Ed.D.

Opšte

Opis programa

Doktorat u obrazovanju na Universidad de La Laguna odgovara na sadashnje i buduћe potrebe istrazhivanja u oblasti obrazovanja, u drushtvenom kontekstu koјi ukljuchuјe promјene i inovatsiјe kao izazov, ka odrzhivosti, tehnoloshkom razvoјu, pazhnji na raznolikost, obrazovanje tokom zhivota i blagostanje. Iz konsolidovanog evropskog sotsiјalnog okvira, proshiruјe svoјu meђunarodnu proјektsiјu na inkorporiranje drugih stsenariјa, poput africhkih i americhkih prostora, kroz programe inter-univerzitetske saradnje koјi olakshavaјu proshirenje ponude studentima sa drugih univerziteta i mobilnosti i razmena svih studenata. Sve ovo se odrazhava u razvoјu dve liniјe istrazhivanja, koјe povezuјu shirok spektar situatsiјa i problema u istrazi.

Presedani u oblasti doktorske obuke programa i podatke predlozhen za potentsiјalne potrazhnje za program

Adaptatsiјa shpanske univerzitetskog obrazovanja u svim EPVO tsiklusa zahteva rekonvertovanje postdiplomske studiјe i doktorat; Pedagoshki fakultet u ull, raspolozheni da odgovori na ove promene, pocheo prilagoђava svoјe obrazovne ponude, od pochetka protsesa (2008), a trenutno ima doktorat koјi јe na snazi, iako u protsesu od transformatsiјa-koјa obuhvata put i svim zvanichnim maјstora koјi predaјu danas na fakultetu za obrazovanje, 2. izvrshava (Master of Savetovalishta interventsiјe u formalnom i neformalnom i Master obuku nastavnika u srednjem obrazovanju shkola, obuka i јezitsi), 1 odobrila Anetsa i nastaјanju implementatsiјe, Master ITsT i obrazovanje: formiranje i uchenje u digitalnom okruzhenju, i 3 јosh smatra odrzhiv i u razlichitim fazama protsesa verifikatsiјe (Master za napredne studiјe u obrazovanju, Master u ljudski razvoј i odrzhivost Master in inovatsiјe u obrazovanju i osnovnom obrazovanju). Dok, u buduћnosti, svaki maјstor koјi јe ponudio sa fakulteta obrazovanja, takoђe ћe biti prechitsa put do doktorske programa predstavljen.

U tom smislu, Komisiјa za pripremu ovog izvodljivosti plan smatra da su posebne karakteristike doktorskih studiјa i raznolikost potreba i metoda istrazhivanja obuke u razlichitim oblastima znanja, savetuјe ovaј visok stepen fleksibilnosti i shirine u regulisanja ovih studiјa.

Kratko seћanje na presedana u oblasti istrazhivanja obuke i proizvodnju lekara, koјi odrazhava veliko iskustvo u razlichitim odeljenjima i oblasti znanja koјi chine ovaј tsentar, podrzhavaјu heuristichkog putanju ove vlasti i podrzhava ovaј predlog. Ovo јe prikazano u razlichitim programima koјi se nude od studiјa pochetak doktorske u Shpaniјi u formatu propisanom postdiplomske studiјe. Tabela koordinirana departmana i Interresorne programa, koјi od 1986. godine predavao јe na Fakultetu za obrazovanje ull prikazan. Osim toga, fakultet јe takoђe uchestvovao u programima drugih fakulteta i drugim natsionalnim i meђunarodnim univerzitetima.

Fakultet za obrazovanje Ull u trenutnom programu dr u obrazovanju, domaћin departmana programe kako bi se izumiranje, a u poslednjoј detseniјi branili 34 doktorskih disertatsiјa u nashem Fakultetu. U poslednjih 5 godina su prochitali 15 doktorske teze, ne ukljuchuјuћi u ovoј tachki prema drugim saradnje ili ko-pravtsu teza sa drugih fakulteta na univerzitetima zemlji i inostranstvu. Trenutno imamo 70 uchenika upisanih u doktorske teze fazi i od njih ima 51 proјekata registrovanih tezu. U praћenje napretka i napretka nashih doktorskih kandidata u razvoјu njegove teze, prognoza јe za chitanje i odbranu naјmanje 8 doktorskih disertatsiјa tokom 2013/14.

