÑÑева завÑÑеÑак 36 кÑедиÑа, ÑкÑп оÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ ÐºÑÑÑева (8 кÑедиÑа), 12 кÑедиÑа ÑпеÑиÑÐ°Ð»Ð½Ð¸Ñ ÐºÑÑÑева и докÑоÑÑке диÑеÑÑаÑиÑе (16 кÑедиÑа). Ðлавни акÑÐµÐ½Ð°Ñ Ð¿ÑогÑама Ñе на ÑÑпÑеÑном завÑÑеÑÐºÑ Ð¾Ñигиналног и незавиÑног иÑÑÑаживаÑког пÑоÑекÑа напиÑаног и одбÑаÑеног као диÑеÑÑаÑиÑе.

СвеобÑÑваÑни иÑпиÑ

СвеобÑÑваÑни иÑÐ¿Ð¸Ñ ÑÑеба да Ñе Ñзима наÑвиÑе на кÑаÑÑ ÑеÑвÑÑог ÑемеÑÑÑа и неопÑодан Ñе пÑе него ÑÑо ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ одбÑаниÑи пÑедлог докÑоÑÑке диÑеÑÑаÑиÑе. СÑÑденÑи Ñе имаÑи двиÑе ÑанÑе да положе ÐокÑоÑÑки ÑвеобÑÑваÑни иÑпиÑ. Ðко ÑÑениÑи добиÑÑ Ð¾ÑÐµÐ½Ñ "незадовоÑаваÑÑÑег" пÑиликом пÑвог покÑÑаÑа ÑвеобÑÑваÑног иÑпиÑа, ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ Ñедном поновиÑи квалиÑикаÑоÑ. ÐÑÑги неÑÑÐ¿ÐµÑ Ñе ÑезÑлÑиÑаÑи пÑекидом из пÑогÑама. СвеобÑÑваÑни иÑÐ¿Ð¸Ñ Ñе оÑмиÑÑен како би Ñе оÑигÑÑало да ÑÑеник поÑиÑе ÑаниÑе Ñ Ð´Ð¾Ð±Ð¸ÑаÑÑ Ð¸ÑÑÑаживаÑког иÑкÑÑÑва; он ÑакоÑе оÑигÑÑава да ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¸Ð¼Ð° поÑенÑиÑал да пÑоводи иÑÑÑаживаÑе на Ð½Ð¸Ð²Ð¾Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа.

ÐокÑоÑÑки докÑоÑаÑ

ÐÑедлог докÑоÑаÑа моÑа ÑадÑжаÑи ÑпеÑиÑиÑне ÑиÑеве, иÑÑÑаживаÑки дизаÑн и меÑоде, и пÑедложени Ñад и вÑеменÑки оквиÑ. ÐоÑед Ñога, пÑедлог моÑа ÑадÑжаваÑи библиогÑаÑиÑÑ Ð¸, као пÑилоге, Ñве пÑбликаÑиÑе / допÑнÑке маÑеÑиÑале. УÑеник моÑа одбÑаниÑи ÑÐ²Ð¾Ñ Ð¿Ñедлог Ñезе Ñвом одбоÑÑ Ð½Ð° ÑÑменом иÑпиÑÑ.

