Pročitajte zvanični opis

Студент треба да развије примењује и високо специјализоване способности и практичних вештина у стицању, тумачења, схватања и примене принципа управљања маркетинга. Кроз докторске дисертације, у којој је квалификација кулминира, студент квалификација ће показати доказе о независном и оригиналног научног рада. Теза би представљало је одлучио допринос познавању и увида у предметну област, као и област истраживања. студенти квалификација би такође приказати надлежност у примени повезаног методологије истраживања, а правилан писани и / или усмене комуникације истраживачког процеса и налаза. Ученик би требало да размисли о његовим / њеним истраживања одлука и апликацијама, да се процени утицај истих у холистички контексту маркетинг менаџмента.

Захтеви за пријем

Студент који је у поседу Мастер квалификације у маркетинг менаџмента са најмање 65% или више на НКО нивоу 8 или 9 може поднети захтев за пријем у ове квалификације. Декан Факултета за менаџмент може да одбије упис студената на квалификацијама докторске ако сматра да академска позадина овог ученика је довољан за предложене студије.

Контакт детаљи

Име: Проф П Робертс-Ломбард
тел: +27 (0) 11 559 3031 / Е-маил: морнаир@уј.ац.за

Jezik održavanja programa:
енглески језик

Pogledajte još 70 programa koje nudi University of Johannesburg »

Ovaj kurs je Campus based
Start Date
feb. 2020
Duration
2 - 4 Године
Fleksibilno vreme
Redovne studije
Prema lokacijama
Prema datumu