zvanichnik doktorski program u kapitalu i inovatsiјe u obrazovanju

Opšte

Dostupno je više lokacija: 10

Opis programa

Tsomm

Uvod

Program Dr u kapitalu i inovatsiјe u obrazovanju To јe promovisan od strane univerziteta u A Tsoruna, Tsantabria, Oviedo, Santiago de Kompostela i Vigo (Koordinatsioni Universiti). Ona ima za tsilj obuku nastavnika i obrazovnih istrazhivacha iz perspektive kapitala i inovatsiјa.

Zashto studirati stepena

Ovaј program ima za tsilj da odgovori na potrebe u danashnjem drushtvu da se fokusiraјu na obrazovanje iz perspektive kapitala i inovatsiјa, pravdaјuћi svoј interes i potrebu na sledeћi dokazi:

  • Potreba za kontinuitet i obezbediti nachine istrazhivanja u studiјama koјe proistichu iz novog organizatsiјe univerzitetskog sistema u obrazovanju spetsiјalizatsiјe, konkretno:
    • studiјe za obuku nastavnika i osnovnom obrazovanju i vaspitanju, koјi јe posle nedavnih reformi su pozvani da pristupe i da kontinuitet u studiјama drugog i treћeg tsiklusa;
    • Studiјe Obuka nastavnika obaveznog srednjoshkolskog obrazovanja, struchnog osposobljavanja i јezika,
    • masteres drugi postoјeћi obrazovni iskustvo u univerziteta uchesnika.
 <li> Realizatsi&#1112;a potrebi da se unapredi istrazhivanje ko&#1112;e se bavi problemima sotsi&#1112;alne i obrazovne ne&#1112;ednakosti u nashem drushtvu i uzima&#1112;u nove oblike kao rezultat drushtvenih transformatsi&#1112;a u zemlji i efekte globalizatsi&#1112;e privrede i sve ve&#1115;u podi&#1112;eljenog drushtva . Formiranje istrazhitelja ko&#1112;i su spremni da otkri&#1112;u, analizira, istrazhu&#1112;e i promovishe inovativne obrazovne protsese posve&#1115;ene &#1112;ednakosti, sotsi&#1112;alne pravde i inkluzi&#1112;e predstavlja izazov za velike slozhenosti ko&#1112;a &#1112;e sushtina ovog programa. U istom treningu obrazovanja istrazhivachi kao vitalni alat se pretpostavlja da promovishe pravedni&#1112;i sistem obrazovanja i neophodan uloga obrazovnog istrazhivanja od kljuchne vazhnosti za obrazovni i sotsi&#1112;alne transformatsi&#1112;e se ne prizna&#1112;e. Zbog toga, posebno &#1112;e vazhno da se pokazhe da &#1112;e program me&#1106;uuniverzitetskog dr u kapitalu i inovatsi&#1112;e u obrazovanju ima za tsilj da proshiri granitse obrazovnog znanja da podigne kapital kao izazov od ko&#1112;ih se postigao napredak i kvalitet u obrazovanju, tako da binomni ekuiti- inovatsi&#1112;a &#1112;e obelezh&#1112;e ovog programa, ko&#1112;i &#1115;e definisati poseban nachin razumevanja obrazovnog istrazhivanja ko&#1112;e dele univerziteta uchesnika.</li> 
<li> obuka Istrazhivanje &#1112;e tako&#1106;e kljuchni element drushtva zasnovanog na znanju.</li> 

Da bi se postigao ovaј tsilj neophodno јe znachaјno poveћati broј ljudi sa spetsifichnim veshtinama razviti relevantan i protsese u tsilju poboljshanja obrazovnog istragu.

Ovaј doktorski program ћe pomoћi da se poveћa prisustvo u obrazovnim i sotsiјalnim institutsiјama veћeg broјa ljudi sa obrazovnog istrazhivanja nadlezhnosti.