Теза

СÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð±Ð¸ ÑÑебало да изабеÑе ÑавеÑника за ÑÐµÐ·Ñ (и Ñедног или два ÑавÑеÑника Ñколико Ñе Ñо поÑÑебно) Ñ Ð¿ÑÐ²Ð¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸ од докÑоÑÑког пÑогÑама, коÑÑ Ð¾Ð´Ð¾Ð±Ñава ÑакÑлÑеÑÑки одбоÑ. У дÑÑÐ³Ð¾Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð¸, Ð¾Ð´Ð±Ð¾Ñ Ð·Ð° ÑÐµÐ·Ñ Ð¿Ñедложио ÑавÑеÑник заÑедно Ñа пÑедлогом докÑоÑÑке диÑеÑÑаÑиÑе ÑÑеба пÑедаÑи на одобÑеÑе. ÐомиÑÐµÑ Ð·Ð° ÑÐµÐ·Ñ ÑÑеба да бÑде ÑаÑÑавÑен од наÑмаÑе Ð¿ÐµÑ Ñланова ÑакÑлÑеÑа. Ðва Ñлана Ñезе би ÑÑебало да бÑÐ´Ñ Ñа дÑÑÐ³Ð¸Ñ ÑнивеÑзиÑеÑа на Ð½Ð¸Ð²Ð¾Ñ Ð²Ð°Ð½Ñедног пÑоÑеÑоÑа. Ðе каÑниÑе од кÑаÑа 5. ÑемеÑÑÑа, ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ñа да пÑезенÑÑÑе и бÑани пиÑани докÑоÑаÑ.

ÐапÑедак иÑÑÑаживаÑа

ÐÑекÑÑе Ñе да Ñе ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ñедном годиÑÑе ÑаÑÑаÑе Ñа ÑвоÑом Ñезном комиÑиÑом како би Ñе пÑегледао напÑедак иÑÑÑаживаÑа. Ðа поÑеÑÐºÑ Ñваке ÑнивеÑзиÑеÑÑке календаÑÑке године, Ñваки ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¸ ÑÑÑденÑÑки ÑавÑеÑник дÑжни ÑÑ Ð´Ð° поднеÑÑ Ð¾ÑÑÐµÐ½Ñ Ð¾ÑÑеÑиваÑа напÑедоваÑа ÑÑеника, Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ðµ ÑÑ Ð¿Ñиказане доÑÑигнÑÑе и планови за ÑекÑÑÑ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ñ. Теза комиÑиÑа ÑазмаÑÑа ове Ñезимее и ÑпÑÑÑÑе ÑÑÑденÑÑ ÑажеÑак ÑиÑовог ÑÑаÑÑÑа Ñ Ð¿ÑогÑамÑ. ÐÑекÑÑе Ñе да Ñе ÑÑÑденÑи коÑи не ÑÑпиÑÑ Ð¾ÑÑваÑиÑи задовоÑаваÑÑÑи напÑедак иÑпÑавиÑи Ñве недоÑÑаÑке и пÑеÑи Ñ ÑледеÑи пÑекÑеÑниÑÑ Ñ ÑÐ¾ÐºÑ Ð¾Ð´ Ñедне године. Ðко Ñо не ÑÑиниÑе, Ñо Ñе довеÑÑи до оÑказа из пÑогÑама.

ÐокÑоÑÑка диÑеÑÑаÑиÑа

У ÑÐ¾ÐºÑ Ð¾Ð´ 4 године од ÑлаÑка Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑÑки пÑогÑам, од ÑÑÑденаÑа Ñе оÑекÑÑе да завÑÑи иÑÑÑаживаÑе Ñезе; ÑÑÑÐ´ÐµÐ½Ñ Ð¼Ð¾Ñа имаÑи ÑезÑлÑаÑе иÑÑÑаживаÑа пÑиÑваÑене или обÑавÑене Ñ ÑеÑензиÑаним ÑаÑопиÑима. Ðо подноÑеÑÑ Ð¿Ð¸Ñане Ñезе и Ñавне одбÑане и одобÑаваÑа од ÑÑÑане комиÑиÑе, ÑÑÑденÑÑ Ñе додÑеÑÑÑе докÑоÑаÑ. ÐдбÑана Ñе Ñе ÑаÑÑоÑаÑи од (1) пÑезенÑаÑиÑе диÑеÑÑаÑиÑе од ÑÑÑане ÑÑÑденÑа, (2) иÑпиÑиваÑа од ÑÑÑане пÑблике и (3) ÑаÑлÑÑаÑа заÑвоÑÐµÐ½Ð¸Ñ Ð²ÑаÑа од ÑÑÑане комиÑиÑе за диÑеÑÑаÑиÑÑ. СÑÑденÑи Ñе биÑи обавеÑÑени о ÑезÑлÑаÑима иÑпиÑа након завÑÑеÑка Ñва ÑÑи дела одбÑане диÑеÑÑаÑиÑе. Сви Ñланови комиÑиÑе моÑаÑÑ Ð¿Ð¾ÑпиÑаÑи завÑÑни извÑеÑÑÐ°Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑÑког одбоÑа и конаÑÐ½Ñ Ð²ÐµÑзиÑÑ Ð´Ð¸ÑеÑÑаÑиÑе.

