Keystone logo
SOAS University of London Студије истраживања (МПхил / ПхД) у студијама југоисточне Азије
SOAS University of London

Студије истраживања (МПхил / ПхД) у студијама југоисточне Азије

London, Уједињено Краљевство

3 Years

Engleski

Redovne studije, Fleksibilno vreme

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 4.670 / per year *

Na kampusu

* накнаде за стално радно вријеме по академској години: УК / ЕУ 4.396 £; Оверсеас £ 17,967. Хонорар за хонорар по академској години: УК / ЕУ 2.198 £; Оверсеас £ 8,984

Uvod

Начин похађања: Редовно или хонорарно

Одељење нуди најширу покривеност у Европи истраживања и наставе у вези са језицима и културама главних земаља југоисточне Азије. Његова основна посвећеност је четирима језицима бурманске, индонезијске / малајске, тајландске и вијетнамске, и њиховим деловима литературе, биоскопима и припадајућим културама. Чланци Одељења РЕФ 2014 обухватали су значајне монографије које мењају парадигме, уређене збирке, чланке из часописа и поглавља у кинематографији и роду, књижевну критику, историју културе и постколонијалне студије. То је цвјетање и пријатељски одјел с блиским везама с недавним алумнијама.

Истраживачки интереси чланова Одељења укључују класичну Малајску књижевност; модерна књижевност на малајском, индонежанском, тајландском и вијетнамском; Ислам у југоисточној Азији; језичка педагогија; фонетика; родне студије; орална књижевност и фолклор; биоскоп у југоисточној Азији; и превод. Ови интереси се све више одражавају у врсти посла који су предузели актуелни докторски истраживачи Одељења.

На нивоу факултета обезбеђује се целокупни програм истраживачке обуке, поред будне пажње коју сваки докторски истраживач добија од свог супервизора. Студенти МПхил / доктората примљени на катедру пролазе истраживачку обуку на семинарима за прву годину истраживања на нивоу цијелог факултета и такође их се подстиче да учествују у тренинзима специфичним за студије које нуди Факултет за културне, књижевне и постколонијалне студије (ЦЦЛПС) и истраживачке вештине тренинг координисан преко докторске школе.

Одељење пружа надзор и за редовне и ванредне докторске истраживаче који врше надгледано истраживање на широком спектру језика и дела литературе у југоисточној Азији. Тезе завршене последњих година укључују теме из традиционалне лаошке књижевности, савремене тајландске фикције, синтаксе говорног понедељка, игре сјена на Балију, малајске усмене литературе, школских књига у колонијалној Бурми, пре-Ангкор Камбоџи и политичке литературе у Вијетнаму.

Према прописима SOAS , Универзитет у Лондону, сви докторски истраживачи се иницијално региструју за МПхил: они могу пренети на докторску дисертацију након што заврше годину дана ако желе и подлијежу сагласности од стране школе, што захтијева доказе да рад кандидата постиже стандард потребан.

Минимално трајање докторских истраживача с пуним радним временом је две године за МПхил и три године за докторат. Докторски истраживачи са редовним радним временом траже дупло дуже да заврше студије. Када се њихово истраживање заврши, кандидати подносе тезу испитивачима и затим похађају испитивање вива воце.

Кандидати за постдипломске студије морају имати добро знање језика свог поља студирања и обично треба имати добар први степен у одговарајућој теми, али студенти са другим квалификацијама и искуством могу такође бити подобни, а апликације од одраслих студената посебно Добродошли. Ако је потребно за развој одабране теме, од доктора ће се очекивати да имају или стекну одговарајуће знање о читању холандског и / или француског језика. Важним кандидатима се савјетује да се консултују са Одјелом прије него што се пријаве.

Структура

Сви студенти се пријављују у прву годину студија као студенти МПхил. Надоградња са МПхила на докторску дисертацију одвија се на крају прве академске сесије за редовне студенте (или на крају друге академске сесије за ванредне студенте).

Сви нови МПхил / докторски студенти добијају надзорни одбор три члана, који се састоји од главног или примарног супервизора, а други и трећи супервизор. Подела у временском опредјељењу у надзорној комисији је 60:25:15. У првој години очекује се да се студенти сусрећу са својим главним надзорником на двонедељном нивоу у трајању од најмање једног сата.

Примарни супервизор студента је увек члан Одсјека у којем је студент регистрован. Други и трећи супервизори, који дјелују у додатном саветодавном капацитету, могу бити из истог одељења или других одељења / центара на Факултету за језике и културу или у одјељцима / центрима на другим факултетима школе.

У зависности од природе истраживања, понекад се препоручује заједнички надзор, под руководством два примарна супервизора. У таквим случајевима, студент има само још један супервизор у свом комитету.

Напредак ученика додатно надгледа Одељење за истраживање.

У првој години студенти се припремају за истраживање пратећи серију научно-истраживачких семинара (РТС) којег је на факултету сазивао ванредни декан за истраживање и подржан генеричком обуком коју нуди развој учења и наставе.

Студенти који раде у области књижевности и културних студија такође су позвани да учествују на додатном обуци понуђеном у Центру за културне, књижевне и постколонијалне студије (ЦЦЛПС).