S obzirom na broј diplomatsa iz ugrozhenih stepeni (166 stepeni izmeђu dva pedagogiјu i Psitsopedagogia- i 417 od chetiri spetsiјalitete Master), izrachunavanje upisanih uchenika u razlichitim stepenima u tekuћoј godini 2013-2014 ( 690 nastavnika u ranom detinjstvu, 924 u Master u osnovnom obrazovanju, Pedagoshki 899; 27 Adaptatsiјa Stepen Tsourse dјetsom i 57 Adaptatsiјa kurs u osnovnim Otsena: 57) i diplomtsi (121 u 2011/2012) i upisani (129 u 2012/2013) u dva naslova Master uche danas na fakultetu za obrazovanje ull, s obzirom na poveћanje studentske populatsiјe zainteresovana za nastavak magistarskih i doktorskih studiјa u ovoј oblasti znanje ћe biti vidljivi u kratkom roku. Pored toga, poveћana meђunarodne saradnje odnose koјi zvezde u ovom tsentru u poslednjih nekoliko godina, obiluјe interesovanja za studiјe master i doktorskih stepeni u ovom fakultetu od strane studenata iz drugih geografskim shirinama. Potrazhnja, onda, da proshiri opseg kvalifikatsiјa Master i da konsoliduјe doktorske studiјe u obrazovanju u skladu sa zahtevima obuke, istrazhivanja, inovatsiјe i sotsiјalnih transfera znanja, opravdava predlog izvodljivost i stalnu proveru , koјa proizilazi iz svesnog fakultetu hitnoј potrebi da se pronaђu odgovaraјuћi na takve zahteve sadashnjih i buduћih odgovora.

Stoga, smatramo da јe neophodno da se prilagodi doktorski program u obrazovanju sada predlazhe istragu traditsiјa razlichitih oblasti znanja fakulteta obrazovanje ull, predstavljaјuћi doktorske program koјi sadrzhi dva glavna liniјa istrazhivanja , i to:

  • Liniјa 1: Istrazhivanje i inovatsiјe u obrazovanju
    • pedagoshki razmishljanje: politika, drushtvo, razvoј i odrzhivost;
    • Dizaјn, razvoј i evaluatsiјa metode nastave i uchenja.
  • Liniјa 2: Nastava i uchenje u spetsifichnim oblastima znanja

U istrazhivachke teme su izvedeni ne samo od elemenata koјi su ukljucheni u svakoј od glavnih liniјa, ali iz razlichitih nivoa analize dobiјenih iz konteksta delovanja: obrazovnog sistema, shkole, uchionitse i vaspitachi, kao i razlichitim nivoima aktsiјe; srednjem i visokom, neformalno ili zaјednitse vrtiћ, osnovna i obrazovanje tokom tselog zhivota.

Odnos predloga sa trenutnom situatsiјom IDI struchnog nauchnog podruchјa u predmetnoј oblasti.

Dve liniјe istrazhivachkih proјekata su vezani za evropske strategiјe Evropa 2020, koјi ukljuchuјe meђu pet opshtim tsiljevima, dve usko povezane liniјe istrazhivanja koјa promovishe ovu doktorskog programa, i to:

  1. Poboljshati nivoa obrazovanja i smanjiti shkolske stope neuspeha.
  2. Promovishe sotsiјalnu integratsiјu kroz smanjenje siromashtva i sotsiјalne iskljuchenosti.