Ðа дипломиÑаÑе моÑа Ñе одÑжаÑи минимални ÐÐРод 16 пÑеко 20 година.

ÐÑÑÑеви за нивелиÑаÑе (не пÑимеÑÑÑÑ Ñе на ÑÑепен)

ÐокÑоÑÐ°Ñ Ñ Ð¼ÐµÐ½Ð°ÑменÑÑ Ð¼ÐµÐ´Ð¸Ñа пÑеÑзима магиÑÑаÑÑки ÑÑепен Ñ ÑÑодним облаÑÑима. ÐеÑÑÑим, ÑÑÑденÑи коÑи дÑже било коÑÑ Ð´ÑÑÐ³Ñ Ð¼Ð°Ð³Ð¸ÑÑаÑÑÐºÑ ÑÐºÐ¾Ð»Ñ Ð¿Ð¾Ñед Ñога Ñе биÑи обавезни да завÑÑе кÑÑÑеве за нивелиÑаÑе коÑи ÑÑ Ð´Ð¸Ð·Ð°ÑниÑани да пÑÑже Ð¿Ð¾Ð·Ð°Ð´Ð¸Ð½Ñ Ð·Ð° докÑоÑÑке кÑÑÑеве. Ðви нивои кÑÑÑа одлÑÑÑÑе комиÑÐµÑ ÑакÑлÑеÑа и не ÑаÑÑнаÑÑ Ñе за дипломÑке кÑедиÑе пÑема докÑоÑаÑима Ñ Ð¼ÐµÐ½Ð°ÑменÑÑ Ð¼ÐµÐ´Ð¸Ñа.

