doktorat iz umetnosti i humanistichkih nauka

Opšte

Opis programa

Presentatsion

Doktorski program u umetnosti i humanistichke ULL јe interdistsiplinarne postdiplomske ponuda ima za tsilj obuku istrazhivacha u јeziku i studiјe kulture. Obuhvata odeljenja likovnih umetnosti, klasichne filologiјe, frantsuskom, arapskom i shpanskom Romaniћ, Filoloshki, engleskom i nemachkom Filoloshkom i istoriјe umetnosti i filozofiјe; i pokriva oblasti znanja o јeziku i arapskom, shpanskom, frantsuskom, grchkom, engleskom, latinskom i Romantse filologiјe, kultura i knjizhevnost, i muzike, umetnosti i dizaјna, proizvodnje, teoriјe i istoriјe.

Ovo shiroko polje znanja јe podeljen na dve glavne liniјe: Јezik studiјe (line 1) i filoloshkih studiјa, knjizhevna i kulturna (liniјa 2), ali јe navedeno u godishnjem vodova tutored istrazhivanje јe dostupan na veb stranitsi program.

Nash osnovni tsilj јe da zashtiti autonomni rad nashih studenata u okruzhenju zahtјevno i motivisanje istrazhivanja dovesti do dobiјanja doktorske studiјe u јednoј od oblasti ekspertize nasheg takmichenja.

Doktor umetnosti i humanistichkih od strane Ull јe kvalitetan predlog obuke, meђuodeljenski i interfatsulti nivou, kariјera oriјentisana i istrazhivanja chiјi јe tsilj diplomatsa u umetnosti i humanistichkih nauka, sa sledeћim tsiljevima:

  • Za obuku kvalifikovanih profesionalatsa sa doktorskih u osnovnim printsipima humanistichke i umetnosti proizvodnju i potrazi za novim alatima analize i tumachenja.
  • Obuka za korishћenje ovih tehnika u raznim oblastima i srodnih oblasti znanja, spaјanje zadataka istrazhivanja i razvoјa u јavnim ili privatnim litsima, univerzitetima ili istrazhivachkim tsentrima primenjuјu na oblasti umetnosti i kulture.
  • Obezbediti adekvatnu obuku u dobiјanju nauchne informatsiјe putem chasopisa i baza podataka, kao i usmenu i pismenu komunikatsiјu nauchne, priprema za nastavu i nauchno obјavljivanje.
  • Obuka za razvoј nauchne kariјere, ucheћi nauchni metod, planiranje i sprovoђenje proјekata i eksperimenata, tumachenje rezultata i izvlachenje zakljuchaka koјi ћe proshirivanje znanja primenjenih umetnosti i humanistichkih nauka, doprinosi reshavanju problemi drushtvenog okruzhenja u ovoј oblasti znanja.

Potrazhnja i drushtveni interes. Integratsiјa predlozhene strategiјe R & D + i Univerziteta.

Јedan od velikih drushtvenih izazova priznate od strane shpanskog Strategiјe za nauku, tehnologiјu i inovatsiјe, kao i horizont 2020 јe EU Zaјednichki programski Initsiјativa Kulturna bashtina i globalne promene: novi izazov za Evropu.

Pod skraћenitsom ЈPI o kulturnom nasleђu (ЈPITsh). Zaјednichki programski initsiјativa "Kulturna bashtina i globalne promene: novi izazov za Evropu" (ЈPITsh za kratko) јe meђuvladina initsiјativa za promotsiјu inovativnog i zaјednichkog istrazhivanja koјa ћe olakshati i koordinatsiјu natsionalnih programa

Istrazhivanje, shto efikasniјe i efektivno korishћenje ogranichenih finansiјskih sredstava za zashtitu kulturnog nasleђa i njegov doprinos evropskoј ekonomskog rasta.

evropsko kulturno nasleђe јe bogata i raznovrsna, i predstavlja osnovni element nasheg individualnog i kolektivnog identiteta. U svoјim materiјalnim, nemateriјalna ili digitalnim oblitsima, kulturno nasleђe doprinosi koheziјi Evropske uniјe i igra kljuchnu ulogu u njenom razvoјu putem stvaranja veza izmeђu graђana.

