Keystone logo
Kontaktirajte škole direktno - Uporedite 2 Fleksibilno vreme Doktori nauka  (Doktorske studije) Programi u Fizika u Хонгконг 2023

2 Fleksibilno vreme Doktorske studije Programi u Fizika u Хонгконг 2023

overview

Физика је природна наука. То је грана која се бави проучавањем и разумевањем материју и енергију. Теме се налазе у физици студија може укључивати механику, Цалцулус, струја, магнетизам, термодинамике и оптику.

Хонг Конгу, на јужној обали Кине, земља је једна од две специјалне административне регије у Републици Кини. Хонгконг 'с високог образовања налази се у структури Енглеске, као и међународним системима. Пројектом управља земљи 'с школство.

Захтеви за докторске студије често укључују студент који већ добила магистрирао. Поред тога, теза или дисертација, пре свега састоји од оригиналног академског истраживања морају бити достављени. У неким земљама, овај рад може чак ни да се брани пред панела.

Učenje sa skraćenim radnim vremenom omogućava vam da steknete diplomu ili kvalifikaciju čak i ako se ne može pohađati školu na puno radno vreme. Može se učiti sopstvenim tempom, postepeno akumulirajući kredite koji se računaju na konačnu kvalifikaciju.

read_more