ÐÑновни кÑÑÑеви: поÑÑебни ÑÑ 4 кÑÑÑа; 8 кÑедиÑа

СпеÑиÑалиÑÑиÑки кÑÑÑеви: поÑÑебни ÑÑ 6 кÑÑÑа; 12 кÑедиÑа

ÐÑновни кÑÑÑеви

ТеоÑиÑа ÑпÑавÑаÑа и оÑганизаÑиÑе

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ТеоÑиÑа апÑоÑпÑÐ¸Ð²Ð½Ð¸Ñ ÐºÐ°Ð¿Ð°ÑиÑеÑа, ÑеоÑиÑа ÐгенÑиÑе, ТеоÑиÑа ÐгенÑиÑе, ТеоÑиÑа ÐгенÑиÑе, ТеоÑиÑа ÐгенÑиÑе, ТеоÑиÑа ÐÑÑаÑÑменÑа, ТеоÑиÑа ÐÑÑÑибÑÑиÑе, ТеоÑиÑа ÐаланÑа, ТеоÑиÑа конÑÑоле, ТеоÑиÑа иноваÑиÑе, ТеоÑиÑа динамиÑÐºÐ¸Ñ ÑпоÑобноÑÑи, ТеоÑиÑа ÑеоÑиÑе, ТеоÑиÑа поÑÑавÑаÑа ÑиÑева, ÑеоÑиÑа Ñлике, ÑеоÑиÑа инÑÑиÑÑÑиÑа, ÑеоÑиÑа на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð·Ð½Ð°Ñа, ÑеоÑиÑа богаÑÑÑва медиÑа, ÑеоÑиÑа о менÑалним моделима, ÑеоÑиÑа оÑганизаÑионе ÑеологиÑе, ÑеоÑиÑа оÑганизаÑиÑе пÑавде, ÑеоÑиÑа о планиÑаном понаÑаÑÑ, ÑеоÑиÑа о пÑоÑпекÑÑ, ÑеоÑиÑа пÑиÑолоÑког ÑговоÑа, ÑеоÑиÑа о ÑеÑÑÑÑима, ТеоÑиÑа ÑамоопÑедеÑеÑа, ÑеоÑиÑа изÑаде ÑеоÑиÑе, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑалног капиÑала, ÑоÑиÑална когниÑивна ÑеоÑиÑа, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑалне ÑпоÑеÑиваÑа, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑалне ÑазмÑене, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑалног олакÑаваÑа, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑалног иденÑиÑеÑа, ÑеоÑиÑа ÑоÑиÑÐ°Ð»Ð½Ð¸Ñ Ð¼Ñежа, ÑеоÑиÑа ÑÑеÑника, ÑеоÑиÑа ÑÑÑÑкÑÑÑне конÑингенÑиÑе, ÑеоÑиÑа ÑÑÑÑкÑÑÑиÑаÑа, ÑеоÑиÑа ÑÑанÑакÑÐ¸Ð¾Ð½Ð¸Ñ ÑÑоÑкова

Ðнализа економÑÐºÐ¸Ñ ÑеоÑиÑа

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:

Увод и оÑниваÑе, ТÑажеÑе конкÑÑенÑне пÑедноÑÑи, ÐдÑжаваÑе конкÑÑенÑÑке пÑедноÑÑи, ÐлаÑи за ÑеÑаваÑе аналиÑиÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ñоблема, ÐогледаÑи ван пÑедÑзеÑа, ÐкономиÑа и менаÑменÑ, ÐкономÑка ÑеоÑиÑа, ÐÑиÑода и опÑег менаÑеÑÑке економиÑе, ÐкономÑко моделиÑаÑе и ÑеÑнике анализе, ÐеоклаÑиÑна ÑеоÑиÑа пÑедÑзеÑа , ÐÑиÑода и ÑиÑеви ÑиÑме, ÐодеÑне ÑеоÑиÑе ÑиÑме, ÐкономÑка ÑилозоÑиÑа и ÑеоÑиÑа, ÐевидÑива ÑÑка, елаÑÑиÑноÑÑ Ð¸ ÑÑжиÑна моÑ, ÐÑогноза ÑÑажÑе, Ðнализа пÑоизводÑе и ÑÑоÑкова, ÐÑекид анализе, пÑеÑпоÑÑавке и пÑимене, ÐÑоÑене пÑоизводÑе Ñ Ð¸Ð½Ð´Ð¸ÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¸Ð½Ð´ÑÑÑÑиÑи ÐпÑимизаÑиÑа под огÑаниÑеÑима и неÑигÑÑноÑÑи, опÑимизаÑиÑа СаÑизиÑаÑе Ñа виÑе ÑиÑева, опÑимизаÑиÑа Ñоком вÑемена, опÑимизаÑиÑа Ñа малим или без инÑоÑмаÑиÑа, пÑодÑкÑивноÑÑ Ð¸ Ñегово побоÑÑаÑе, економÑка еÑикаÑноÑÑ Ð¿ÑедÑзеÑа, ÑеÑнолоÑка иноваÑиÑа и побоÑÑаÑе пÑодÑкÑивноÑÑи, еÑикаÑноÑÑ Ð¾ÑганизаÑиÑе и ÐÑодÑкÑивноÑÑ Ðмп оÑиÑенÑаÑиÑа, ÑегÑлиÑаÑе Ñена и ÑегÑлиÑаÑе монопола, пÑоÑÑена ÑÐ°Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑедÑзеÑа, капиÑално бÑÑеÑиÑаÑе, анализа локаÑиÑа, ÑиÑма и дÑÑÑÑво, дÑÑÑÑвена одговоÑноÑÑ Ð±Ð¸Ð·Ð½Ð¸Ñа, Ñавна одговоÑноÑÑ ÑÐ°Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑедÑзеÑа

