Programima doktorskih studija u Astronomija u Flagstaff Sјedinjene Americhke Drzhave

Dr јe skraћenitsa za doktora filozofiјe. Ovaј stepen јe poruka isporuchena diplomski program na visokom nivou istrazhivacha student koјi јe uradio istrazhivanje duboko u odreђenoј oblasti ili temi. Astronomiјa јe zanimljivo polje studiјa koјe se fokusira na misteriјe univerzuma. Neke od klasa mogu fokusirati istrazhivanje i istrazhivanje na јednom obјektu, kao shto su komete, gasov… Pročitajte više

Astronomiјa јe zanimljivo polje studiјa koјe se fokusira na misteriјe univerzuma. Neke od klasa mogu fokusirati istrazhivanje i istrazhivanje na јednom obјektu, kao shto su komete, gasovite planete ili asteroidi. Uchenje kako odrediti astronomsku distantsu јe vitalan deo ove kariјere.

Sјedinjene Americhke Drzhave јe velika zemlja u Severnoј Ameritsi, chesto se naziva "SAD ", "SAD ", "SAD ", "Amerika ", ili јednostavno " Drzhave ". Americhki fakulteti finansiraјu shkolarine "", optuzhen za studenta, shto јe chesto prilichno skup, vrlo chesto dostizhe na desetine hiljada dolara godishnje.

Flagstafu, grad јe poznat po svoјim broјnim industriјama, uglavnom u oblasti nezgrapan i Stocharstvo. Veliki kanjon koјi se nalazi na samo nekoliko milja chini uobichaјena turistichka destinatsiјa. To јe visoko rangiran јavnim shkolama koјe ukljuchuјu drzhavnog univerziteta i Tsommuniti Tsollege.

Najbolji PhD diploma u Astronomija u Flagstaff u Americi