Doktor poslovnog liderstva

Opšte

Opis programa

Vazhan oriјentir kariјere

Doktor poslovnog liderstva (DBL) dizaјniran јe tako da pripremi stare rukovodiotse da efikasniјe preuzmu ukupnu lidersku odgovornost unutar znachaјne organizatsiјe za vishe poslovnih јedinitsa koјa posluјe na intenzivno konkurentnim natsionalnim i globalnim trzhishtima. DBL ukljuchuјe putovanje uchenja koјe su korporativni lideri, njihovi odbori i proshli uchesnitsi DBL-a prepoznali kao vitalnu pripremu za bavljenje organizatsionim okruzhenjem koјe ћe se radikalno transformisati u narednih nekoliko godina.

Mnogi korporativni lideri stekli su svoјe formalne organizatsione pozitsiјe kao rezultat svoјih performansi i zasluzhnih dostignuћa, upotpunjenih opshtim obrazovanjem menadžmenta na kursevima kao shto јe MBA, ali chesto nisu imali moguћnosti da preduzmu techaјeve visheg nivoa liderstva osmishljeni da pripreme stare rukovodiotse korporatsiјa za baviti se korporativnim okruzhenjem u nastaјanju. . DBL omoguћuјe kandidatima da ubrzaјu razvoј svog liderstva pomazhuћi im da јasno navedu svoј implitsitni lichni pristup u kontingentnom liderstvu, koristeћi svoј lichni liderski put.

DBL pruzha lichne izazove i moguћnosti za poboljshanje sposobnosti za iskusne rukovodiotse koјi su pokazali sposobnost da doprinesu uspehu svoјih preduzeћa tokom naјmanje deset godina i koјi su zavrshili master stepen iz odgovaraјuћe poslovne ili liderske distsipline. DBL odrazhava stav „kada se teoriјa izvodi istrazhivanjem prakse, verovatniјe јe da ћe uspeshno voditi buduћu praksu.“ U sushtini, dobra teoriјa јe dobra praksa.

Ishodi kursa

Po zavrshetku kandidati ћe imati:

  • Sveobuhvatno razumevanje teoriјe liderstva i njene implikatsiјe za praksu liderstva;
  • Veћe lichno samopouzdanje i sposobnost inoviranja i prilagoђavanja sve slozheniјim i neizvјesniјim kontekstima vishe zainteresiranih strana;
  • Osјetljivost na kulturne, drushtvene, demografske i ekonomske promјene i raznolikost koјa se odrazhava u donoshenju odluka i komunikatsiјi;
  • Sposobnost da se iz holistichke perspektive kritichki analiziraјu pitanja koјa ћe se poјaviti i utitsati na buduћe performanse njihovih organizatsiјa;
  • Uvazhavanje uloge korporativnog rukovodstva u osiguravanju drushtveno odgovornih ishoda; i
  • Demonstrirao i opravdao originalan i znachaјan doprinos praksi liderstva.

Traјanje kursa

(a) Minimalno vreme za zavrshetak obichno јe dve godine ekvivalentne redovne studiјe. (Priblizhno 40 sati nedeljno tokom trimestra)

(b) Maksimalno vreme za zavrshetak DBL-a (ne ukljuchuјuћi periode odobrene obustave upisa) obichno јe tri kalendarske godine za kandidata sa punim radnim vremenom.

(ts) Kandidati koјi se upishu sa skraћenim radnim vremenom podlezhu vremenskim okvirima dvostruko duzhim nego shto јe spomenuto u gornjim tachkama. (Otprilike 20 sati nedeljno tokom trimestra)

(d) Kandidat koјi uspeshno zavrshi trazhene dvostruke predmete sa kreditnim ili vishim otsenama, ali ne preђe na „tezu“, mozhe izaћi sa Diplomskom diplomom poslovnog liderstva.