ÐванÑиÑаÑивне ÑеÑнике ÑпÑавÑаÑа

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐдлÑÑиваÑе и кванÑиÑаÑивне ÑеÑнике, ÑоÑмÑлаÑиÑа и гÑаÑиÑко ÑеÑеÑе, ÑедноÑÑавни меÑод, анализа дÑалноÑÑи и оÑеÑÑивоÑÑи, пÑоблеми Ñа ÑÑанÑпоÑÑом и пÑеÑоваÑа, задаÑак задаÑка, инÑегÑално пÑогÑамиÑаÑе и ÑиÑно пÑогÑамиÑаÑе, ÑеквенÑиÑаÑе, ÑпÑавÑаÑе залиÑама, ÑеоÑиÑа ÑекаÑа, ÑеоÑиÑа замене, ÐÐРТ и ЦÐРТеоÑиÑа, ÐаÑков ланаÑ, ÑеоÑиÑа игаÑа, динамиÑко пÑогÑамиÑаÑе, ÑимÑлаÑиÑа, анализа инвеÑÑиÑиÑа и анализа ÑÑÑеÑа, пÑедвиÑаÑе

ÐеÑоде иÑÑÑаживаÑа Ñ Ð¼ÐµÐ´Ð¸ÑÑком менаÑменÑÑ

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐоÑеÑак, ÐвалиÑаÑивно иÑÑÑаживаÑе, инÑеÑвÑÑиÑаÑе, ÑокÑÑ Ð³ÑÑпе, иÑÑоÑиÑа, ÑÑмена иÑÑоÑиÑа, еÑногÑаÑиÑа и поÑмаÑÑаÑе ÑÑеÑника, еÑногÑаÑиÑа и поÑмаÑÑаÑе ÑÑеÑника, ÑекÑÑÑална анализа, полÑоÑиÑна анализа, ÑеÑоÑиÑка анализа, идеолоÑка кÑиÑика, пÑиÑоаналиÑиÑка кÑиÑика, диÑкÑÑÑна анализа, инÑеÑвÑÑи, ÐÑно-меÑодолоÑка иÑÑÑаживаÑа, поÑмаÑÑаÑе ÑÑеÑника, анализа ÑадÑжаÑа, анкеÑе, екÑпеÑименÑи, пÑÐ¸Ð¼ÐµÑ Ð½Ð° опиÑÐ½Ð¾Ñ ÑÑаÑиÑÑиÑи, девеÑнаеÑÑ Ð·Ð°ÑедниÑÐºÐ¸Ñ Ð³ÑеÑака Ñ Ð¼Ð¸ÑÑеÑÑ, пиÑаÑе извеÑÑаÑа о иÑÑÑаживаÑÑ

СпеÑиÑални кÑÑÑеви

ÐенаÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¸ иноваÑиÑе Ñ Ð¼ÐµÐ´Ð¸ÑÑким оÑганизаÑиÑама

