Keystone logo
SOAS University of London Истраживачки степен (МПхил / ПхД) у јапанским и корејским студијама
SOAS University of London

Истраживачки степен (МПхил / ПхД) у јапанским и корејским студијама

London, Уједињено Краљевство

3 Years

Engleski

Redovne studije, Fleksibilno vreme

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 4.670 / per year *

Na kampusu

* Накнаде за стално радно време по академској години: УК / ЕУ 4.396 £; Оверсеас £ 17,967. Накнаде за хонорарно радно време по академској години: УК / ЕУ 2.198 £; Оверсеас £ 8,984.

Uvod

Начин похађања: Редовно или хонорарно


Одељење је у могућности да надгледа МПхил и ПхД научним истраживањима и тезама у широком спектру културних и језичких предмета. Студенти који се баве истраживањем не би требало да буду ограничени да ограниче свој избор тема на оне назначене против имена тренутних чланова особља (постдипломски студенти недавно раде на низ тема које укључују јапанску кинематографију, текстове Кабукија, модерну јапанску лингвистику и књижевност, Меији историјски текстови, корејска лингвистика и књижевност, корејска колонијална и историја осамнаестог века). Истраживања проведена на нивоу МПхил-а и доктора наука заснована су на књижевном, документарном и архивском материјалу доступном на SOAS а такође су прикупљена током теренских радова у Јапану и Кореји.

Структура

Сви студенти се пријављују у прву годину студија као студенти МПхил. Надоградња са МПхила на докторску дисертацију одвија се на крају прве академске сесије за редовне студенте (или на крају друге академске сесије за ванредне студенте).

Сви нови МПхил / докторски студенти добијају надзорни одбор три члана, који се састоји од главног или примарног супервизора, а други и трећи супервизор. Подела у временском опредјељењу у надзорној комисији је 60:25:15. У првој години очекује се да се студенти сусрећу са својим главним надзорником на двонедељном нивоу у трајању од најмање једног сата.

Примарни супервизор студента је увек члан Одсјека у којем је студент регистрован. Други и трећи супервизори, који дјелују у додатном саветодавном капацитету, могу бити из истог одељења или других одељења / центара на Факултету за језике и културу или у одјељцима / центрима на другим факултетима школе. Напредак ученика надгледа надлежни ментор за истраживање.

У првој години студенти се припремају за истраживање пратећи серију семинара за истраживачки тренинг (РТС) сазваног на нивоу факултета од стране ванредног декана за истраживање и подржаног генеричком обуком у понуди у докторској школи.

Студенти који раде у области књижевности и културних студија такође су позвани да учествују на додатном обуци понуђеном у Центру за културне, књижевне и постколонијалне студије (ЦЦЛПС).

Студенти такође могу бити подстакнути од стране супервизора да присуствују додатним наставним предметима релевантним за њихово истраживање и њиховим потребама за обуком. Они могу укључивати специјалистичке дисциплинске, језичке или регионалне културе или обуку за истраживање у другим одељењима изван Факултета.

На крају првог термина, студенти који редовно студирају морају да предају преглед литературе од око 5000 речи. Упутства за то налазе се на факултетским семинарима за истраживачке факултете и студенти разговарају са својим супервизорима како би овај преглед литературе могао бити интегрисан у њихов предлог истраживања о надоградњи и касније дисертације.

У првој години процеса надоградње, редовни студенти (година 2 за ванредне студенте) морају поднети портфељ надоградње од 10.000 речи који се састоји од предлога истраживања и основног поглавља. О релативном броју речи ових двају елемената требало би да се одлучује између студентског и надзорног одбора, али очекује се да основно поглавље буде најмање 3000 речи. Рок за подношење овог портфеља је 15. маја сваке године.

Приједлог истраживања обично укључује сљедеће елементе:

  1. Истраживање и контекст предложеног истраживања
  2. Главна истраживачка питања
  3. Преглед литературе
  4. Теоријски и методолошки оквир и разматрања
  5. Предложене методе истраживања
  6. Етичка питања (по потреби)
  7. Израда структуре докторске дисертације
  8. Распоред истраживања и писања
  9. Библиографија

Прилагођавање једној или више ових одељка, укључујући додатке или брисања где је то могуће, могу се претходним аранжманом између студената и руководиоца.

Основно поглавље идеално би требало да буде аналитички део писања у којем ученик путем студије случаја показује како се предлог истраживања претвара у стварно истраживање. У зависности од природе истраживачког пројекта, приступ примарном изворном материјалу може бити тешко пре него што студент учествује у другом истраживању и у таквим случајевима, садржај мора бити договорен између студента и надзорног одбора.