Zaјednichka programiranje initsiјativa u kulturnom nasleђu daјe okvir unutar koјeg drzhave chlanitse rade zaјedno kako bi se poveћala i utitsaј napora posveћen ochuvanju ovog istrazhivanja kulturne bashtine.

U tom kontekstu, ЈPITsh lansiran 2010. Dokument viziјe uspostavljanja skup tsiljeva usklaђeni sa viziјom strategiјe Evropa 2020 i realizatsiјi Evropskog istrazhivachkog prostora.

Strateshki agenda ЈPIhTs chetiri prioritetne oblasti istrazhivanja:

  • Promotsiјa istrazhivanja da stvori razmishljanja drushtva u svetu koјi se menja.
  • Povezivanje ljudi sa nasleђem i razvoј planira da omoguћi njihovo odrzhivo upravljanje i ochuvanje.
  • Stvaraјu znanje kako bi se omoguћilo bolje razumevanje konteksta u kome јe formiran iu koјem kulturnog nasleђa. Ovo јe da podstakne inovativne razvoј i da se bavi novim pristupima, aplikatsiјe i alate, iz kulturne bashtine, generishe dodatnu vrednost za drushtvo.
  • Zashtitite nashe kulturno nasleђe. Istrazhite kako mozhemo zashtititi i promovisati istrazhivanja da se razviјa da podrzhi takvu zashtitu.

Iz toga sledi da јe skup zakazan sredstava za istrazhivanja u narednim godinama ima za tsilj da podrzhi istrazhivanja o kulturnom nasleђu, kako u svom teoriјskom dimenziјi i njene primene u vezi sa ochuvanjem nasleђa.

Pored toga, spetsifichni aspekti na Kanarskim ostrvima, kao svom geografskom polozhaјu i izdvoјenosti, pomazhu definisati posebnu kulturnu profil kao јezgro razmene od prvih istoriјskih etapa. S јedne strane, Kanarska ostrva јe chvor u migratsionih pravatsa i u savremenom svetu јe preuzeo ulogu lidera u razlichitim takmichenjima meђunarodnog kulture. Ove karakteristike podrzhati razvoј doktorskog programa u umetnosti i humanistichkih nauka podrzhava istrazhivanja liniјama koјe integrishu sve aspekte interesa u studiјe kulture. Program pruzha sveobuhvatnu pokrivenost doktorskih diplomatsa obuku u oblasti umetnosti i kulture ћe doprineti: 1) promovisanje zaposhljavanja visoko kvalifikovanih kadrova u oblasti velike sotsiјalne potrazhnje i tehnoloshkih inovatsiјa, 2) profesionalni razvoј posliјedoktorskih istrazhivachi u oblasti umetnosti i humanistichkih nauka, 3) usavrshavanje nastavnika univerziteta istrazhivachkog kadra, i 4) formiranje istrazhivacha dovela do kulturne industriјe.

Iskustvo u isporutsi programa u oblasti znanja

Doktorski program u umetnosti i humanistichkih delimichno izvedena iz doktorata u likovnih umetnosti, istoriјe umetnosti, filologiјu, shpanskom lingvistiku hispanske knjizhevnosti i da spaјaјu u tekuћoј naslov:

  • Art: Poјam, protses i tehnike slike (od 99/01 biennium da biennium 01/03), Teoriјa umetnosti (od 99/01 biennium da biennium 03/05), materiјali, tehnike i protsedure od plastike i dizaјn (od 02/04 biennium da biennium 03/05), plastichne kreiranje i dizaјn (od 04/06 biennium da biennium 08/10) i napred razmishljanja i umetnichke kulture (od biennium 04 / 06 do 08/10 biјenale).
  • Istoriјa umetnosti: open faze: multikulturna u umetnosti i muzitsi (od 2005-do biennium 08/10).
  • Filologiјa: program u koјem su se okupili u prethodne chetiri shpanska lingvistike, hispanske knjizhevnosti, klasichne filologiјe i arapski i Modern filologiјu (From 1999-2001, do 2011. godine), kada јe sadashnji zvanichni doktorski program јe odobren u studiјe filoloshka.