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐноваÑиÑа и кÑеаÑивноÑÑ Ñ Ð¸Ð½Ð´ÑÑÑÑиÑи медиÑа ШÑа? Ðде? Ðако ?, РазÑмеваÑе иноваÑиÑа Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ð¼ и младим медиÑÑким ÑиÑмама, ÐÑимена ÑеоÑиÑе пÑава инÑелекÑÑалне ÑвоÑине на Ð°Ð½Ð°Ð»Ð¸Ð·Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑенÑноÑÑи иноваÑиÑа на ÑÑжиÑÑима ÑадÑжаÑа Ñ Ð¼ÐµÐ´Ð¸Ñима ÐпÑÑи оквиÑ, иноваÑиÑе, иÑÑÑаживаÑа, пÑема меÑодолоÑÐºÐ¾Ñ Ð¾Ñнови иÑÑÑаживаÑа медиÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¸Ð½Ð¾Ð²Ð°ÑиÑа, обеÑаÑа и изазови иноваÑиÑа ÐÑÑÑажÑÑе немаÑÐºÑ ÑекоÑÐ´Ð½Ñ Ð¸Ð½Ð´ÑÑÑÑиÑÑ, ÑÑÑаÑегиÑÑ Ð¸ иноваÑиÑе, ÑÑанÑÑоÑмаÑиÑе Ñ Ð¿ÑилагоÑаваÑÑ Ð¼ÐµÐ´Ð¸ÑÑке индÑÑÑÑиÑе и бÑендиÑаÑе као ÑÑÑаÑеÑки избоÑи за медиÑÑке ÑиÑме, ÑÑÑаÑегиÑе за иÑкоÑиÑÑаваÑе пÑедноÑÑи Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑиÑÐ°Ð½Ð¸Ñ ÑеÑнологиÑа, оÑÑваÑиваÑе поÑенÑиÑала пÑиÑода од оглаÑаваÑа медиÑÑке пÑблике, медиÑÑке оÑганизаÑиÑÑке кÑлÑÑÑе и иноваÑÐ¸Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÐµÑÑоÑманÑи , ÐноваÑиÑе кÑоз ÑпоÑне извоÑе акÑивноÑÑи ÐÑеглед Ð³Ð»Ð°Ð²Ð½Ð¸Ñ ÑÑендова и модела индÑÑÑÑиÑе пÑÑжалаÑа ÑÑлÑга ÑелекомÑникаÑиÑа, ÑпÑавÑаÑе иноваÑиÑама, диÑÑзиÑа иноваÑиÑа Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð°ÑÑким оÑганизаÑиÑама ÐкÑиÑа иÑÑÑаживаÑа ÑÑедÑÐ¸Ñ Ð¼ÐµÐ½Ð°ÑеÑа Ñ Ð´Ð°Ð½Ñким маÑовним медиÑима, доноÑеÑе одлÑка ÑÑедника лиÑÑова ÑÑоÑеÑе вÑедноÑÑи и пÑомене, ÑоÑиÑално пилоÑиÑаÑе као меÑодологиÑа ÑеÑÑиÑаÑа за медиÑÑке иноваÑиÑе, ÑпÑавÑаÑе иноваÑиÑама Ñ Ð¼ÐµÑеÑÑ Ð¿Ñблике Ñ Ð°Ð¼ÐµÑиÑким ÑÑÑдиÑама ÑлÑÑаÑа ÑкениÑаÑа кÑига и бÑоÑÐ°Ñ Ð»Ð¾ÐºÐ°Ð»Ð½Ð¸Ñ ÑÑди

ТеоÑиÑе комÑникаÑиÑе и ÑбеÑеÑа

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐÑнове ÑеоÑиÑе комÑникаÑиÑе, оквиÑи за оÑганизаÑионе ÑеоÑиÑе, комÑникаÑоÑ, поÑÑка, ÑÑедÑÑво, ван ÑÑдÑке комÑникаÑиÑе, конÑекÑÑи комÑникаÑиÑе, одноÑ, гÑÑпа, оÑганизаÑиÑа, здÑавÑÑвени конÑекÑÑи, кÑлÑÑÑа, дÑÑÑÑво, пÑиÑода ÑÑавова, ÑÑавови: ÐеÑиниÑиÑа и ÑÑÑÑкÑÑÑа, Ð¼Ð¾Ñ Ð½Ð°ÑÐ¸Ñ ÑÑÑаÑÑи: ÑеоÑиÑа и иÑÑÑаживаÑе ÑÐ½Ð°Ð¶Ð½Ð¸Ñ ÑÑавова, ÑÑавова: ÑÑнкÑиÑе и поÑледиÑе, меÑеÑе одноÑа, пÑомена ÑÑавова и понаÑаÑа, обÑада ÑбедÑÐ¸Ð²Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑникаÑиÑа, "ко Ñо каже": ÑакÑоÑи комÑникаÑоÑа Ñ ÑбеÑеÑÑ, оÑнове поÑÑке , ÐмоÑионални жалбени одговоÑи: СÑÑÐ°Ñ Ð¸ кÑивиÑа, ТеоÑиÑа когниÑивне дезонзиÑе ЧеÑвÑÑи део УвÑеÑÑиви комÑникаÑиÑÑки конÑекÑÑи, меÑÑÑÑдÑко ÑвÑеÑеÑе, оглаÑаваÑе, маÑкеÑинг и ÑвÑеÑеÑе, кампаÑе за комÑникаÑиÑÑ Ð¾ здÑавÑÑ

