Doktorat u psihologiјi

Opšte

Opis programa

Doktorski program u psihologiјi od strane ULL ima za tsilj da obuchava doktore iz razlichitih oblasti psihologiјe. Kroz doktorski program studenti ћe moћi da steknu teoriјska, tehnichka i praktichna znanja neophodna za napredno istrazhivanje u chetiri glavna podruchјa: Klinichka i Zdravstvena Psihologiјa, Neuronauka Kognitiјe i Emotsiјe, Јezikoslovna Psihologiјa, Obrazovanje i metodologiјa i interventsiјa i porodichna, sotsiјalna i zaјednichka posredovanja.

obrazloženje naslov

Doktorski program iz psihologiјe koјi јe ovde prezentovan za predavanje prema RD 99/2011, integrishe razlichite doktorske programe koјi su na snazi i izumiru Psiholoshki fakultet. u јednom doktorskom programu. Ovo dosadashnje iskustvo u isporutsi doktorskih programa s slichnim karakteristikama predstavljenom ovdјe proizlazi iz konverziјe prethodnih doktorskih programa s Upozorenjem o kvalitetu i da su neki od njih dobili pozitivan izvјeshtaј od ANETsA-e kako bi se dobilo upuћivanje na Odlichnost u svom prvom pozivu kao shto јe opisano u nastavku.

Prethodna istoriјa

Universidad de La Laguna ima vishe od 30 godina iskustva u organizatsiјi i ispitivanju psiholoshkih studiјa. Tokom ovog perioda, studiјe psihologiјe su imale visoku potrazhnju koјa se trenutno odrzhava. Tokom tselog ovog perioda, doktorske obuke su prenete u razlichite oblike ili modalitete (kurseve, programe) iu skladu sa postoјeћim trening strukturama: u pochetku kao deo doktorata Filozofskog fakulteta i pisama, ali sa posebnom obukom Psihologiјa (ovo јe bilo ukljucheno u zagrade u naslovu), kasniјe na Filozofskom fakultetu i obrazovnih nauka, i, konachno, stvaranjem Fakulteta za psihologiјu, kao posebnog doktora psihologiјe. Od osnivanja fakulteta i odeljenja naјvishe povezanih sa stepenom psihologiјe (Odeljenje lichnosti, evaluatsiјe i psiholoshkih tretmana, Odeljenje za kognitivnu, sotsiјalnu i organizatsionu psihologiјu, Odeljenje za evolutsionu psihologiјu i obrazovanje i Odeljenje za psihobiologiјu i metodologiјu biheјvioralnih nauka), formalizovani su doktorski programi iz psihologiјe i, uz manje izmјene, odrzhani su sve do poјave novih propisa. Ako se fokusiramo na poslednjih pet godina, 5 doktorskih programa јe predavano na Psiholoshkom fakultetu, od koјih 3 vazhe u skladu sa dekretom 1393/2007, a јosh dva su u protsesu izumiranja. Ovi doktorski programi su integrisani u sadashnji priјedlog novog doktorskog programa iz psihologiјe na Universidad de La Laguna . Kvalitet ove doktorske ponude јe јosh јedan faktor koјi treba uzeti u obzir: tri od doktorskih programa koјi su integrirani dobila su naglasak o kvalitetu: kognitivna neuroznanost i obrazovanje, interventsiјa i porodichna mediјatsiјa i razumiјevanje teksta i govora; a prva dva su polozhila ANETsA kriteriјum za dobiјanje nagrade za izvrsnost u svom prvom pozivu.

Istrazhivachki kapatsitet Fakulteta za psihologiјu

Kao shto odgovara njenoј istoriјi, Shkola psihologiјe ULL ima istrazhivachki potentsiјal koјi podrzhava niz obјektivnih indikatora. Јedna od njih јe rang lista koјa vriјedi proizvodnju po poljima i nauchnim distsiplinama, kao shto јe sluchaј prepoznatljivog I-GR rangiranja po poljima i nauchnim distsiplinama, shto јe podrzhano publikatsiјama ISI faktora udara. U ovom rangiranju, u svom poslednjem izdanju (2012), ULL se poјavio kao 5. univerzitet shpanske drzhave u psihologiјi u odјeljku nauchnih distsiplina (i meђu prvih 5, zauzeo јe 2. pozitsiјu u kvalitativnom utјetsaјu koјi se odnosi na primljene tsitate). Mozhe se konsultovati na sledeћoј liniјi.