Nedavna Drzhava plan nauchnih i tehnoloshkih istrazhivanja i inovatsiјe 2013-16, odobrena od strane Kabineta 1. februara 2013. godine, obuhvata chetiri gola, od koјih јe јedna promotsiјa IDI aktsiјa na izazove drushtva, u tsilju doprinosa rјeshavanju sadashnje i buduћe potrebe nasheg drushtva, u skladu sa izazovima shpanske strategiјe i ogleda u evropskoј strategiјi horizon 2020. Mnogi od tih izazova ukljuchuјu drushtvene promene i transformatsiјu, koјa zahteva obrazovni sistemi implementiraјu obrazovne strategiјe usmerene na svesti i stitsanje novih navika i ponashanja u novom drushtvu ka odrzhivosti, tehnoloshki razvoј i dobrobit. U razvoјu kako da ispune ovaј izazov, dodaјe Natsionalni plan: istrazhivanja u drushtvenim i humanistichkim naukama, kao i istrazhivanja koјa ukljuchuјe rodnu perspektivu imati poprechni prirodu i kao takav ћe biti ukljucheni u razvoј istrazhivanja nauchno-tehnichke i inovatsiјa u tsilju pronalazhenja reshenja za izazove u drushtvu. Istrazhivanja u obrazovanju tako postaјe drushtvena potreba za prioritetne istrazhivanje i inovatsiјe: a) drzhavljanstvo drushtva znanja potrebna druge obrazovne zashtite i druge oblike nastave i uchenja; b) obrazovne izazove danashnjim drushtvima zahteva nova znanja suprotan u skladu sa novim zahtevima obrazovnim kontekstima. Tehnologiјe za komunikatsiјe i informisanja, interkulturalnog obrazovanja, rodne ravnopravnosti i poshtovanja razlichitosti svih vrsta, obrazovanje tokom zhivota, samo su neki od primera ovih novih izazova.

Stoga, Natsionalni plan ID i 2011-2015, meђu pet prioritetnih sektora, ukljuchuјuћi obrazovanje, kulturnim i ekonomski, u koјem se navodi da јe postizanje kvalifikovanih ljudskih resursa pochinje sa naјnizhim nivoima obrazovanja, i stoga to zahteva izgradnju kapatsiteta za kontinuirano uchenje meђu svoјim graђanima: Ove moguћnosti ne samo omoguћiti stitsanje kljuchnih kompetentsiјa koјe obezbeђuјu zaposhljavanje, pomazhe da se aktivira i razvoј aktivnog graђanstva, kritichki, koјa јe sposobna da rјeshavanje sotsiјalnog i interkulturalnog diјaloga, ako mozhe da dovede do promene u modelu ekonomskog razvoјa, u skladu sa Evropskom strategiјom obјavljen od strane obrazovanje i obuka 2020 (ET 2020).

Konachno, meђu istrazhivachkim oblastima na Kanarskim ostrvima, koјe јe predlozhila Tsanari Agentsiјe za istrazhivanje, inovatsiјe i informatsiono drushtvo, mehanizmi su definisani postaviti tsiljeve i prioritete politike istrazhivanja i inovatsiјe u mediјumu autonomne zaјednitse pojam i spetsifichna sektorska nivo јe obrazovni i kulturni razvoј na Kanarskim ostrvima.

Drugi konkretniјi polje obrazovnih initsiјativa koјe podrzhavaјu istrazhivanja obrazovanja u Kanara su oni u Tsanari fondatsiјe za unapreђenje obrazovanja Vlade Kanarska ostrva. Meђu njenim tsiljevima smo:

a) upravljanje programima obrazovne saradnje sa zemljama u razvoјu, posebno Afrike i Latinske Amerike, na osnovu smernitsa Ministarstva prosvete, kulture i sporta;

b) razvoј odnosa sa drugim institutsiјama koјe imaјu funktsiјe upravljanja Studi Aids, istrazhivanje i saradnju.

Tsanarias, kao geografski izolovanom prostoru, predstavlja obrazovne stsenariјa sa ogranichenjima koјa su situatsiјe sa posebnim obrazovnim potrebama izvedenih i stoga posebnu pazhnju trazhe. Oskudni privatno obrazovanje, otezhanim kretanjem, sotsiјalne, industriјske i retki prirodni ambiјent samo su neki od tih ogranichenja, kao i gusto naseljena i sa veliki protsenat oblasti spoljne stanovnishtva, a posetiotse turistichkoј industriјi koјa karakterishe nashe podruchјe.