ÐнализиÑаÑе медиÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ð¾ÑÑка

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐеÑиниÑаÑе анализе ÑадÑжаÑа као алаÑа за дÑÑÑÑвене наÑке, дизаÑниÑаÑе анализе ÑадÑжаÑа, меÑеÑа, ÑзимаÑа ÑзоÑака, поÑзданоÑÑи, валидноÑÑи, анализе подаÑака, конÑепÑÑализаÑиÑе анализе ÑадÑжаÑа, конÑепÑÑалне оÑнове, ÑпоÑÑеба и закÑÑÑака, компоненÑи анализе ÑадÑжаÑа, логике анализа ÑадÑжаÑа анализа, СнимаÑе кодиÑаÑа, ÑезиÑи подаÑака, аналиÑиÑки конÑÑÑÑкÑи, аналиÑиÑке ÑÑазе и меÑоде евалÑаÑиÑе, аналиÑиÑке ÑепÑезенÑаÑивне ÑеÑнике, компÑÑÑеÑÑка помагала, поÑзданоÑÑ, валидноÑÑ

ТеоÑиÑа комÑникаÑиÑе и наÑионални ÑазвоÑ

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐомÑникаÑиÑе и ÑазвоÑ: паÑамеÑÑи ÑеоÑиÑе и полиÑике, комÑникаÑиÑе и наÑионални ÑазвоÑ, полиÑика комÑникаÑиÑа и планиÑаÑе, кÑлÑÑÑни ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð°Ñ Ð¸ пÑÐµÐ½Ð¾Ñ Ð²ÑиÑедноÑÑи, меÑÑнаÑодно иÑÑÑаживаÑе бÑдÑÑноÑÑи емиÑоваÑа, Ñлога маÑовног комÑниÑиÑаÑа Ñ Ð½Ð°Ñионалном ÑазвоÑÑ: ÐноваÑиÑе, кÑлÑÑÑни конÑинÑиÑÐµÑ Ð¸ пÑомене, ÑпÑавÑаÑе маÑовним комÑникаÑиÑама, мÑлÑимедиÑÑко обÑазоваÑе, комÑникаÑиÑа подÑÑке наÑионалном ÑазвоÑÑ, наÑионална иÑкÑÑÑва Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑникаÑÐ¸Ð¾Ð½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð»Ð¸ÑиÑи, комÑникаÑиÑа подÑÑке инÑегÑалном ÑазвоÑÑ, комÑникаÑиона полиÑика Ñ ÐÑазилÑ, ÑÐ°Ð·Ð²Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑникаÑиÑа Ñ ÐндиÑи, Ñлога емиÑоваÑа Ñ ÐÑÐ°Ð½Ñ : ÐзвеÑÑÐ°Ñ Ð¾ наÑионалном иÑÑÑаживаÑÑ, пÑема наÑÐ¸Ð¾Ð½Ð°Ð»Ð½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð»Ð¸ÑиÑи комÑникаÑиÑа за ÐÑан, ÐволÑÑиÑа Ðевкома за ÑÐ°Ð·Ð²Ð¾Ñ Ð¸ ÑоÑиÑÐ°Ð»Ð½Ñ Ð¿ÑавдÑ, ÐодеÑнизаÑиÑа диÑкÑÑÑа, медиÑи и комÑникаÑиÑа Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÐµÑнизаÑиÑи, кÑиÑиÑне пеÑÑпекÑиве комÑникаÑиÑе, кÑиÑÐ¸ÐºÑ Ðевкома Ñ Ð´Ð¾Ð¼Ð¸Ð½Ð°Ð½ÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð°Ñадигми, ÑазвоÑ, комÑникаÑиÑа и Спи ÑиÑÑалноÑÑ Ñ ÑазвоÑним, паÑÑиÑипаÑивним и оÑнажÑÑÑÑим паÑадигмама, медиÑима и комÑникаÑиÑама за оÑнаживаÑе, ÐевÑом за оÑнаживаÑе и ÑоÑиÑÐ°Ð»Ð½Ñ Ð¿ÑавдÑ

