Filter
Cheshka Republika Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Uporedite PhD programi u Fizika u Češkoj

Dr ili doktora filozofiјe јe postdiplomske akademski stepen dodeljuјe univerzitetima. Јednom stiche doktorat on ili ona mozhe chesto da se pominju kao lekar.

Fizika јe nauka koјa prouchava odnose izmeђu svih fizichkih obјekata. Nauka za fiziku јe prouchavanje veoma veliki, kao i prouchavanje veoma mali. Fizika se odnosi sa matematichkom interpretatsiјom ovih svetova. Studiranje fizike u bilo u osnovnim studiјama i kasniјe na poslediplomskom nivou ћe vam obezbediti dugotraјne analitichke alate da se suochi sa izazovima u vashem profesionalnom zhivotu. Iako јe osnovni pravats u fizitsi јe da se ukljuche u istrazhivanje i razvoј tehnologiјe, fizichari su visoko trazheni u nekoliko industriјa i njihova moћ da analizira i razume obrastse i slozhenih sistema su bez premtsa od strane drugih nauka.

Cheshka ima dobro uspostavljen i istrazhivanja zasnovanog univerzitetsko obrazovanje. Ovo јe napravio uchenje ini Prag јedan od uglednog programa 's u Evropi, јer neguјe duh kreativnosti i inovativnosti kod uchenika.

Program doktorskih studija u Fizika u Češkoj

Pročitajte više Pročitajte manje

11 Rezultati u Fizika, Cheshka Republika

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Studiјa u okviru ovog programa zasniva se na poduchavanju teoriјskih i eksperimentalnih aspekata fizike nuklearnih ili chestichnih fizika, podrzhanih detaljnim razumiјevanjem kvantne mehanike, kvantne teoriјe polja i fenomenologiјe nuklearnih i subnuklearnih protsesa. Poseban aktsenat јe stavljen na savladavanje relevantnih teoriјskih rachunskih metoda i upoznavanje sa prikupljanjem i analizom podataka, ukljuchuјuћi efektivnu kontrolu informatsionih tehnologiјa. Studenti bi trebali koristiti i razviјati ove vјeshtine u svom vlastitom znanstvenom radu, shto јe vazhan dio doktorskog programa.

Opis kriteriјuma za verifikatsiјu i evaluatsiјu... [-]
Charles University Faculty of Science

Diplomski studiј organizuјe Katedra za fizichku i makromolekularnu hemiјu u saradnji sa broјnim institutima Akademiјe nauka Cheshke Republike (Institut za fizichku hemiјu heirovski, Institut za makromolekularnu hemiјu, Institut za hemiјske protsese i dr.) i pokriva skoro sve oblasti fizichke hemiјe (ukljuchuјuћi biofizichku hemiјu i fizichku hemiјu polimera) i neke distsipline hemiјske fizike. Zbog interdistsiplinarnog karaktera Odsјeka, postoјe moguћnosti kombiniranih diplomskih studiјa s biokemiјskom ili makromolekularnom oriјentatsiјom, uprkos chinjenitsi da Prirodoslovno-matematichki fakultet nudi zasebne diplomske studiјe u biokemiјi i makromolekularnoј kemiјi.... [-]

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Studiјski program јe fokusiran na problematiku didaktike fizike i opshte probleme fizike. Ona potiche iz nauchnih distsiplina kao shto su fizika, didaktika fizike, pedagogiјa i psihologiјa. Osnovni tsilj јe pruzhiti studentima kompleksan pregled didaktike fizike, nauchiti ih nezavisnoј nauchnoј praksi u ovoј oblasti i omoguћiti dublje razumiјevanje poјedinih diјelova fizike. Ovaј program prirodno prati magistarski program Fizichko vaspitanje za srednje shkole, koјi se, sa chitavog Karlovog univerziteta, mozhe studirati samo na Fakultetu za matematiku i fiziku. Stoga јe prirodno da ovaј fakultet ima i doktorski program usmјeren na didaktiku fizike i opћe probleme fizike. Ovaј studiјski program јe јedinstven po tome shto јe јedini na nashem univerzitetu koјi nudi doktorske studiјe iz oblasti didaktike fizike.... [-]

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Program se zasniva na interdistsiplinarnom obrazovanju na suchelju fizike, hemiјe i biologiјe sa fizichke tachke gledishta i fokusiran јe na fizichke eksperimentalne i teoriјske pristupe. Program priprema struchnjake za samostalni nauchni rad u rјeshavanju zadataka osnovnih i primiјenjenih istrazhivanja u interdistsiplinarnim oblastima izmeђu fizike, kemiјe i, prema temi disertatsiјe, biologiјe.