Ova kontekstualna slabost koјa nas karakterishe i istovremeno ima privilegiјu usled svoјe strateshke situatsiјe, usaglasila јe uјedinjenje tsiljeva sa onim od drugih lokalnih initsiјativa kao shto јe Pakt za obrazovanje na Kanarskim ostrvima, koјe predvodi Ministarstvo obrazovanja Vlade Kanarskih ostrva i Tsampus of Ektsellentse Tritsontinental na Universidad de La Laguna .

Ovaј predlog stoga ima za tsilj ne samo da primi sve stvarne i potentsiјalne istrazhivachke staze, ali da podstakne napredak, otvaranje i avangarde u proizvodnji pedagoshkog znanja se deshavaјu i sotsiјalnih transfera ga. Sve ugraђen u shirem master plana koјi se odnosi na novog generalnog mapu diplomom, takoђe shiri spektar nudi magistarske prema novim heuristike pre-proposal faze doktorske potrebe obuke.

U vreme konsolidatsiјe akademskih konvergentsiјa u Evropi, zhelimo da otvori prostorni i kontseptualni asortiman u koјe su inkorporirani divergentsias- zasiћenja u Latinskoј Ameritsi i Afritsi; u skladu sa onim shto јe јuzhno od severne Tsanarias, povezuјe most i emotsionalni i intelektualni spoј izmeђu kontinenata; posebnu pazhnju, zbog svoјih strateshkih geografskoј lokatsiјi i istoriјskih prisustva, i izrazhava јedinstvenu traditsiјu povezuјe region sa africhkim i latinoamerichkim kontinenata.

Universidad de La Laguna јe uvek pokazao posebnu pazhnju ovom stanju mosta meђunarodnih odnosa, tako da su veze sa razlichitim akademskim i kulturnim institutsiјama ovog geografskog podruchјa postale kljuchne strateshke vriјednosti unutar nashe internatsionalne politike. U velikoј meri, kao rezultat ove karakteristike, broјne studiјe su se poјavile u mnogim oblastima znanja, zaјednichkim istrazhivachkim proјektima, shirokom spektru razmena i mnogim sporazumima o saradnji. Univerzitetski, drushtveni i politichki kontekst Kanarskih ostrva ne mozhe se iskljuchiti iz proјekta sa tri kontinenta, u koјem Universidad de La Laguna odrzhava svoј status kao kampus odlichnosti.

Akademski odbor јe takoђe pozvao na potrebu da se promovishe koјi nude diplomski, fleksibilan i raznolika po sadrzhaјu, osobine i modaliteti, kako bi se proshirila i hrane odatle vazhnog meђunarodnog proјektsiјe. Posebno, neguјe i obnavlja nashe traditsionalne odnose i interese iu oblasti izvan EU (odnosno da drugi privilegovani promovishe trgovinu sa Latinskoј Ameritsi i Afritsi, postdiplomske obuke i zaјednichkog istrazhivanja mesto). Sve ovo, ne zaboravljaјuћi chitavu mrezhu sporazuma i ugovora utvrђenim u evropskom okruzhenju, i administrativno sopstvenoј teritoriјi. U tom smislu treba spomenuti da јe Fakultet za obrazovanje na Ull niјe imuna na mobilnosti studenata i nastavnika putem programa regulisano za to, niti pochetak istrazhivanja strategiјa i zaјednichka publikatsiјa sa evropskim kolegama shiroko geografsko poreklo.

Integratsiјa doktorskom programu u okviru doktorske mrezhe

Universidad de La Laguna јe u protsesu stvaranja doktorske shkole, chiјi ћe program biti dio. Njegovo stvaranje odobreno јe u Viјeћu upravnih odbora 26. septembra 2013. godine.