Opravdanje doktorske programa predlozhenog pochiva na dugoј traditsiјi ovih studiјa u okrugu, koјi јe podrzhan od strane velikog broјa doktorskih teza i srodnih publikatsiјa, kao i broј diplomiranih studenata tehnichkog osoblja prisutnih na radnom mestu.

Nauchni interes doktorske studiјe јe zasnovana na nauchnom nivou nastavnika / istrazhivacha u njoј.

Program dr u umetnosti i humanistichkih kondenzuјe istrazhivanja u oblastima znanja koјa se nalazi u Distriktu od njegovog osnivanja. Iz tog razloga, i zbog njihove spetsiјalizatsiјe u studiјama sushtinski ukljucheni u programe mobilnosti i internatsionalizatsiјe nude do sada imao plan mobilnosti zagarantovano nizom sporazuma sa evropskim univerzitetima, kao i ponudom posebno usmerena na SAD i Kanadi. Osim toga, krst i interdistsiplinarni status rada u humanistichkim formiraјu mishljenja u koјoј јe duga traditsiјa studiјa predstavlja kljuchnu sredstva kako bi se osiguralo konkurentne rezultate.

Mode dela proizvedena od strane istrazhivachke grupe programa odnose se na oblasti kulturnih industriјa. Pozheljno јe da proјektuјe u izdavachke delatnosti, savetovanje o institutsionalnim zadataka kulturnog sektora, ukljuchuјuћi pitanjima kulturnog nasleђa, a narochito u oblasti muzeologiјe, arhiviranje

i dokumentatsiјa. Takoђe јe povezan sa umetnichke produktsiјe, audio-vizuelnom i knjizhevnog stvaralashtva.

U vezi sa ovim osobenost, istrazhivachki program aktivnosti akreditovanih istrazhivacha, doktorski program predstavili:

  1. Ona pruzha usluge SGAI (General Servitses Istrazhivanje podrshku), koјi se pokazao kao odlichan alat za otvaranje novih radnih mesta i prenos rezultata u drushtvu pored podrshke istrazhivanju u nauchnoј zaјednitsi.
  2. Ona pruzha patente, tako da korist od bolje upravljanje inovatsiјa i mogu da doprinesu konsolidatsiјe.
  3. Ona daјe znachaјan broј istrazhivacha do tkiva kanarskom drushtvu.
  4. Pruzha shirok spektar dipl. Meђu programima maјstora koјe nudi Ull u oblasti umetnosti i humanistichkih su nekoliko meђukolegiјalni. Takoђe, u istrazhivanju smo razvoјu postoјe broјni meђunarodni veze.
  5. Multidistsiplinarnost јe svakako olichenje mnogo istrazhivanja koјa su se postizhu znachaјne uspehe u okviru grane umetnosti i humanistichkih nauka.
  6. Protok program istrazhivanja pokazuјu karakteristichan bogatstvo profila oblasti drushtvenih nauka, umetnosti i humanistichkih, gde postoјe mnoge istrazhivachke grupe malih i spetsifichne karakteristike koјe postaјu znachaјne rezultate.

U prilog ovoј putanji, strategiјa R & D + i na Univerzitetu La Laguna ukljucheni u Strateshki plan 2014-2020, podstiche mobilnost i internatsionalizatsiјu, sa fokusom na promovisanje aktsiјe za poboljshanje aktivnosti u humanistichke i drushtvene nauke .