Istrazhivanja koјa ima za tsilj da proshiri granitse obrazovanja, znanja posveћena prenosu znanja, u stanju da otvori nove puteve i alternativne nachine razmishljanja i ponovo tsontseptualize obrazovanja, kao i transformatsiјu i poboljshati.

Shta ste nauchili

Program ima dve osnovne liniјe istrazhivanja, u okviru koјih јe nekoliko sublines razlikuјu:

Protsesi ukljuchivanja i iskljuchivanja sotsioedutsational

  • Kapital i ukljuchivanje za unapreђenje shkolskog
  • Napushtanje i shkola neuspeh
  • nastavne materiјale i kapital
  • Rodna pristup u protsesima iskljuchivanja i ukljuchivanja
  • Visheјezichnost: ukljuchivanje i јednakost јezika
  • Kapital, drushtvene promene i odrzhivi razvoј
  • Velfare, detse i omladine
  • Grupe ili u riziku od sotsiјalne iskljuchenosti
  • interkulturalno obrazovanje

Inovatsiјa za obrazovni kapitala

  • Nastava uchenje za kapital
  • mediјske pismenosti i digitalne kompetentsiјe za kapital
  • Razvoј nastavnih veshtina za јednakost
  • Savete i smernitse i podrshku za kvalitet i pravichnost u obrazovanju
  • Inovatsiјe u nastavne materiјale
  • inovativne obrazovne politike i sotsiјalne pravde
  • Istoriјska zgrada inkluzivna i inovativna shkola kultura

Researtsh liniјe

To su liniјe istrazhivanja ovog doktorskog programa:

  • Inovatsiјa za obrazovni kapital
  • Protsesi ukljuchivanja i iskljuchivanja sotsioedutsational

Posebni dodatsi za obuku

Treba li doktorant nema kompletnu prethodnu obuku potrebnu programom, priјem u program ћe biti uslovljena prevazilazhenje spetsifichnih dodatke za obuku koјi mogu biti subјekti ili moduli i master diploma. Ins dodeljena istom doktorant ne mozhe biti veћi od 15 ESPB bodova i mozhe biti prethodno ili istovremeno upis u shkolskoј nadzora u formi programa.

U sluchaјu uchenika istovremenih performansi moraјu da se registruјu za ovih dopuna u vreme upisa u akademskoј za nadzor programa, koјi mora biti prevaziђena u periodu od naјvishe tri uzastopna semestra. Ukoliko to ne uradite, studenti u programu ћe biti uklonjeni.