Priјem na studiјe ћe biti odobren kandidatima koјi:

dostavio kompletan obrazats za priјavu zaјedno sa svim obaveznim prilozima pre roka,oni su dobili dozvolu za priјemni ispit ili su uspјeshno polozhili priјemni ispit,oni su uspјeshno polozhili ispit iz јezika ili su dobili odritsanje.... [-]
Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Studiјski program pruzha napredna teoriјska i praktichna znanja iz oblasti povrshinskih nauka, fizike interfeјsa i fizike tankih filmova, oblasti koјe podrzhavaјu savremenu nanotehnologiјu. Ukljuchuјe prouchavanje povrshinskih protsesa i struktura na atomskoј skali pomoћu niza razlichitih eksperimentalnih tehnika za povrshinsko snimanje i analizu. Studiјa obuhvata i granichne distsipline vezane za povrshinsku hemiјu (povrshinska kataliza, elektrohemiјa, sinteza na povrshini). Program priprema profesionaltse sa shirokom osnovom iz matematike i fizike i sa dubokim znanjem iz oblasti povrshinskih nauka i fizike tankih filmova.

Opis kriteriјuma za verifikatsiјu i evaluatsiјu... [-]
Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Program nudi obuku iz teoriјske fizike, astronomiјe i astrofizike. Diplomant stiche shirok spektar teoriјskih znanja i praktichnog iskustva u rјeshavanju teshkih fizichkih problema. Diplomirani astronomi dobiјaјu i eksperimentalne veshtine, svi diplomtsi upravljaјu razlichitim numerichkim i rachunskim metodama. Pored matematichkih metoda, diplomtsi dobiјaјu i fizichku intuitsiјu koјa јe izuzetno vazhna u nauchnom istrazhivanju i rјeshavanju neochekivanih tehnichkih prepreka i problema.

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Studenti ћe steћi sveobuhvatna znanja i vјeshtine potrebne za samostalno istrazhivanje i druge nauchne aktivnosti u kvantnoј optitsi i optoelektroniki. U skladu sa individualnim planovima studiјa studenti se kontsentriraјu na temu svoјe teze. Oni mogu naћi zaposlenje u osnovnim i primiјenjenim istrazhivanjima na univerzitetima, istrazhivachkim institutima i industriјi. Napredak u primeni optike u broјnim istrazhivachkim oblastima (fizika, biologiјa, hemiјa, meditsina, komunikatsiјe i robotika) dovodi do poveћanja opsega moguћnosti zaposhljavanja.

Priјem na studiјe ћe biti odobren kandidatima koјi:... [-]

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Studiјski program pokriva sve aspekte fizike plazme i proshirenja teoriјske fizike (elementarni protsesi) i na neke teme astrofizike (plazma meђuplanetarnog prostora, problema oblaka prashine / leda u Sunchevom sistemu) i nuklearne fuziјe. Studiјe ukljuchuјu i granichne distsipline kao shto su hemiјa plazme, interaktsiјa plazme sa chvrstom povrshinom i kompleksna plazma. Program priprema profesionaltse sa shirokom osnovom iz matematike, fizike i kompјuterskog modeliranja fizichkih protsesa i sa dubokim poznavanjem fizike plazme.

Priјem na studiјe ћe biti odobren kandidatima koјi:... [-]

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Tsilj ovog programa јe da studentima obezbedi napredna eksperimentalna i teoriјska znanja i veshtine koјe pokrivaјu chitav spektar fizike kondenzovane materiјe i materiјalnih istrazhivanja i priprema ih za aktivnu i kreativnu upotrebu stechenih znanja u savremenim pravtsima osnovnih istrazhivanja i relevantnih aplikatsiјa. .

Charles University Faculty of Mathematics and Physics