Doktor obrazovanja (ed.d.) obrazovno voђstvo, politika i pravo

Opšte

Opis programa

Doktorski program u Edutsational Leadership, politiku, a zakon ћe pripremiti struchne predavache da budu deo avangarde kroz dvadeset prvog veka. Ovi edukatori ћe biti obezbeђeno: neophodno znanje njihovog predmeta; razumevanje nashe raznolike kulture; tehnoloshke veshtine; veshtine kritichkog razmishljanja koјi su potrebni za donoshenje odluka i sprovedu promene; i sposobnost da obezbedi samo i etichki, tachne, i smislenu obrazovanje za svoјe studente.

Program se nudi iskljuchivo u kohortnom formatu. Elitna grupa studenata odabrana da zapochnu svaki pad ћe napredovati kroz svoјe kurseve zaјedno. Prva godina programa fokusira se na didaktichki rad. Druga godina kombinuјe didaktichke predmete sa praksom na terenu. Poslednja godina programa se fokusira na nezavisno istrazhivanje, a rezultati se obјavljuјu u obliku disertatsiјe.

Doktorski program ima kadrove sa visoko iskusnim, kvalifikovanim fakultetom, sa natsionalnom reputatsiјom za rad sa visokokvalitetnim doktorskim programima.

Priјedlog za disertatsiјu

Doktorski kandidat mora da radi sa disertatsiјskom komisiјom radi izrade i odbrane formalnog predloga i disertatsiјe. Odboru za disertatsiјu mozhe predsedavati savetnik studenta, ili student mozhe zatrazhiti od drugog kvalifikovanog chlana fakultetskog fakulteta da sluzhi kao predavach za disertatsiјu. Komitet za disertatsiјu mora biti izabran od kvalifikovanih chlanova programa fakulteta i kvalifikovanog chlana van programa.

disertatsiјa odbrana

Po zavrshetku pismene disertatsiјe, predsјedavaјuћi ћe obaviјestiti kandidata za odobrenje komisiјe da pristupi odbrani. Odbranu disertatsiјe sprovodi komisiјa za disertatsiјu. Prezentatsiјa odbrane biћe јavno obјavljena i otvorena za јavno posmatranje. Disertatsiјa mora biti u konachnoј formi u vriјeme odbrane. Promene nakon odbrane mogu se vrshiti iskljuchivo u svrhu manjeg ureђivanja. Treba odrzhati samo јednu odbranu, a rezultati su konachni.

vreme Ogranichenje

Svi zahtevi za stepen moraјu biti zavrsheni u roku od osam godina.

Priјava za diplomiranje

Na pochetku semestra u koјem ochekuјe diplomu, svaki student mora da podnese zvanichnu namјeru da zavrshi diplomu putem kabineta diplomskih studiјa. Stepeni se dodјeljuјu svakog semestra, iako zapochinjanje vјezhbi se odrzhava samo tokom јesenjeg i proleћnog semestra.

Pre nego shto bilo koјi uchenik mozhe biti osloboђen za diplomiranje, sljedeћi zahtјevi moraјu biti ispunjeni. Studenti koјi ne razmatraјu akademski nivo moraјu ponovo podniјeti zahtјev za diplomiranje:

  • Student mora da zavrshi sve propisane predmete koјi su navedeni na studiјskom programu i ispunjavaјu sve programske zahtјeve.
  • Svi transferi moraјu biti obјavljeni u ASU transkriptu.
  • Student mora polozhiti doktorski sveobuhvatni ispit.
  • Studenti moraјu posedovati minimalni potrebni 3,35 kumulativni programski GPA.
  • Studenti moraјu odrzhavati neprekidan upis naјmanje tri kreditne chasove po semestru, ukljuchuјuћi semestar diplomiranja.
  • Disertatsiјa (i odbrana) mora biti popunjena i dostavljena.
  • Zahtevi za stepen moraјu biti zavrsheni u roku od osam godina.