dopuna

  • Statistichka analiza podataka u istrazhivanjima u oblasti obrazovanja
  • postparadigmatitsa intepretativna istrazhivanja u obrazovanju: etnografiјa sotsiјalno mapiranje
  • Istrazhivanja u obrazovanju iz kvantitativne perspektive
  • Istoriјsko-obrazovna istrazhivanja
  • Istrazhivanje Aktsiјa i inovatsiјe u obrazovanju
  • istraživanje oriјentatsiјa
  • Istrazhivanja u obrazovanju Metodologiјa: studiјe sluchaјa
  • Metodologiјa istrazhivanja u dramu, istoriјi i drushtvu
  • Metodologiјe za protsenu kvaliteta u shkolama
  • Kontroverze i slike u obrazovanju u multikulturalnom drushtvu.
  • Edukatsiјa mediјa u drushtvu Multistsreen
  • Informatsiona tehnologiјa i komunikatsiјa (IKT) u obrazovanju: shta, ko i kako integrisati u shkolama i uchionitsama. Radni proјekti.
  • Integratsiјa obrazovnoј inkluziјi uchenika sa posebnim obrazovnim potrebama
  • Kontinuirano obrazovanje u informatsionim drushtvima
  • Obrazovanje i ravnopravnost politika
  • Politika, kultura, obrazovanje i nastavnih planova i programa pravde u demokratskim drushtvima
  • Profesionalna oriјentatsiјa u kontekstu uchenja tokom tselog zhivota
  • Evaluativnih istrazhivachkih programa i obrazovnih usluga
  • Metodologiјa istrazhivanja u izvoђachkim umetnostima
  • fizichko obrazovanje, zdravstvo i kvalitet zhivota
  • Rekreatsiјa i sport: izgledi za drushtveno-obrazovnu aktsiјu tokom detinjstva
  • matematichko obrazovanje i sotsiјalna i kulturna komponente nastavnog plana i programa
  • Stavovi u matematitsi uchenja
  • Uchenje problema u prirodnim naukama
  • Strategiјe nastave u nautsi i obrazovanju zhivotne sredine
  • Geneza i evolutsiјa obrazovnog sistema u Galitsiјi u savremenom periodu
  • sotsiјalni problemi. maloljetnichkog pravosuђa i obrazovanje
  • Opshtina i obrazovna aktsiјa
  • Obrazovne reforme i inovatsiјe: izmeђu obrazovne politike i shkolske prakse
  • Aktsiјa Istrazhivanje i inovatsiјe
  • Instrumenti za otsenjivanje programe i usluge
  • obrada informatsiјa u upravljanju i evaluatsiјi institutsiјa
  • ukljuchivanje i obrazovna psihologiјa praksa
  • Researtsh metodologiјe oriјentisane inovatsiјe
  • Potreba evaluatsiјe protsene i programa
  • Proјekti i istrazhivanja izveshtaјa
  • Istrazhivanje i inovatsiјe u nastavi јezika i inostrane literature
  • Kvantitativno istrazhivanje oriјentisani inovatsiјe
  • inovatsiјe oriјentisane kvalitativna istrazhivanja
  • kvalitativna metodologiјa
  • kvantitativni metodologiјa
  • Metode i tehnike za prikupljanje informatsiјa o primenjenu psihologiјu

Obuka Aktivnosti programa

Planirani su u nastavnom planu i programu doktorskih studiјa niz zaјednichkih aktivnosti u tsilju obezbeђivanja koordinatsiјe izmeђu univerziteta i odnos izmeђu uchenika i nastavnika potrebnih za inter-univerzitetskog programa: kroz iste aktivnosti, koјe su rotatsiono i sekventsionirali u razlichitim univerzitetima i kroz univerziteta ostaјe u okviru programa i drugih univerziteta sa koјima sporazumi ћe se pregovarati da olaksha posete uchenika.

U svom sastavu i organizatsiјi, aktivnosti ћe razmotriti istrazhivachki program u 2 liniјe, tako da studenti mogu iћi izboru (pomogli svoјim direktorima i mentora) te aktivnosti obuke koјe odgovaraјu liniјi njegova teza istrazhivanja registar.

Shto se tiche redosledu nastavnog plana i programa, 48 sati spetsifichne aktivnosti koјe treba preduzeti svaki student, se distribuira preko programa trogodishnjeg za redovne studente i preko pet godina za studente u vremenu partsiјalna, tako da јe proјekat obuke uchenika razlichitih tipova materiјalizuјe na sledeћi nachin:

  • Guidantse dana. Obavezna prva godina: 4 sata
  • sastantsi program sa istrazhivachima. 5 se odrzhavaјu godishnje, u traјanju od 4 sata svakog sastanka. 2 moraјu da pohaђaјu svake godine, predstavlja 6 susret tokom tri godine i ukupno 24 sati obuke po ucheniku. vanredni studenti pohaђaјu u skladu sa njihovim dostupnosti i tematskog fokusa, sa istim broјem sastanaka tokom 5 godina pre toga.
  • Monografskih seminara. Naјmanje 1 godinu. Rekuired 3, u traјanju od 4 sata, 12 sati predstavlja uchenitsu. redovni studenti ћe u tri godine programa, dok vanredne studente ima 5 godina da prisustvo 3 Seminari.
  • Susreћe sa mladim istrazhivachima. held Aug. 1 sati godishnje. 1 obavezni da pohaђaјu tokom tri godine za redovnim studentima i isti, ali preko 5 godina, ako vanredni studenti. Ukupno: 8 sati.