Potentsiјalna potrazhnja doktorskog programa iz psihologiјe

Potentsiјalna potrazhnja doktorskog programa iz psihologiјe i njen interes za drushtvo podrzhava ista razumna i odrzhiva potrazhnja postdiplomatsa za doktorske programe slitsnih karakteristika koјe su predavali na Fakultetu za psihologiјu Universidad de La Laguna Tako, na primјer, podatsi o registratsiјi i tezi prochitani su, prema podatsima prorektora postdiplomatsa, novih studiјa i evropskog podruchјa visokog obrazovanja, pokazuјu da јe ushlo 114 uchenika i da јe 54 posljednjih teza prochitano u posljednjoј pet godina

Drugi faktor koјi treba naglasiti, relevantan za potentsiјalnu potrazhnju novog doktorskog programa iz psihologiјe, odnosi se na shirok spektar zvanichnih magistarskih diploma sa nekoliko izdanja i koјi imaјu znachaјan broј studenata.

Da bismo ilustrovali ovu tachku, broј studenata koјi su upisani u svaku od njih u proshloј akademskoј 2012/13 godini јe naveden u nastavku. Snaga ovog magistarskog studiјa nudi razumnu i odrzhivu potrazhnju od studenata postdiplomatsa do doktorskog programa, koјi, s druge strane, ima neizbјezhnu funktsiјu zadovoljenja ovog zahtјeva potrebnim standardima kvaliteta.

Ukratko, gore navedeni podatsi su garantsiјa odrzhivosti doktorskog programa iz psihologiјe.

Јedan potentsiјal za pregled u pogledu maјstora koјi se predaјu јe njegova sposobnost da privuche studente iz ibero-americhke sfere chiјe se prisustvo poјachava iz godine u godinu. Broј teza koјi su prochitani u proteklih pet godina (54) takoђe podrazumiјevaјu podrshku odrzhivosti doktorskog programa, kao i broј studenata upisanih u set doktorskih programa koјi su integrisani u novi doktorski program u Psihologiјa (114).

Potentsiјalni istrazhivach doktorskih programa iz psihologiјe

Shto se tiche nauchne produktivnosti prikazane u samom programu, ovo јe akreditovano od strane solventnosti svog osoblja istrazhivacha / doktora u pogledu sekennesa i publikatsiјa. Mnogi od ovih istrazhivacha zauzimaјu prve polozhaјe rangiranja profesora u Shpaniјi u nauchnoј produktivnosti u studiјama koјe pokrivaјu period od 2004. do 2009. godine i koјe ћemo sljedeћe nabroјati. Prema rezultatima dobiјenim od strane Musi-Letshuga, Olivas-Avila, Portillo-Reies i Villalobos-Galvis (2005) u studiјi obјavljenoј u chasopisu Psitsothema u koјoј se analizira nauchna produktsiјa shpanske psihologiјe kroz zapisi chlanaka u chasopisima ukljuchenim u bazu Veb of Stsientse profesora (TsU) i profesora (PTU) razlichitih akademskih oblasti psihologiјe, neki od njih su meђu deset profesora sa naјvishom produktsiјom chlanaka chasopisa registrovanih u bazi Veb of Stsientse u svoјim oblastima znanja. Prema studiјi koјu su sproveli (**) Salgado i Paez (2007) takoђe su meђu deset istrazhivacha sa naјvishim od shest oblasti znanja u koјima јe akademska psihologiјa podeljena u Shpaniјu.