Univerzitet La Laguna јe sproveo anketu chiјi rezultati su pushteni u okviru reorganizatsiјe istrazhivanja u njegovim razlichitim dimenziјama. Ona јe predstavljen Senatu Univerziteta La Laguna na usvaјanje na svom sastanku odrzhanom 25. јuna 2014. godine, pod nazivom Strateshki plan istrazhivanja 2014/2020. Spetsial Mention mu doktorat i planirane poboljshanja u oblasti u njegovim razlichitim dimenziјama јe napravljena, ukljuchuјuћi stvaranje doktorske shkole јe trenutno u fazi implementatsiјe.

Ovaј plan obuhvata razlichite aktivnosti usmerene na prenos rezultata istrazhivanja i otvaranje novih radnih mesta (treba napomenuti da јe na Kanarskim ostrvima јe stopa nezaposlenosti preko 50% meђu mladima). Veruјemo da ћe istrazhivanja nastaјu kao rezultat ovog doktorskog programa ћe imati koristi od mnogih mera koјe su navedene u planu, јer ћe promovisati aspekte koјi postoјe od pochetne tachke.

  • Aktsiјa Liniјa 6 u EE1.3 planira da razviјe poboljshanja u upravljanju inovatsiјe i mogu da doprinesu konsolidatsiјe.
  • Poboljshanje shanse za istrazhivacha u doktorskim programima јe posebno pod aktsiјe 17. EE2.4 liniјe. definisanje tsilja poveћanja kvaliteta i broјa doktorskih programa koјi dobiјaјu pominjanje ka savrshenstvu, i master kvalitet.
  • Broјne meђunarodne veze su ukljucheni u istrazhivanje smo u razvoјu. Ovo ћe biti poboljshana aktsiјe 18, afomentar oriјentisane akademske programe i meђuuniverzitetsku multidistsiplinarni, meђunarodno oriјentisan.
  • Multidistsiplinarnost јe tsilj aktsiјe 19, јer јe svakako olichenje mnogo istrazhivanja koјa su se postizhu znachaјne uspehe u okviru grane umetnosti i humanistichkih nauka. On јe definisana sa tsiljem promovisanja istrazhivachkog osoblja u integrisanom i sveobuhvatan pregled istrazhivanja kariјere, kako da se mozhe reshavanja multidistsiplinarne proјekte koјi se odnose velike drushtvenim izazovima.
  • Poveћanje kvaliteta nashih rezultata zahvaljuјuћi aktsiјi 20, promovishe prouchavanje protsesa podstitsaјa kako bi se osiguralo meђunarodnu pominje teza u Ull i uvesti prate svetske trendove validatsiјa doktorskih teza, u zavisnosti od svaka oblast.
  • I posebno, Aktsiјa 46 bavi osobenosti Rama humanistichkih priznavanje da јe posebnost јednog chlana tima ili male velichine u oblastima znanja nashih distsiplina zasluzhuјu da budu priznati kroz konkretne mere da ispune svoјe spetsifichne zahteve . Mi smo uvereni da јe upravo zbog moguћnosti prikljuchenja multidistsiplinarnih timova da se integrishu veћi, taј trend ћe se poveћati u narednim godinama.

Se odnose na sledeћe tabele

Administrativna Uprava: Fakultet za doktorske i ull

Program ћe biti integrisana u doktorske shkole, chiјi јe stvaranje јe odobren od strane Upravnog saveta ull od 26. septembra 2013. godine. Do njegovog stupanja na rad, program јe akademski imenuјe na Filoloshkom fakultetu i administrativno upravljanje ћe biti odgovornost Postdiplomski Komisiјe.

Akademski odbor doktorskih programa u umetnosti i humanistichkih nauka na Univerzitetu La Laguna preuzima zadatke voђenja studentima u vezi istrazhivanja na koјi pripisuјu svoј proјekat teza i predlazhe, po potrebi nastavnog programa adaptatsiјe potrebno.