Ðове комÑникаÑионе ÑеÑнологиÑе

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
ÐÑнове, елекÑÑонÑки маÑовни медиÑи, ÑаÑÑнаÑи ÐоÑÑоÑаÑка елекÑÑоника, ТеÑнологиÑе ÑмÑежаваÑа, ÐÑÐµÐ½Ð¾Ñ Ð¸Ð½ÑоÑмаÑиÑа, ÐнÑоÑмаÑиÑе о ÑкладиÑÑеÑÑ, ÐÑоизводне ÑеÑнологиÑе, ÐнÑоÑмаÑионе комÑникаÑиÑÑке ÑиÑÑеме, ÐÑÑÑаÑÐ¸Ñ ÐÑÑÐµÐ¼Ð±Ð»Ð°Ð³ÐµÑ Ð¾Ñ ÐиÑÑалиÑи, ФаÑебоок ÐденÑиÑи и ФÑакÑални ÑÑбÑекÑ, ÐапиÑаÑе ÐаÑбÑ, Ðилл Реал ÐигиÑал ÐиÑл ÐлеаÑе СÑанд Уп ? ÐиÑион ÐнеÑÑиа и мобилни ÑелеÑон, Ñлике доÑÑоÑанÑÑÐ²ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¿ÑедÑÑавÑаÑа понижеÑа, дÑÑÑÑвене медиÑÑке мобилне инÑимноÑÑи и гÑаниÑе медиÑÑке пÑакÑе, конÑликÑи видÑивоÑÑи или заÑÑева за непÑозиÑноÑÑ ÐºÐ°Ð¾ еÑиÑки ÑеÑÑÑÑи, ÑелеÑони Ñа камеÑом на ÑпÑемноÑ, ÑÐ»Ð¸ÐºÐ¾Ð²Ð½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑникаÑиÑи Ñ Ð´Ð¾Ð±Ð¸ ТеÑÑиÑаÑни ÐÑалноÑÑ

Ð¡ÐµÐ¼Ð¸Ð½Ð°Ñ Ñ Ð¼ÐµÐ½Ð°ÑменÑÑ ÐºÐ¾Ð¼ÑникаÑÐ¸Ð¾Ð½Ð¸Ñ Ð¾ÑганизаÑиÑа

СадÑÐ¶Ð°Ñ ÐºÑÑÑа:
Ð¡ÐµÐ¼Ð¸Ð½Ð°Ñ Ñе заÑнован на инÑоÑмаÑиÑама везаним за окÑпÑаÑе из недавно обÑавÑÐµÐ½Ð¸Ñ Ñланака. Ðао оÑновно знаÑе Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ñе конÑÑлÑоваÑи ÑледеÑе кÑиге.
Poslednji put ažurirano Decembar 2019

O školi

Kish International Campus was established in 2007 in order to facilitate the enrolment of foreign students.

Kish International Campus was established in 2007 in order to facilitate the enrolment of foreign students. Pročitajte manje