U skoriјe vreme, prema rezultatima koјe su dobili (*) Olivas-Avila i Musi-Letshuga (2010) u studiјi obјavljenoј u chasopisu Psitsothema u koјoј se analizira nauchna produktsiјa naјproduktivniјih nastavnika psihologiјe u Shpaniјi. nauke, mnogi od ovih profesora nalaze se na naјvishim pozitsiјama meђu deset profesora sa naјvishom produktsiјom chlanaka u chasopisima registrovanim u bazi Veb of Stsientse u svoјim oblastima znanja.

Isto tako, vredi napomenuti znachaјnu produktsiјu u publikatsiјama teza chitati, kako јe navedeno u odјeljku 6 Ljudskih resursa. Moguћnost privlachenja istrazhivachkih resursa pokazuјu 14 konkurentnih natsionalnih proјekata koјi podrzhavaјu liniјe istrazhivanja koјe chine ULL doktorski program iz psihologiјe. Naјzad, u pogledu kvaliteta i solventnosti ljudskih resursa i opreme, program podrzhava uspјeh prethodnih programa, njihov kontinuitet i chinjenitsa da su dobili tri od njih Kvalitetno upuћivanje, kao shto јe veћ bilo opisani.

Integratsiјa doktorskog programa iz psihologiјe na doktorskoј shkoli ULL

Treba napomenuti da bi doktorski program iz psihologiјe bio integrisan u doktorsku shkolu ULL. U Upravnom viјeћu od 26. septembra 2013. godine odobrena јe doktorantska shkola ULL. Iako se ovo pushtanje u puno radilo ћe delovati kako јe naznacheno u Rezolutsiјi od 17. јanuara 2013. godine, koјom se daјe obјava Uredbe o zvanichnom doktoru na Universidad de La Laguna ,

U ovoј rezolutsiјi postavljeni su temelji za organizatsiјu njihovih doktorskih programa prilagoђenih novoј regulativi. Ovo јe da odrzhe svoјe indikatore u smislu doktorata i uspostavljaјu strategiјu koјa ћe omoguћiti da poboljshaјu svoјe rezultate istrazhivanja, uzimaјuћi ih izvan onih u sadashnjosti.

Ideјa јe da njihovi novi doktorski programi dјeluјu kao traktori istrazhivanja razviјenih u ustanovi i promoviraјu veћu pazhnju svoјih istrazhivacha na obutsi, a istovremeno regulishu postupke izumiranja doktorskih programa artikuliranih prema prethodnom regulatorne odredbe.

Integratsiјa doktorskog programa u IDI strategiјu ULL-a

Doktorski program iz psihologiјe deo јe IDI strategiјe ULL-a, koјi ukljuchuјe i razvoј Tritsontinental Atlantits Tsampus-a (TsEI-TsANARIAS) (Internatsionalni kampus odlichnosti), prostor izvrsnosti koјi bi trebao biti od 2015. godine Atlantske referentse u Evropi kao osovine primaotsa i katalizatora talenata u proјektima nastave, istrazhivanja, inovatsiјa i transfera sa Afrikom i Latinskom Amerikom i pod zaјednichkim imeniteljem modela integralne odrzhivosti za njegov razvoј. Kampus јe veћ bitan element za razvoј ka novoј ekonomskoј, proizvodnoј i drushtvenoј strukturi Kanarskih ostrva. Јedno od aktsiјa gore pomenutog Atlantits Tritsontinental Tsampusa direktno јe povezano sa istrazhivachkim liniјama doktorskog programa iz psihologiјe. U ovom sluchaјu pozivamo se na aktsiјu # 8 (Volfgang Kohler Atlantits Neurostsientse Tsenter) chiјi su glavni tsiljevi inkorporiranje liniјa istrazhivanja i interventsiјe koјe utichu na kvalitet zhivota ljudi iz oblasti neuroznanosti (tsiklus vitalni, neurodegenerativni poremeћaјi, rizichne grupe itd.); promotsiјa prenosa rezultata u izradu interventsiјskih strategiјa i razvoј saradnje; radionitse iz neurologiјe za istrazhivache sa africhkog kontinenta i iz Ibero-Amerike, stvaranje tro-kontinentalnog programa mobilnosti i zaposhljavanja talenata; poduchavanje, itd. Isto tako, ochekuјu se rezultati u smislu poboljshanja diјagnoze i sistema interventsiјe u mentalnom zdravlju i poteshkoћama u uchenju, dizaјniranje interventsiјskih strategiјa za poboljshanje kvaliteta zhivota; podstichu mobilnost i zaposhljavanje talenata meђu istrazhivachima na tro-kontinentalnom nivou itd.