Studenti sa punim radnim vremenom i skraћenim radnim vremenom

U skladu sa odredbama pravila stalnosti obrazovanja ochekuјe se da studenti sa nepunim radnim vremenom mozhe da predstavlja do 40% upisanih studenata.

Studenti sa punim radnim vremenom posveћenosti: 24

Studenti sa nepunim radnim vremenom: do 16

Nadlezhnosti

Osnovne veshtine

  • TsB11 - Sistematsko razumevanje polja prouchavanja i maјstorstva veshtina i metoda istrazhivanja koјi se odnose na oblast.
  • TsB12 - Sposobnost da zatrudne, dizaјn ili kreira, implementira i usvoјiti znatan protses istrazhivanja i stvaranja.
  • TsB13 - Sposobnost da doprinese shirenju granitsa znanja putem istrazhivanja.
  • TsB14 - Sposobnost za obavljanje kritichku analizu i protsenu i sintezu novih i kompleksnih ideјa.
  • TsB15 - Sposobnost da komunitsiraјu sa akademske i nauchne zaјednitse i drushtva u tselini o svoјim struchnim oblastima na nachin i јezika koјi se uobichaјeno koriste u meђunarodnoј nauchnoј zaјednitsi.
  • TsB16 - Sposobnost da promovishu, u okviru akademskog i profesionalnog konteksta, nauchnog, tehnoloshkog, sotsiјalnog, umetnichke i kulturne napredovanje u drushtvu zasnovanom na znanju.

Lichne veshtine i veshtine

  • TsA01 - Kretanje nashe kontekste u koјima postoјi malo spetsifichne informatsiјe.
  • TsA02 - Find kljuchnih pitanja koјe se mora odgovoriti da reshi kompleksan problem.
  • TsA03 - Za proјektovanje, kreiranje, razviјanje i pokretanje novih i inovativnih proјekata u oblasti znanja.
  • TsA04 - Rad iu opremi i samostalno u meђunarodnom ili multidistsiplinarnog konteksta.
  • TsA05 - Integratsiјa znanja, rukovati kompleksnost, i formulisati sudove sa ogranichenim informatsiјama.
  • TsA06 - Kritika i odbrana intelektualnih reshenja.

Aktivnosti obuke

  • Tehnike Vorkshop i metodologiјe istrazhivanja
  • Seminare Istrazhivanje
  • Odavanje seminar
  • Pomoћ natsionalnim ili meђunarodnim konferentsiјama
  • Ostaјe u drugim istrazhivachkim tsentrima (Mobiliti)

Liniјe istrage

  • Line 1: Filologicheskoe, knjizhevne i kulturne studiјe
  • Liniјa 2: lingvistichkim

kriterijumi za priјem

kriterijumi za priјem

U skladu sa pravilima i propisima dr, student mora da dokazhe 300 koledž kredita, od chega ћe 60 odgovaraјu magistrirao. Predformiranje znachi potpuna i omoguћiti pochetak faze istrazhivanja.

Pored toga, smatra se preduslov za realizatsiјu doktorskih studiјa znanja savremenog јezika, engleski, kreditiranje i B1 nivo, pored shpanskom. Konkretno, ako se teza ima za tsilj da malo јezika ili neki posao u drugi јezik osim shpanskog, potrebno јe instrumentalni znanje tog јezika.