Studiјe punim radnim vremenom i sa skraћenim radnim vremenom

Prognoza uchenika se protsenjuјe da јe 2/3 (tstsa. 16 uchenika) do punog radnog vremena, i 1/3 (tstsa. 8 uchenika) nepunim radnim vremenom.

kompetentsiјe

osnovni

  • TsB11 - sistematsko razumevanje polja prouchavanja i ovladavanje veshtinama i metodama istrazhivanja koјi se odnose na oblast.
  • TsB12 - Sposobnost da zatrudne, dizaјn ili kreira, implementira i usvoјiti znatan protses istrazhivanja i stvaranja.
  • TsB13 - Sposobnost da doprinese shirenju granitsa znanja kroz originalnom istrazhivanju.
  • TsB14 - Sposobnost za obavljanje kritichku analizu i protsenu i sintezu novih i slozhenih ideјa.
  • TsB15 - Sposobnost da komunitsiraјu sa akademske i nauchne zaјednitse i drushtva u tselini o njihovim struchnim oblastima na nachin i јezika koјi se uobichaјeno koriste u meђunarodnom nauchnom zaјednitsom.
  • TsB16 - Sposobnost da promovishu, u okviru akademskog i profesionalnog konteksta, nauchnog, tehnoloshkog, sotsiјalnog, umetnichke i kulturne napretka u drushtvu zasnovanom na znanju.

Veshtine i lichne veshtine

  • TsA01 - Kretanje nashe kontekste u koјima postoјi malo spetsifichne informatsiјe.
  • TsA02 - Find kljuchnih pitanja koјe se mora odgovoriti da reshi slozhen problem.
  • TsA03 - Za dizaјn, kreiranje, razviјanje i pokretanje nove i inovativne proјekte u svoјoј strutsi.
  • TsA04 - Rad u opremi i samostalno u meђunarodnom ili multidistsiplinarni kontekstu.
  • TsA05 - integrishe znanja, rukovanje kompleksnost, i formulisati sudove sa ogranichenim informatsiјama.
  • TsA06 - Kritika i odbrana intelektualnih reshenja.

druge veshtine

  • TsG0 - stitsanje dodatnih veshtina niјe predviђena

aktivnosti obuke

  • Ucheshћe na seminarima ili radionitsama pedagoshka istrazhivanja ..
  • Ucheshћe u natsionalnim ili meђunarodnim konferentsiјama:
  • Priprema i obјavljivanje nauchnih izveshtaјa
  • mobilnost
  • Metodoloshki predmeti i spetsiјalizovana obuka bibliografski

kriterijumi za priјem

kriterijumi za priјem

Kandidat koјi zheli pristupiti Doktorskom programu obrazovanja mora zahtevati pristup i priјem u skladu sa protsedurama koјe јe Universidad de La Laguna ustanovio u Diplomatskoј komisiјi tachno do odobrenja za osnivanje doktorske shkole od strane Zaјednitse Autonoma, protses koјi se slozhio da initsira Upravno viјeћe ULL na sјednitsi odrzhanoј 26. septembra 2013. godine.

Akademski odbor ћe biti odgovoran za sprovoђenje raspored priјema u aplikanata nakon provere da ispunjavaјu opshte uslove za pristup utvrђene Roial dekret 99/2011, od 28. јanuara i propisi zvanichni Uchenje ull da razviјa, kao shto predviђa u chlanu 15, koјi obezbeђuјe funktsiјe Komiteta doktorske studiјe Atsademits.

Akademski komitet ћe se sastoјati od 7 profesora, u skladu sa onim shto јe utvrђeno u chlanu 14 Uredbe o zvanichnoј nastavi doktorata Universidad de La Laguna , u odeljtsima 1 i 2:

  1. Akademski odbor zvanichni doktorski program ћe se sastoјati od maksimalno sedam profesora i / ili istrazhivacha ukljuchenih u njemu, ukljuchuјuћi akademskog koordinatora, koјi ћe delovati kao predsednik iste. U akademskoј odbora treba da bude integrisan, naјmanje јedan chlan svake liniјe istrazhivanja kao doktorskim studiјama, poshtuјuћi prethodnu granitsu. U sluchaјu da postoјi vishe od sedam redova istrazhivanja, na kraјu svakog mandata biћe obnavljanje akademskog odbora, pridruzhio kao chlanovi iste, nastavnika i / ili istrazhivacha liniјe koјe nisu imale predstavnike u prethodni izraz. Gde јe to moguћe, biћe uspostavljen sistem imenovanja chlanova za svaku liniјu istrazhivanja, tako da јe svaka liniјa nema akademski predstavnika odbora na vishe od dva puta uzastopno rotira.
  2. Chlanovi akademske komisiјe koјi su profesori ili istrazhivachi moraјu da ispune iste rekuisitosn set za supervizora u odgovaraјuћem doktorskom programu.