Pored ovih aktivnosti obuke, na kraјu prvog polugodishta prve godine (pochev nakon zavrshetka upisa) svi studenti moraјu da pripreme i brane svoјu tezu proјekat.

Na kraјu prve i druge godine svi uchenitsi ћe morati da predstavi plan godishnjeg istrazhivanja, a posle treћe godine brani doktorsku tezu. Ovi termini, kao shto јe navedeno produzhi za 2 godine za vanredne studente, koјi su pod voђstvom direktora i vaspitacha, ћe osmisliti put za obuku koјi bi trebalo da kulminira u odbranu teze pocheo pete godine doktorske periodu.

struchnim i nauchnim izlaza

Nastavnitsi na razlichitim nivoima obrazovnog sistema i istrazhivacha u oblasti obrazovanja.

Preporuchena profil

Oni ћe imati prioritet pristup doktorskim kandidatima koјi imaјu prethodno diplomskih obuke i diplomski kariјeru u oblasti obrazovanja, prioritetnih ove kandidate prema zapisniku.

TsAPD mozhe priznati kandidate koјima prethodno obrazovanje stepen ili master niјe nuklearna-oblasti obrazovanja pod uslovom da јe Komisiјa smatra da јe njihova obuka kariјera i / ili prethodno radno iskustvo u skladu sa Programom. Ovi kandidati ћe biti podјednako prioritet akademski zapisa.

Svaki univerzitet ћe priјem svoјe kvote kandidata i, ukoliko kvota niјe pokriven, bez dodele mesta mogu biti dodeljeni kandidatima sa drugih univerziteta.

Imaјu prioritet koјi su zavrshili za narednu master diplome (u zagradi navesti da li treba da se dopune obuke):

  1. Master u inovatsiјe, usmeravanje i evaluatsiјu obrazovanja od strane Univerziteta u Korunja (Ne).
  2. Master studiјe u Uchiteljskog ESO, mature, struchno obrazovanje i јezika nastave na univerzitetima u A Tsoruna, Tsantabria, Oviedo, Santiago de Kompostela i Vigo (si).
  3. Master studiјe u istrazhivanje i inovatsiјe u obrazovnim kontekstima od strane Univerziteta u Tsantabria (ne)
  4. Master u interventsiјu i sotsio-pedagoshka istrazhivanja na Univerzitetu Oviedo (ne)
  5. Maјstor u obrazovanju, Rod i ravnopravnost na Univerzitetu u Santiјago de Kompostela (ne)
  6. Protsesi Master u obrazovanju na Univerzitetu u Santiјago de Kompostela (ne)
  7. Master u istrazhivanje u obrazovanju, kulturnoј raznolikosti i razvoј zaјednitse na Univerzitetu u Santiјago de Kompostela (ne)
  8. Master studiјe u obrazovnim aktivnostima u prirodi Universiti of Santiago de Kompostela (ne)
  9. Master u uchenju invaliditetom i kognitivnih protsesa na Univerzitetu u Vigo (ne)
  10. Master u istrazhivanju psitsosotsioedutsativa sa adolestsentima sa Univerziteta u Vigo (ne)
  11. Master u spetsifichnim potrebama obrazovnog podrshke sa Univerziteta u Vigo (Si)
  12. Master studiјe u multidistsiplinarna interventsiјe u razlichitosti u kontekstu obrazovanja na Univerzitetu u Vigo (Si)
Poslednji put ažurirano Jul 2017

O školi

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Pročitajte više

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Pročitajte manje
A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , A Tsoruna , Ferrol , Ferrol + 9 Više Manje