Студенти такође могу бити подстакнути од стране супервизора да присуствују додатним наставним предметима релевантним за њихово истраживање и њиховим потребама за обуком. Они могу укључивати специјалистичке дисциплинске, језичке или регионалне културе или обуку за истраживање у другим одељењима изван Факултета.

Студенти прве године (2. година за ванредне студенте) морају да поднесу основно поглавље и предлог истраживања (од око 10 000 речи), обично укључујући следеће елементе:

  1. Образложење и контекст предложеног истраживања
  2. Главна истраживачка питања
  3. Преглед литературе
  4. Теоријски и методолошки оквир и разматрања
  5. Предложене методе истраживања
  6. Етичка питања (по потреби)
  7. Наводи се структура докторске дисертације
  8. Распоред истраживања и писања
  9. Библиографија

Прилагођавање једној или више ових одељка, укључујући додатке или брисања где је то могуће, могу се претходним аранжманом између студената и руководиоца.

Процес надоградње из статуса МПхил на докторски дисертацију заснован је на процени главног поглавља од стране студентског одбора за истраживање, а након 20-30 минута усмене презентације, а затим дискусије. Усмена презентација се даје особљу Одјела и студентима истраживања, као и тројици чланова надзорног одбора ученика који се касније састају са ученицом приватно за мини виво од 30-40 минута и упадају у детаљ поглавља о надоградњи. Након успјешног завршетка проширеног приједлога, студенти се формално унапређују на докторску дисертацију и настављају се на другу годину. (Ако проценитељи сматрају да постоје недостаци у приједлогу за надоградњу, од студената ће бити затражено да га ревидирају на своје задовољство пре него што се надогради на статус докторских студија може се потврдити.) Ученицима се обично не дозвољава наставити на другу годину све до процеса надоградње завршено је.

Друга година (или еквивалент хонорарног радног времена) обично се проводи бави истраживањем. То може бити било која комбинација теренског рада и истраживања у библиотекама и прикупљања материјала према договору ученика и супервизора.

Трећа година (или еквивалент хонорарног радног времена) посвећена је писању истраживања за докторску тезу. За то време, студенти ће обично одржавати презентацију на истраживачком семинару који организује Департман Ресеарцх Тутор, а састоји се од одабраног броја чланова особља који имају специјалну стручност у овој теми и других студената истраживања. Током треће године (или еквивалента хонорарног рада) студенти ће представити нацрте поглавља главном супервизору на коментар, пре него што заврше завршни нацрт тезе. Када је комплетан нацрт завршен, рад оцењују сви чланови надзорног одбора и студент може или предати тезу или прећи на Статус наставка да би му било додељено додатних 12 месеци да заврши тезу и преда на испитивање. Рад мора бити завршен у року од 48 мјесеци од регистрације (или еквивалент хонорарног радног времена).

Тезу - да не прелази 100.000 ријечи у дужини - испитани су од двије водеће власти на терену, од којих је један интерни на Универзитету у Лондону, а један од њих је изван Универзитета.

Важно ОБАВЕШТЕЊЕ

Информације на програмској страници одражавају планирану структуру програма у односу на дату академску сесију.

Примања и апликације за истраживање

Поздрављамо пријаве квалификованих студената који имају добру диплому (или инострански еквивалент) одговарајућег предмета за степен истраживања на SOAS . Пријаве треба поднијети путем интернета.

Важно је да се пријавите много пре почетка академске године у којој желите да се упишете како бисте нам омогућили време да обрадимо вашу пријаву. Ако се пријављујете за стипендије, могу се примијенити и раније рокови.

Докторски програм SOAS је конкурентан и подносиоци захтева би требало да имају SOAS о високим академским достигнућима и одрживим предлогом који ће допринети истраживачким интересима Одељења. Имајте на уму: обесхрабрујемо чисто шпекулативне апликације. Пријаве за интердисциплинарна истраживања су добродошле, али се може поднети само једна пријава на једно одељење.

Неусловни услови за упис на енглески језик

Кандидати који захтевају визу Тиер 4 за студије у Великој Британији морају да доставе УКВИ ИЕЛТС академску потврду из тестног центра који је одобрио УКВИ.

Међународни подносиоци захтева за издавање Визе другог нивоа за студиј у Великој Британији

Тест Безусловни улазак Безувјетни улазак са сесијском подршком
ИЕЛТС (академски) 7.0 укупно или више, са 7.0 у под-резултатима. Укупни или већи 7.0, са најмање 6,5 у под-резултатима

Подносиоци захтјева за ЕЕА и ЕУ

Тест Безусловни улазак Безувјетни улазак са сесијском подршком
ИЕЛТС (академски) Укупни или већи 7.0, са по 7.0 у сваком подскупу. Укупни или већи 7.0, са најмање 6,5 у под-резултатима.
ТОЕФЛ ИБТ 105 укупног или више, са најмање 25 у под-резултатима. 105 свеукупно са најмање 22 у под-резултатима.
ИЛИ
Свеукупно 100 са најмање 25 писмено и 22 у осталим подбројевима.
Пеарсон тест енглеског језика (академски) 75 укупних или више, са најмање 70 у под-резултатима. 70 укупно или више, са најмање 65 у под-резултатима.

Prijem

Nastavni plan i program

O školi

Pitanja