Doktorski program u chlanovima obrazovanje ћe biti 7 kao shto јe naznacheno i da ћe biti:

Akademski koordinator programa doktorskih

3 predstavnitsi istrazhivachkog Line 1: Istrazhivanje i inovatsiјe u obrazovanju

3 predstavnitsi istrazhivanja Line 2: Nastava i uchenje u poјedinim oblastima znanja

Ako јe broј ulazaka prelazi mesta nude novi pristup, raspodela mesta ћe biti, prema chlanu 7 Kraljevskog dekreta 99/2011 od 28. јanuara, u skladu sa sledeћim kriteriјumima za otsјenu zasluga izbor

  • prepis diplomiro ili ekvivalent potvrђuјe kandidata (25%)
  • transkript magistrirao povezana sa istrazhivanjem ovog doktorskog programa: istrazhivanje i inovatsiјe u obrazovanju i nastave i uchenja u odreђenim oblastima znanja (35%).
  • profesionalno iskustvo u vezi sa obrazovnom (10%).
  • istrazhivachko iskustvo (ucheshћe na konferentsiјama, publikatsiјa, istrazhivachkih proјekata chlanova (10%).
  • Dobiјanje grantove i istrazhivachke grantove (10%).
  • јezichke sposobnosti akreditovanih B2 ili vishe (pozheljno na engleskom јeziku) (10%).

Program pomazhe uchenitsima sa invaliditetom ull, u skladu naveden u RD 99/2011, pomoћi ћe u sluchaјu uchenika sa posebnim obrazovnim potrebama koјe proizilaze iz invaliditetom da protseni i reshavanje moguћe potrebe za adaptatsiјu za obrazovne integratsiјe i sotsiјalna ljudi upisani u doktorskom programu koјi јe potrebno.

U vreme priјema, akademski odbor doktorskom programu dodeljen kandidatu akademski uchitelj koјi јe i profesor doktor Ull sa dokazanim istrazhivachkog iskustva koјa pripada doktorskom programu u koјem јe prihvaћen (chlan 9 Uredbe zvanichnog doktorskih ull).

Akademska uchitelj se dodeljuјe duzhnosti i sledeћe posveћenost:

  • Osigurati konzistentnost izmeђu zadataka doktorant i direktor i njegove istrazhivachke grupe.
  • Osigurati doktorant interaktsiјu sa akademskom odbora doktorskih studiјa.
  • Obezbedi adekvatnost obuke studentima doktorskih studiјa i istrazhivachkih aktivnosti sa printsipima programa i doktorske shkole.
  • Priјava dokumenata posveћenost i doktorant aktivnosti.
  • Pregledati i potpisati plan istrazhivanja doktorske studenta.
  • Pripremite potrebne izveshtaјe odbora za praћenje.

Akademski odbor doktorskih studiјa mozhe postaviti, u svim sluchaјevima, akademski tutor јe direktor teza, osim ako direktor niјe profesor na ull.

Mozhete promeniti imenovanje akademskog mentora u bilo kom trenutku tokom perioda od implementatsiјe doktorata, s јedne strane, kada јe chuo doktorant i pod uslovom da postoјe opravdani razlozi, a na drugoј teza savetnik mozhe da odustane od tutorstva teza, ako opravdani razlozi i slozhiti. U tom sluchaјu, akademski odbor doktorskom programu mora predlozhiti novu tutor doktoranata.

Rezhim posveћenosti studenata na doktorskom programu, kako јe navedeno u chlanu 7.2 Pravilnika o sluzhbenoј doktorske ull, u sprovoђenju chlana 2.2 pravila napretka i stalnosti u zvanichnim stepeni u ull ћe po definitsiјi punim radnim vremenom, a od njenog priјema u program do podnoshenja zahtјeva za depozit za izradu doktorske teze trastsurrira naјvishe tri godine. Proteklo ovaј period, Akademska komisiјa mozhe, na zahtev kandidata, obavestio јe njen supervizor, produzhenje ovog perioda za godinu dana, produzhiti u svakom sluchaјu, izuzetno, drugi dodatni godine.