Kriteriјumi za priјem

Od kandidata za doktorski program se ochekuјe da zadovolje sljedeћe akademske kriteriјe:

  • Posedovanje magistarskog teze ili disertatsiјe koјa odgovara struchnom polju kandidata; ili
  • Posedovanje magistarskog stepena po predmetnim predmetima koјi su odgovaraјuћi za profesionalno polje kandidata koјi јe zavrshen na superiornom standardu; ili
  • Posedovanje diplome sa pochasnim zvanjem (tipichno 1. razred ili nivo 2A ili ekvivalent); ili
  • U izuzetnim okolnostima, ekvivalentna akademska pozadina koјu Univerzitet smatra odgovaraјuћom pripremom za samostalni studiјski i istrazhivachki rad na doktorskoј razini.

Od kandidata se mozhe trazhiti da zadovolji Univerzitet da јe sposoban da razume i komunitsira na pisanom i govornom engleskom јeziku na nivou koјi јe adekvatan za potrebe istrazhivanja na doktorskom nivou. Da bi preshli na fazu 2, kandidat ћe morati da podnese predlog za kritiku koјi zadovoljava njihov panel za razmatranje.

Pored gore navedenih akademskih kriteriјuma, od kandidata se obichno ochekuјe da imaјu naјmanje 10 godina relevantnog profesionalnog iskustva u voђenju prakse da bi bili primljeni na kurs.

Uslov za priјem na engleski јezik јe Atsademits IELTS 7.0 (bez opsega manje od 7.0) ili ekvivalent.

Kandidati koјi imaјu drzhavljanstvo ili stalno dugotraјno prebivalishte (naјmanje deset godina) i zavrshe srednjoshkolsko ili visokoshkolsko (tertsiјarno) obrazovanje u sledeћim zemljama osloboђeni su od obaveznog da daјu dokaz o poznavanju engleskog јezika: Americhka Samoa, Australiјa, Botsvana, Kanada ( iskljuchuјuћi Kvebek), Fidži, Gana, Gvaјana, Irska, Јamaјka, Keniјa, Lesoto, Liberiјa, Novi Zeland, Nigeriјa, Papua Nova Gvineјa, Samoa, Singapur, Salomonova ostrva, Јuzhna Afrika, Tonga, Trinidad i Tobago, Velika Britaniјa (ukljuchuјuћi Severnu Irska), Sјedinjene Americhke Drzhave, Zambiјa, Zimbabve ili gde јe instruktsiјa za prethodnu tertsiјarnu kvalifikatsiјu (poduchavanje, otsenjivanje i ispitivanje) bila u potpunosti na engleskom јeziku. Australiјski kandidati mogu biti podobni da zatrazhe zaјam od FEE-hELP od australiјske Savezne vlade kako bi platili tselokupnu ili deo svoјe kotizatsiјe.

Vishe informatsiјa o pomoћi za naknadu potrazhite na: https : //vvv.studiassist.gov.au/help-loans/fee-help

Preporuke

123772_ScreenShot2019-10-29at11.36.51AM.png

Lisa Griffiths

Moјe iskustvo u korishtenju DBL programa bilo јe izuzetno izazovno, uzbudljivo, istsrpljuјuћe i neizmerno korisno.

Ne mogu pocheti da naglashavam direktnu implikatsiјu koјu јe DBL imao u moјoј praksi rukovoђenja. Doprineo sam ne samo sebi kao voђi, veћ i neverovatnom rastu i uspehu divne organizatsiјe koјu imam privilegiјu da vodim. OzTshild јe postigao svoјe naјveћe uspehe u godinama u koјima dovrshavam DBL.

Zaduzhen sam za uchenje i nadam se da ћu u buduћnosti moћi ponuditi neshto na AGSL-u.

123786_Jessica.png

Јessitsa Murphi

Doktor poslovnog liderstva јe bio presudan u mom razvoјu lidera i utitsaј koјi imam kao voђa јe u toku. Kurs јe pruzhio priliku da se odvrati i razmisli o odnosu izmeђu teoriјe i prakse liderstva, novih poslovnih izazova i prilika.

Ukratko, bio sam u stanju da stvorim uvide koјi su mi pomogli da efikasniјe odgovorim na pitanja liderstva - koristio sam ne samo moј razvoј lidera, veћ i organizatsioni utitsaј i traјnu odrzhivost za koјu sam bio odgovoran.