Процес надоградње из статуса МПхил на докторски дисертацију базиран је на процени портфолиа за надоградњу од стране студентског одбора за истраживање, а затим на усменој презентацији од 20-30 минута, након чега следи дискусија. Усмена презентација се даје особљу одељења и студентима истраживања. Три супервизора се састају одвојено како би разговарали о исходу надоградње и информисали ученика. Након успјешног завршетка портфолија за надоградњу, студенти се формално унапређују на докторску дисертацију и настављају се на другу годину. (Ако проценитељи сматрају да постоје недостаци у портфолиу, од студената ће бити затражено да га ревидирају на своје задовољство пре него што се надогради на докторски статус.) Ученицима се обично не дозвољава да настављају у другу годину све док процес надоградње није завршено.

Друга година (или еквивалент хонорарног радног времена) обично се проводи бави истраживањем. То може бити било која комбинација теренског рада и истраживања у библиотекама и прикупљања материјала према договору ученика и супервизора.

Трећа година (или еквивалент хонорарног радног времена) посвећена је писању истраживања за докторску тезу. За то време, студенти ће обично одржавати презентацију на истраживачком семинару који организује Департман Ресеарцх Тутор, а састоји се од одабраног броја чланова особља који имају специјалну стручност у овој теми и других студената истраживања. Током треће године (или еквивалента хонорарног рада) студенти ће представити нацрте поглавља главном супервизору на коментар, пре него што заврше завршни нацрт тезе. Када је комплетан нацрт завршен, рад оцењују сви чланови надзорног одбора и студент може или предати тезу или прећи на Статус наставка да би му било додељено додатних 12 месеци да заврши тезу и преда на испитивање. Рад мора бити завршен у року од 48 мјесеци од регистрације (или еквивалент хонорарног радног времена).

Тезу - да не прелази 100.000 ријечи у дужини - прегледају двије водеће власти на терену, од којих једна има искуство испитивања на Универзитету у Лондону, а бар један од њих је екстерни према SOAS .

Важно ОБАВЕШТЕЊЕ

Информације на програмској страници одражавају планирану структуру програма у односу на дату академску сесију.

Примања и апликације за истраживање

Поздрављамо пријаве квалификованих студената који имају добру диплому (или инострански еквивалент) одговарајућег предмета за степен истраживања на SOAS . Пријаве треба поднијети путем интернета.

Важно је да се пријавите много пре почетка академске године у којој желите да се упишете како бисте нам омогућили време да обрадимо вашу пријаву. Ако се пријављујете за стипендије, могу се примијенити и раније рокови.

Докторски програм SOAS је конкурентан и подносиоци захтева би требало да имају SOAS о високим академским достигнућима и одрживим предлогом који ће допринети истраживачким интересима Одељења. Имајте на уму: обесхрабрујемо чисто шпекулативне апликације. Пријаве за интердисциплинарна истраживања су добродошле, али се може поднети само једна пријава на једно одељење.

Неусловни услови за упис на енглески језик

Кандидати који захтевају визу Тиер 4 за студије у Великој Британији морају да доставе УКВИ ИЕЛТС академску потврду из тестног центра који је одобрио УКВИ.

Међународни подносиоци захтева за издавање Визе другог нивоа за студиј у Великој Британији

Тест Безусловни улазак Безувјетни улазак са сесијском подршком
ИЕЛТС (академски) 7.0 укупно или више, са 7.0 у под-резултатима. Укупни или већи 7.0, са најмање 6,5 у под-резултатима

Подносиоци захтјева за ЕЕА и ЕУ

Тест Безусловни улазак Безувјетни улазак са сесијском подршком
ИЕЛТС (академски) Укупни или већи 7.0, са по 7.0 у сваком подскупу. Укупни или већи 7.0, са најмање 6,5 у под-резултатима.
ТОЕФЛ ИБТ 105 укупног или више, са најмање 25 у под-резултатима. 105 свеукупно са најмање 22 у под-резултатима.
ИЛИ
Свеукупно 100 са најмање 25 писмено и 22 у осталим подбројевима.
Пеарсон тест енглеског језика (академски) 75 укупних или више, са најмање 70 у под-резултатима. 70 укупно или више, са најмање 65 у под-резултатима.

Prijem

Nastavni plan i program

O školi

Pitanja