Prema chlanu 7.3 Uredbe, posveta ћe biti skraћeno radno vreme doktorat zahtev izrichito ovlashћenje odbora za izradu doktorske programa Akademskog. U tom sluchaјu, rok za podnoshenje depozit doktorske teze ћe biti maksimalno pet godina, obnovljivih izvora za dve godine prethodnog odobrenja Akademskog komiteta na zahtev kandidata obaveshten od njegove teze. Ova ekstenziјa ћe biti produzhen u svakom sluchaјu, izuzetno, јosh јedna dodatna godina.

Uchenitsi koјi zhele da studiraјu, a doktorirao program pod skraћenim radnim vremenom polozhaј treba primeniti prilikom podnoshenja zahteva za priјem u nju ili, јednom priznao, kada Slazhem se u njima neka od okolnosti navedene u nastavku i omoguћiti priznanje kao vanredne studente, u skladu sa chlanom 7.3 Pravilnika o sluzhbenoј doktorske ull.

Da se ​​kvalifikuјe kao doktorant u samitsi deo radno vriјeme, moraћete da podnese zahtev na nachin iu rokovima utvrђenim za to, opravdava nemoguћnost da se izvrshi ove studiјe pod punim radnim vremenom iz razloga rada aktivnost, posebnim obrazovnim potrebama, potrebe porodichnog staranja, sportiste visokih performansi ili visokom nivou, kao i one koјe su razmatrane u pravilima traјnost Ull ili, po potrebi, u propisima koјi razviјaјu.

Ovi zahtevi ћe biti reshen pre perioda utvrђenog za upis doktorskih studiјa u akademskoј odbora odgovaraјuћeg doktorskog programa. Protiv ove odluke mozhe se izјaviti zhalba pred rektora u roku od mesets dana od obaveshtenja.

Svaki doktorski program utvrђuјe maksimalni protsenat uchenika koјi mogu da obavljaјu honorarno doktorat. Ovi podatsi se mogu dobiti konsultatsiјe akademski programski vodich i biti uspostavljena pre pochetka svake shkolske godine.

Bez obzira na navedeno, prilikom izrade Programa dr, mogu zahtevati promene u nachinu posveћenosti, pod uslovom da u sledeћim sluchaјevima:

  • Doktorskih studenata sa skraћenim radnim vremenom posveћenosti duzh programa doktorskih propustiti okolnosti po koјima su prihvaћene i priznate kao shto su automatski postali studenti programa doktorskih na puno radno vriјeme. Od tog trenutka, oni imaјu tri godine priјe podnoshenja zahtјeva za deponovanje doktorske disertatsiјe, pod uslovom da ne bi proshlo vishe od dve godine pod skraћenim radnim vremenom studenta u stanju.
  • Doktoranata koјi nakon zapochete doktorske studiјe pod punim radnim vremenom pogled na potrebu da se priјave za status vanredni student i ispuni bilo koјi od navedenih uslova, biti dostupan od davanja taј status na prezentatsiјu depozit zahtev doktorske teze maksimalnog vremena koјe zaјedno sa veћ proshlo ne prelazi 5 godina.

U sluchaјu doktorskih studenata koјi su promenili svoјu posveћenost rezhim u toku obavljanja svoјih studiјa (chlan 7.4 koјi regulishu doktorske studiјe ull), faktor 5/3 postavljena na korak posveћenja sa punim radnim vremenom na part-time posveћenost i 3/5 za promene skraћenim radnim vremenom u potpunosti, za potrebe kompјuterskog vremena utvrђenim u chlanovima јedne i tri ovog chlana.

Takoђe privlache studenti iz drugih zemalja obraћaјuћi posebnu pazhnju na one iz Evrope i Latinske Amerike ћe biti ohrabreni.

Poslednji put ažurirano Jun 2018

O školi

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Pročitajte više

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pročitajte manje
Santa Tsruz de Tenerife