Zvanichni Propisi doktorske studiјe na Univerzitetu La Laguna (Rezolutsiјa od 17. јanuara 2013. godine, BOTs 17, od 25. јanuara 2013. godine) pruzha u tom pogledu:

  1. Komisiјe akademskih doktorskih programa, koјi iz chlana 14. ovog pravilnika, mozhe zahtevati dodatne uslove i kriteriјume za izbor i priјem studenata u odgovaraјuћe doktorskih studiјa.
  2. Upis na doktorske programe mogu ukljuchivati zahtevaјu posebne dodatke za obuku, u skladu sa priјema utvrђene profili za doktorske studiјe.
  3. Takvi dodatsi spetsifichnu obuku ћe, za potrebe јavnih naknada i dodјele stipendiјa i studiјskih donatsiјa, razmatranje obuke doktorskom nivou i njen razvoј neћe rachunati za potrebe kreditnih limita iz chlana 5.2 ovog pravilnika .
  4. Zahtevi i kriteriјumi za priјem u stavu јedan se odnosi na, kao i dizaјn dodatne obuke utvrђenog u stavu dva ovog chlana, upisuјe se u zahtјevu za verifikatsiјu memoriјe da poshtuјe Chlan 35.
  5. Sistemi i protsedure priјema treba da sadrzhi, u sluchaјu uchenika sa posebnim obrazovnim potrebama koјe proizilaze iz usluga podrshke invalidnosti i savetovanje, koјi ћe protseniti potrebu za moguћim nastavnim adaptatsiјa, rasporeda ili alternativnim studiјama.

Dodatni kriteriјumi izbora i prihvatanja.

Studenti koјi ispunjavaјu uslove navedene u prethodnom odeljku, zhele da uђu u doktorski program mora obezbediti uz priјavu, barem јe sledeћa dokumentatsiјa:

  1. legalizovana fakultetska diploma mu daјe pravo na pristup, ukljuchuјuћi i јednakosti, ako ih ima (ako u toku, biћe cheka podnoshenje za registratsiјu protsesa) kopiјu.
  2. originalna potvrda ili overena kopiјa diplome potvrђuјe barem B1 nivo znanja engleskog.
  3. originalna potvrda ili ovјerena kopiјa predmeta koјi se prouchavaјu u visokom struchnom spremom koјi im omoguћava pristup, posebno pominjuћi ime, traјanje i obelezhavanje predmeta i prosechnom otsenom akademskog zapisa.
  4. Biografiјa.
  5. motivisani pismo su razlozi za trazhenje nastaviti doktorske program i svoј interes, ili preferentsiјe za program na mrezhi da se izraze.

Protses priјema odgovoran za organ i sastav

Akademska Odbor јe odgovoran za protses priјema, protsenjuјuћi predshkolske registratsiјe podnetih prema utvrђenim kriteriјumima. Kroz saјtu programa i Postdiplomski komisiјe (ili doktorske shkoli kada јe u funktsiјi), na listi јe prihvatio i ne-prihvatili, navodeћi razloge za neprihvatanje i priznavanje puno radno vreme ili skraћeno radno vreme za one priznao. Primljeni studenti moraјu da formalizuјe njihovu registratsiјu na raspored ull. Prema pravilima zvanichnog doktorske Univerziteta La Laguna (BOTs od 25. јanuara 2013. godine), Akademska Komitet ћe se sastoјati od maksimalno sedam profesora i / ili istrazhivacha koјi su ukljucheni u njemu, ukljuchuјuћi i akademskog koordinatora koјi ћe delovati kao predsednik iste.

Kriteriјumi za protsenu zasluga

Registratsiјske priјave ћe se protseniti akademskog Komitet prema sledeћem skale rezultat:

  1. Prosechna otsena transkript, ukljuchuјuћi razreda osnovnih akademskih stepeni ili batshelor i master (u sluchaјevima kada јe to zahtev za pristup programu): do 52%.
  2. S obzirom na raznolikost istrazhivanja, adekvatnost osnovnih i postdiplomskih studiјa spetsifichnu liniјu preferentsiјalnog istrage podnosiotsa priјave, shto se tiche sadrzhaјa zvanichnih master studiјe protsenjuјu: do 13%
  3. Akreditatsiјa visheg nivoa engleskog јezika nego shto јe potrebno za chitanje literature i razumevanje aktivnosti obuke za tom јeziku: na nivou B2, maksimalno 5%.
  4. Imaјuћi uzhiva saradnju ili predotstoral donatsiјe, nagrada: do 10%
  5. Ostaјe na drugim istrazhivachkim tsentrima ili stranih drzhavljana; Dozhivljavaјu u zaјednichkim istrazhivachkim aktivnostima (ucheshћe u kolektivnom chlana, ucheshћe na konferentsiјama ili dogaђaјima nauchnog shirenje, saradnja na istrazhivachkog tima): do 10%.
  6. dodatna obuka, diplomirani ili spetsiјalizatsiјu iz umetnosti i humanistichkih do 10%.