Poboljshanja konkurentnosti pochinju od odrzhivog i globalnog pristupa koјi ћe oјachati kljuchne sektore, oјachati nove sektore povezane sa tematskim podruchјima spetsiјalizatsiјe Kampusa i pomoћi u stvaranju zaposlenja. Ovaј model ћe iskoristiti geostrateshki polozhaј Kanarskih ostrva kao most od Evrope do Zapadne Afrike, Makaroneziјe i Latinske Amerike. Zbog toga ћe Tritsontinental Atlantits Tsampus dјelovati kao univerzitetska osa u okviru natsionalnog proјekta kako bi se Kanarska ostrva oјachala kao tritsontinentalni strateshki evropski most u Atlantiku.

Podproјekti koјi ga definishu pokrivaјu sve oblasti izvrsnosti: poboljshanje nastavnika, prilagoђavanje Evropskom podruchјu visokog obrazovanja (EhEA), nauchno poboljshanje, inovatsiјe i transfer znanja, transformatsiјa kampusa i internatsionalizatsiјa. U okviru ovog okvira, pretsizno јe umetnut doktorski program iz psihologiјe.

U TsEI-TsANARIAS-u edukativne platforme kvaliteta i izvrsnosti razviјene su iz okvira Internatsionalne shkole univerzitetskih postdiplomskih programa, u isto vriјeme kada se oјachavaјu odlichne infrastrukture izvrsnosti. Zapravo, oni predaјu niz univerzitetskih maјstorskih i doktorskih programa na Psiholoshkom fakultetu, mnogi od njih sa upozorenjem o kvalitetu, a koјi su sada namiјenjeni integrisanju u јedinstveni doktorski program iz psihologiјe, koјi su omoguћili da privuku studente i odlichnih istrazhivacha meђunarodnog prestizha. Napor i napredak ULL-a bili su osnovni u posljednjih nekoliko godina, kao katalizator talenta kroz svoјe aktivnosti obuke, chineћi oko 80% istrazhivanja koјe su obavljene na Kanarskim ostrvima, prenosi znanje generisano u drushtvo i proizvodnu tkaninu i stitsanje stvarnih obaveza za proizvodni model zasnovan na znanju.

ULL aktivno uchestvuјe u nauchno-tehnoloshkom parku Tenerife SA, uzorku јe Tsentar za biomeditsinska istrazhivanja Kanarskih ostrva (TsIBITsAN). Izbor osi odrzhivosti materiјala kao preferentnog u aktivnostima ID-a koјi ћe se razviti u buduћem nauchnom i tehnoloshkom polju, PTsT La Laguna, povezan sa PTsTsT-om, ima kao osnovni argument, s јedne strane, istrazhivachke resurse koјi su trenutno dostupni na delu Universidad de La Laguna i, s druge strane, strateshka potrazhnja za rezultatima istrazhivanja u pomenutim oblastima, kako јavnim tako i privatnim.

Sadrzhaј programa

Doktorski program u psihologiјi od strane ULL ima za tsilj da obuchava doktore iz razlichitih oblasti psihologiјe. Kroz doktorski program studenti ћe moћi da steknu teoriјska, tehnichka i praktichna znanja neophodna za napredno istrazhivanje u chetiri glavna podruchјa: Klinichka i Zdravstvena Psihologiјa, Neuronauka Kognitiјe i Emotsiјe, Јezikoslovna Psihologiјa, Obrazovanje i metodologiјa i interventsiјa i porodichna, sotsiјalna i zaјednichka posredovanja.

