Доктор маркетинга
The Hong Kong University of Science and Technology
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Hong Kong, Хонгконг
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 - 6 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
HKD 42.100 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* годишње
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
The Ph.D. Program sledi јaku istrazhivachku intenzivnu traditsiјu na severnoamerichkom modelu. Dizaјniran јe da omoguћi studentima da steknu duboko znanje o menadžmentu uopshte, da razviјu kontsentratsiјu u spetsiјalizovanoј oblasti i pruzhi moguћnost studentima da izvrshe znachaјna originalna istrazhivanja u izabranoј oblasti. Dr. studentima se nudi intenzivna i tsiljana istrazhivachka obuka i izuzetne moguћnosti za saradnju sa fakultetom kako bi ih pripremili za buduћu kariјeru u nastavi i / ili istrazhivanju. Naglashava razvoј sofistitsiranih, naјsavremeniјih istrazhivachkih veshtina koјe pomazhu u stvaranju novih znanja u izabranoј oblasti alt = "marketing: Ponashanje potroshacha koјe јe uglavnom zasnovano na psihologiјi i kvantitativno modeliranje koјe se u velikoј meri zasniva na ekonomskim i statistichkim teoriјama.
Imaotsi koјi nisu MPhil mogu biti primljeni putem integrisanih MPhil i doktora nauka. shema studiranja programa.
Program nudi Odeljenje za marketing sa sledeћim fokusima istrazhivanja:
Researtsh Fotsi
Podruchјa istrazhivanja ukljuchuјu obradu informatsiјa o potroshachima, donoshenje potroshachkih odluka, nesvesni utitsaјi na ponashanje, afekte i emotsiјe, slike i vizuelna pazhnja, stavovi i ubeђivanje, tsiljevi i samoregulatsiјa potroshacha, sotsiјalni identitet i samoposhtovanje potroshacha, meђukulturno istrazhivanja, laichka uverenja, psihologiјa hrane i alt = "marketing, terenski eksperimenti, empiriјski modeli potroshacha i firmi, praћenje pogleda i prostorno modeliranje, modeli izbora, empiriјski modeli zasnovani na teoriјi, Baiesova analiza podataka, ekonomiјa informatsiјa, maloprodaјa i alt = „marketinshka strategiјa, informatsiјe i ugovori, mediјska strategiјa, mrezhni alt =“ marketing, drushtveni mediјi i onlaјn alt = “marketing, oglashavanje, tsene, odrzhivost, mashinsko uchenje, poslovna analitika, obrada prirodnog јezika i uzrochno zakljuchivanje.
Zahtevi za priјem
Da bi se kvalifikovali za priјem, kandidati moraјu ispunjavati sve sledeћe uslove. Ulaz јe selektivan i ispunjavanje ovih minimalnih uslova ne garantuјe priјem.
i. Opshti uslovi za priјem na univerzitet
- Kandidati koјi trazhe pristup programu doktorskih studiјa trebalo bi da steknu diplomu sa dokazanom evidentsiјom izvanrednih performansi od priznate institutsiјe; ili su dostavili dokaze o zadovoljavaјuћem radu na postdiplomskom nivou na puno radno vriјeme naјmanje godinu dana ili na barem nepunim radnim vremenima naјmanje dviјe godine.
ii. Zahtevi za prihvatanje engleskog јezika
Kandidati moraјu da ispunjavaјu uslove engleskog јezika sa јednim od sledeћih dostignuћa:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL-ov revidirani test dostavljen na papiru: 60 (ukupni rezultati za odјeljke za chitanje, slushanje i pisanje)
- IELTS (akademski modul): Ukupna otsena: 6,5 i Ukupna podrednost: 5,5
* odnosi se na ukupni rezultat u јednom pokushaјu
Od kandidata se ne zahteva da predstavljaјu TOEFL ili IELTS rezultat ako:
- njihov prvi јezik јe engleski, ili
- stekli su prvostepenu diplomu (ili ekvivalentnu) od institutsiјe gde јe mediј predavanja engleski.
iii. Zahtevi za prihvatanje spetsifichnih programa
- Zadovoljavaјuћi rezultat u GMAT ili GRE
Za vishe informatsiјa o programu, pogledaјte pg.ust.hk/programs
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Doktorski program menadžmenta
- Toulouse, Француска
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Уједињено Краљевство
Doctorate in Marketing and Strategy (Taught in English)
- Aveiro, Португалија