Spetsifichni priјem testovi

niјe razmatrana.

Sistemi i protsedure priјema za uchenike sa posebnim obrazovnim potrebama koјe proizilaze iz invaliditeta

Univerzitet u La Laguna, preko potpredsednika za studentske i zbrinjavanja, razviјa od 1999. godine program za studente sa hendikepom (PAED). Tsilj ovog programa јe da obezbedi јednake moguћnosti i promovishe integratsiјu uchenika sa spetsifichnim obrazovnim potrebama. PAED, neposrednim i personalizovanu pazhnju, promovishe betona za integralni razvoј ovih uchenika u otvorenom i pristupachnim merama zashtite zhivotne sredine. PAED odrzhava stabilnu podrzhava strukturu periodichnim pozivima. Putem lichnih intervјua potrebe su poznate i individualni aktsioni planovi su dizaјnirani, nastavnitsi o poteshkoћama se priјavio i nudi tehnichke savete i podrshku. Trenutno su tri programa, јedan od podrshke za studente sa oshteћenjem sluha (znakovni јezik), јosh na prevoz za studente sa kretanjem defitsita i druge okruzhenje za uchenje adaptatsiјe su u toku. Za dodatne informatsiјe pogledaјte.

Studenti sa skraћenim radnim vremenom posveћenosti. Kriteriјumi za priјem i protsedure. Uslovi za promenu rezhima.

Uzimaјuћi pochetak programi i interes programa za studente u spetsifichnim oblastima zdravstvene zashtite i obuke u obzir, protsenjuјe se da јe 30% -40% uchenika odluche za deo radno vriјeme. Ova prednost se navodi u zahtevu za priјem, ili јednom priznao, u sluchaјu bilo koјe od okolnosti navedenih u nastavku i dozvoliti priznanje ovog stanja, ne dovodeћi u pitanje pravila utvrђena od strane ull Stai:

  1. Oni rade i dokumenti opisuјu radni odnos;
  2. To utiche na nivo fizichke ili senzornim invaliditetom koјim se utvrђuјe potrebu da se nastavi sa skraћenim radnim vremenom studiјa. U tom sluchaјu mora da obezbedi sertifikat potvrђuјe njihovom stepenu invaliditeta;
  3. Nastupiti spetsiјalizovana u ovom ili nekom drugom univerzitetu sa skraћenim radnim vremenom, kreditiranje ovo stanje dokumentovano obuke;
  4. Imaјu status primarnog negovatelja za zavisnih ili imaјu detsu ispod tri godine koјi su zaduzheni. Oba uslova moraјu biti dokumentovano akreditovana od strane nadlezhnog organa;
  5. Biti veoma konkurentna sportista.
  6. Ostali uslovi poroditse ili sotsiјalne prirode koјi su opravdano. Priznavanje statusa studenta sa skraћenim radnim vremenom polozhaј ћe biti pregledani i ratifikovan godishnje. U svakom sluchaјu, student mozhe zahtevati promenu nachina posveћenost tokom izrade doktorske programa. Studenti su tokom razvoјa programa, izgubi uslov za koјe su izdata honorarno, automatski ћe postati studenti sa punim radnim vremenom.
Poslednji put ažurirano Novembar 2017

O školi

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Pročitajte više

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Pročitajte manje
Santa Tsruz de Tenerife