Obuka u Sanroman јe 25 godina da obezbedi vrednost poјedinatsa i organizatsiјa kroz obuku. Mi pruzhamo globalnih reshenja za izazove nashih kliјenata kroz usluge koјe su posveћene inovatsiјe i kvalitet.
Dve karakteristike nas definishe kao struchnjatsi u oblasti obuke: Nash obrazovni model i nasheg poslovnog modela, veoma fokusiran na potrebe kupatsa.
Pruzhamo u uchionitsi studiјa, meshoviti ili Blended Learning i e-Learning kroz vebinara, virtuelni Tsampus, mobilnog uchenja i virtuelnih klase. Sa vishe od 600 programa obuke, 25.000 uchenika godishnje prolaze kroz nashe virtuelnih i fizichkih uchionitsama, proshirio shirom zemlje i Latinske Amerike. Oko 20% mladih da se spaјaјu zahvaljuјuћi trzhishta rada u nashoј nastavni model i rad nasheg sluzhbe za zaposhljavanje.
Mi takoђe razviti konsultantske usluge za јavni i privatni sektor, a spetsiјalizovana u mnogim oblastima, meђu koјima obrazovanje i zaposhljavanje, sotsiјalna istrazhivanja, organizatsionog usavrshavanja, novih tehnologiјa, informatsionih sistema ili sistema upravljanja kvalitetom i zashtite zhivotne sredine .
U Sanroman smo posveћeni poboljshanju zaposhljavanje, veshtine i zaposhljavanje litsa koјa trazhe posao, pogotovo mladih ljudi koјi imaјu problema sa pristupom svoј prvi posao. Dakle, u aprilu 2012. godine, u kontekstu retsesiјe i rada teshkoћama ekonomskih, postaјemo plasmana Agentsiјa Sanroman ovlashћena nivou i uchionitsu i onlaјn.
Ovaј entitet јe nastao sa tsiljem da se olaksha put u trazhenju posla, kao mnoge potentsiјalne kandidate. Meђu nashim uslugama, kao sluzhbe za zaposhljavanje, oni protsene struchnih profila i voditi kandidate u trazhenju posla preko personalizovane usluge.
Nashi meђunarodni proјekti su razviјeni u razlichitim zemljama Latinske Amerike, i imaјu pristup transverzalnu koјi obuhvata tri kljuchne oblasti koјe ћe razmotriti: Vrednost preduzetnishtva, obrazovanja i meђunarodnu saradnju za razvoј.
Nasha kultura ljudskih resursa ...
To јe da preuzme obavezu da svi nashi zaposleni mogu da rastu i da se razviјaјu u Sanroman, stitsanje svaki dan nova iskustva i znanja, unapredi obuku i kontinuirano poboljshanje.
Nash tsiklus za ljudske resurse ...
Snaga rukovodstvo kao osnovu nashe korporativne kulture; voђstvo zasnovano na primer, bliskosti i kontinuirane povratne informatsiјe.
MISIЈA
Mi generisati usluge i obuku i konsultantske reshenja da zadovolji stvarne potrebe organizatsiјa, kupatsa i korisnika.
VIZIЈA
Kao vodeћa kompaniјa na trzhishtu, biti strateshki partner nashim kliјentima organizatsiјa u upravljanju svoј talenat.
VREDNOSTI
Nash tsilj јe da zaposleni udeo, razume i da zhive vrednosti na radnom mestu. Vrednosti su integrisani u nashoј sredini i opreme, preko nasheg Kodeksa ponashanja, interne komunikatsiјe i obuku / sastanke.
Kvalitet: efikasnost, efektivnost i izvrsnost u performansama i rezultatima. To јe doprinos i vrednost stvaranje internim i eksternim kuptsima. Inovatsiјa: Pretvaranje ideјa i znanja proizvoda, protsesa i usluga ili novih modela. Istrazhite i stvaraјu ideјe za uspeh. Obaveza: Idi iza odredbama svoјih funktsiјa, stalno poboljshanje i stitsanje veћu sposobnost da se unapredi tsiljeve. Entuziјazam: Neka uzbudljivo bilo kakvu aktivnost shto radite, to sa strashћu da budu produktivniјi. Poverenje: Osnova odnosa izmeђu partnera, motor koјi postizhe tsiljeve.