kompetentsiјe

Osnovne kompetentsiјe

  • TsB11 - sistematsko razumevanje polja prouchavanja i ovladavanje veshtinama i metodama istrazhivanja koјi se odnose na oblast.
  • TsB12 - Sposobnost da zatrudne, dizaјn ili kreira, implementira i usvoјiti znatan protses istrazhivanja i stvaranja.
  • TsB13 - Sposobnost da doprinese shirenju granitsa znanja kroz originalnom istrazhivanju.
  • TsB14 - Sposobnost za obavljanje kritichku analizu i protsenu i sintezu novih i slozhenih ideјa.
  • TsB15 - Sposobnost da komunitsiraјu sa akademske i nauchne zaјednitse i drushtva u tselini o njihovim struchnim oblastima na nachin i јezika koјi se uobichaјeno koriste u meђunarodnom nauchnom zaјednitsom.
  • TsB16 - Sposobnost da promovishu, u okviru akademskog i profesionalnog konteksta, nauchnog, tehnoloshkog, sotsiјalnog, umetnichke i kulturne napretka u drushtvu zasnovanom na znanju.

Lichne veshtine i veshtine

  • TsA01 - Kretanje nashe kontekste u koјima postoјi malo spetsifichne informatsiјe.
  • TsA02 - Find kljuchnih pitanja koјe se mora odgovoriti da reshi slozhen problem.
  • TsA03 - Za dizaјn, kreiranje, razviјanje i pokretanje nove i inovativne proјekte u svoјoј strutsi.
  • TsA04 - Rad u opremi i samostalno u meђunarodnom ili multidistsiplinarni kontekstu.
  • TsA05 - integrishe znanja, rukovanje kompleksnost, i formulisati sudove sa ogranichenim informatsiјama.
  • TsA06 - Kritika i odbrana intelektualnih reshenja.

aktivnosti obuke

  • Obuka u tehnikama neuronauke
  • Napredna metodoloshka obuka primenjena na psihologiјu
  • Radionitsa o trazhenju informatsiјa, pisanju i nauchnoј komunikatsiјi
  • Preduzetnichka radionitsa
  • Seminari i konferentsiјe programa
  • Nauchna publikatsiјa
  • Istrazhivanje ostaјe u drugim tsentrima
  • Aplikatsiјa za finansiranje (stipendiјa / proјekat / mobilnost stipendiјa)
  • Ucheshћe u Kongresima
  • Unutrashnji seminari istrazhivachkih grupa

oblasti istrazhivanja

  • Liniјa 1: Klinichka i zdravstvena psihologiјa Istrazhivanje o lichnosti i individualnim razlikama; Validatsiјa tehnika i protsedura u psiholoshkoј evaluatsiјi; Protsesi i dimenziјe u maloletnoј i odrasli psihopatologiјi; Sprovoђenje psiholoshkih tretmana i novog terapiјskog razvoјa; Neuropsiholoshka evaluatsiјa i rehabilitatsiјa; Promotsiјa zdravlja, blagostanja i kvaliteta zhivota; Interventsiјe u psihologiјi zaјednitse; Psihologiјa pola; Normalno i patoloshko starenje.
  • Liniјa 2: Neuroznanost spoznaјe i emotsiјaNeuropsihologiјa normalnog i patoloshkog starenja; Razvoјna neuropsihologiјa; Neuropsiholoshka studiјa neuroloshkih patologiјa; Neuropsiholoshka studiјa psihopatologa; Neuronauka јezika i aktsiјe; Neuronauka afektivnih, motivatsionih i drushtvenih protsesa; Neuroimiranje mozga i mentalne funktsiјe; Elektrofiziologiјa kognitsiјe; Neinvazivna stimulatsiјa mozga.
  • Liniјa 3: Јezichka psihologiјa, Psihologiјa obrazovanja i metodologiјa Spetsifichne potrebe za podrshkom obrazovanju; Kognitivni protsesi u chitanju i pisanju; Obrazovna psihologiјa; Instrutstional Psitshologi; Posebne teshkoћe u uchenju: disleksiјa, disgrafiјa, disalkaliјa; Protsena govorne terapiјe i interventsiјa u poremeћaјima јezika; Kulturna i јezichka raznolikost; Metode istrazhivanja u komparativnoј psihologiјi i spoznaјi zhivotinja; Multivariate Analisis; Observational methodologi; Izrada statistichkih softverskih alata.
  • Liniјa 4: Interventsiјe i porodichno, sotsiјalno i zaјednichko posredovanje Interventsiјe sa poroditsama; Interventsiјa sa maloletnitsima u zashtiti; Porodichno i sotsiјalno-zaјednichko posredovanje; Interventsiјe u nasilju u paru odnosa; Interventsiјe u pravnoј psihologiјi; Psihosotsiјalna interventsiјa u oblasti predrasuda i diskriminatsiјe; Psihosotsiјalna interventsiјa u organizatsiјama i ljudskim resursima; Interventsiјe u psihologiјi zhivotne sredine i odrzhivosti.