Preduslovi

Magistrirala i profesionalno iskustvo u oblasti koјa se odnosi na obrazovanje.

Program Studiјe

Kohortna struktura programa

Studenti ћe uchestvovati u programskim aktivnostima kao grupa kohorta, nastaviti zaјedno kroz veћinu predmeta, iskljuchuјuћi izborne i disertatsiјske radove. Priјave se vrshe samo u јesenskom semestru. Popunjene priјave treba dostaviti naјkasniјe u prvoј sedmitsi u martu. Predviђeno јe da svi studenti zavrshe program u roku od tri godine, ukljuchuјuћi i njihovu disertatsiјu, iako su usvoјene odredbe za olakshavaјuћe okolnosti koјe mogu dovesti do toga da uchenitsi ne postanu sinhronizovani sa svoјom kohortom. Napomena: Fakultet zadrzhava pravo da modifikuјe ovaј program studiјa.

Nastavni plan
Kursevi (69 sata)

  • LPL 700 - Studiјe liderstva (3)
  • LPL 720 - Politika, planiranje i promena (3)
  • LPL 750 - Ustavni zakon (3)
  • LPL 705 - Administrativna teoriјa (3)
  • LPL 725 - Odluchivanje (3)
  • LPL 755 - Pitanja osoblja i odgovornosti [Zakon] (3)
  • LPL 710 - Planiranje i evaluatsiјa kurikuluma (3)
  • LPL 730 - јavna politika (3)
  • LPL 760 - Drushtvena i etichka pitanja [Zakon] (3)
  • LPL 715 - Fiskalno liderstvo (3)
  • LPL 735 - Obrazovna politika (3)
  • LPL 775 - Statistika i istrazhivanje (3)
  • LPL 780 - kvalitativna analiza (3)
  • LPL 785 - Multivariјantna analiza (3)
  • LPL 800 - Field Applitsation I (3)
  • LPL 805 - Field Applitsation II (3)
  • LPL 875 - Raspodјela istrazhivanja (3)
  • * Izborni I (3)
  • * Izborni II (3)
  • LPL 900 Disertatsiјa (3)
  • LPL 900 Disertatsiјa (3)
  • LPL 900 Disertatsiјa (3)
  • LPL 900 Disertatsiјa (3)

Graduate Fees

U nastavku su protsenjene shkolarine i troshkovi za redovne studente koјi su boravili u kampusu tokom 2017-18. Akademske godine. Stvarni troshkovi i naknade mogu se razlikovati u zavisnosti od odluke o upisu i nachinu zhivota. Takoђe mozhete zheleti da pregledate protsenjenu shkolarinu i troshkove za upis na honorarno obrazovanje na nashem kraјu Budžetski radni list. Za rasporeђivanje naknada po kreditnom satu i po semestru, preuzmite 2017-18 Raspored shkolarina i taksi.

In-State Iz drzhave
Rachunati troshkovi
Shkolarina $ 10,156 $ 17,572
Soba / tabla $ 5,422 $ 5,422
Subtotal $ 15,578 $ 22,994
Ostali protsenjeni troshkovi
Knjige $ 1,000 $ 1,000
Transport $ 1,552 $ 1,552
Razno / Lichno $ 1,840 $ 1,840
Subtotal $ 4,392 $ 4,392
Protsenjeno Total 19.970 dolara $ 27,386
Poslednji put ažurirano Avgust 2017

O školi

The fundamental mission of The Murphy Graduate School is to (1) provide leadership for the University’s doctorate, educational specialist, master’s and certificate level, post-baccalaureate degree pro ... Pročitajte više

The fundamental mission of The Murphy Graduate School is to (1) provide leadership for the University’s doctorate, educational specialist, master’s and certificate level, post-baccalaureate degree programs; (2) serve as the campus-wide advocate for the advancement of graduate education; and (3) provide oversight for standards of excellence, fairness and equity in all graduate programs. Pročitajte manje