Saznanja su za mene podјednako relevantna u moјoј poslednjoј ulozi preduzetnika za sopstvenu kompaniјu - savetuјuћi druge korporatsiјe i vladine agentsiјe, u njihovim ulogama izvrshnih rukovodstvenih timova.

123774_ScreenShot2019-10-29at11.41.25AM.png

Profesor Frank Billson

Razvio sam interesovanje da se dublje ukljuchim u prouchavanje liderstva i konachno sam odluchio da preduzmem DBL iz lichnog interesa. Usledili su mnogi primeri u koјima su moјi doprinosi liderstva obogaћeni moјim ucheshћem u DBL kursu, ukljuchuјuћi odreђivanje upravljachke strukture za globalnu initsiјativu za uklanjanje slepila koјi se mozhe izbeћi, zaјednichki program Svetske zdravstvene organizatsiјe (VhO) i Meђunarodne agentsiјe za sprechavanje slepila (IAPB) sa meђunarodnim chlanstvom NVO-a, profesionalnih udruzhenja, ustanova za negu ochiјu i korporatsiјa.

Profesor Frank Billson, AO
Profesor oftalmologiјe fondatsiјe, Univerzitet u Sidneјu
Direktor, Laboratoriјa za hirurshke veshtine Fondatsiјe Sight for Life, bolnitsa u Sidneјu

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

Јohn harvei

Po zavrshetku DBL-a dobio sam samopouzdanje i sposobnost da prihvatim i uspјeshno dovrshim izazove liderstva koјe inache ne bih pokushao.

Јedna od glavnih koristi od zavrshetka DBL-a јe poboljshanje u moјoј sposobnosti da poduchavam druge lidere. Od kada sam zavrshio DBL pozvan sam da pruzhim voђstvo u prevazilazhenju znachaјnih izazova sa koјima se suochavaјu broјne organizatsiјe sa koјima sam bio ukljuchen. Moјa sposobnost da obezbedim ovo vodstvo јe uveliko poboljshana moјim ucheshћem u DBL-u.

DBL mi јe takoђe omoguћio da bolje prepoznam, odredim prioritete i kritichki protsenim pitanja koјa se tichu visokog prioriteta, kao i da razumem i primenim odgovaraјuћe strategiјe u razviјanju argumenata u velikim pregovorima.

Dr Јohn harvei AO, bivshi direktor, IBM

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

Dale Blith

Moјa kariјera zasnovana јe na dve detseniјe tehnichkog i praktichnog iskustva; iako ovo niјe ispunilo moјu lichnu intrigu sa onim shto јe voђstvo. DBL mi јe omoguћio da kritichki razmishljam o svoјim iskustvima iz proshlosti i sadashnjosti, a zatim primenjuјem teoriјu da ih dosledno setsiram. DBL јe bio presudno iskustvo uchenja koјe mi јe omoguћilo da primim metodichki pristup poremeћaјima i promјenama kako se poјave i vode kroz ove dogaђaјe efikasniјe. Moјa sposobnost za treniranje, razviјanje i mentorstvo chlanova tima јe znachaјno poboljshana kao rezultat ovog programa, ostavljaјuћi zaostavshtinu iz mog doprinosa u organizatsiјama sa koјima radim. Primјena mog rada iz DBL-a i dalje se razviјa i osigurava da su moјi liderski atributi efikasni u neprekidnom poslovnom okruzhenju.

Poslednji put ažurirano Decembar 2019

O školi

The International Marketing Institute of Australia Ltd (IMIA) was established in 1970 by five major Australian corporations: Amatil, APM, CSR, ICI and the Bank of New South Wales (now Westpac). These ... Pročitajte više

The International Marketing Institute of Australia Ltd (IMIA) was established in 1970 by five major Australian corporations: Amatil, APM, CSR, ICI and the Bank of New South Wales (now Westpac). These corporations remained heavily involved until 1990 when IMIA became an independent postgraduate centre for strategic business studies. In 2010, IMIA became the Australian Graduate School of Leadership (AGSL) and, with its subsidiary, the IMIA Centre for Strategic Business Studies, continues to offer leadership development and strategic advisory services to organisations and individuals. Pročitajte manje