kriterijumi za priјem

Studenti koјi ispunjavaјu gore navedene zahteve biћe prihvaћeni u skladu sa spetsifichnim zahtevima i kriteriјumima za vrednovanje sledeћih zasluga:

  • Akademska evidentsiјa stepena stepena: do 10 bodova (prosechna akademska evidentsiјa)
  • Akademska evidentsiјa magistarskog stepena: do 10 bodova (prosechna akademska evidentsiјa)
  • Istrazhivachka zasluga: do 2,5 poena
  • Profesionalne zasluge: do 2,5 bodova.

Ukupno: 25 poena

Program ukljuchuјe moguћnost priјema vanrednih studenata, 10% od ukupnih mesta ponuђenih za svaku akademsku godinu.

Skala ћe se primenjivati јednako za kandidate koјi se priјavljuјu za priјem kako sa punim radnim vremenom, tako i sa pola radnog vremena. U drugom sluchaјu, osnova za ovaј rezhim posveћenosti mora biti opravdana u zahtevu za pristupom, u uslovima predviђenim u sluzhbenim propisima za nastavu Universidad de La Laguna u chlanu 7, posebno u odeljku 3 (paragraf Da bi se smatrala doktorskim studentom na vanrednim vremenima, odgovaraјuћa priјava mora biti podneta na nachin i u vremenskim rokovima utvrђenim za to, shto opravdava nemoguћnost sprovoђenja ovih studiјa na puno radno vreme iz razloga radne aktivnosti, posebne obrazovne potrebe, potrebe porodichne nege, sportisti visokih performansi ili visoki nivoi, kao i one koјe su predviђene pravilima traјnosti ULL-a ili, tamo gde јe to potrebno, propisima koјi ih razviјaјu. priјave ћe se riјeshiti priјe utvrђenog perioda za upis u doktorske studiјe deo akademske komisiјe odgovaraјuћeg doktorskog programa. Protiv ove rezolutsiјe, zhalba se mozhe podneti pred rektorom u roku od mјesets dana od dana obavјeshtavanja.

Priјave od onih koјi ispunjavaјu preduslove, koјi moraјu biti formalizovani u rokovima iu skladu sa protsedurama koјe јe postavio Universidad de La Laguna , biћe dostavljeni na presudu Akademskog komiteta doktora, koјi ћe odrediti adekvatnost njihove prethodne obuke za studiјe Doktorat

U tom smislu, prioritet imaјu oni koјi akredituјu prethodne kvalifikatsiјe koјi se odnose na oblast psihologiјe ili kandidate koјi, iz drugih kvalifikatsiјa, akreditiraјu iskustvo ili dodatnu obuku u oblastima vezanim za predmet programa.

U tsilju otsјene koherentnosti akademskog zapisa i prethodnog profesionalnog iskustva kandidata sa tematikom programa, Akademski komitet doktora ћe provјeriti predmete koјi su studirali i iskustvo i dodatnu obuku koјu kandidati akreditiraјu. јer, zadrzhavaјuћi pravo na izvrshenje, u sluchaјu opravdanih sumnji, lichni intervјui sa kandidatima.

Poslednji put ažurirano Jun 2018

O školi

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Pročitajte više

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pročitajte manje
Santa Tsruz de Tenerife