1 Doktorske studije Programi u Marketinška komunikacija 2024
Filteri
Filteri
- Doktorske studije
- Žurnalistika i Masovne komunikacije
- Komunikacije
- Marketinška komunikacija
1 Doktorske studije Programi u Marketinška komunikacija 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Popular locations
Doktorske studije Programi u Marketinška komunikacija
ПхД, или доктор филозофије, је напредни степен да траје око четири године да заврши. Доступан у различитим областима, већина програма подразумева много истраживања у одређеној теми, и завршни рад.
Шта је доктор маркетинга и комуникација? У овом програму, студенти истражују мултидисциплинарни приступ у рекламирање и маркетинг. Сваки програм варира, али неки могу фокусирати на друштвено одговорних напредак у области дигиталне комуникације, питања брендинг, корпоративни маркетинг, маркетинг односа, социјални маркетинг и маркетинг заинтересованих страна. Већина програма може комбиновати организоване часове, као што су теорија друштва и епистемологије друштвених наука, са индивидуалном истраживачког рада. Уз писање докторске тезе, ученици могу бити у обавези да аутору академску чланак.
Зарада докторат могу да имају користи од ученика отварањем више врата каријере.Холдинг напредни степен такође могу дати дипломцима конкурентску предност на тржишту и квалификује их за веће плате.
Приликом одлучивања о коју школу да присуствују, цена је обично велики фактор. Јер школарина и накнада разликују од једне институције на другу, ученици се подстичу да контактирају школе директно. Уз пита о финансијским условима, студенти ће можда желети да се распита о могућностима финансијске помоћи, као што су донације, стипендије, и студентских кредита.
Постоји велики број каријере да дипломци са овом степену могу квалификовати за. Могућности се могу наћи у области истраживања и управљања. Неки наслови послу могу да укључују рекламирање Аццоунт Екецутиве, аналитичар истраживања, маркетинг консултант, специјалиста за односе са медијима, медијски бренд саветника и менаџера друштвених медија. Послодавци могу да долазе из разних области, као што су бизнис, владе, академије, невладиних организација и индустрије.
Да ли сте спремни да своје образовање на следећи ниво?Сада је прави тренутак за почетак истраживања школе. Користећи онлине каталог, потражите за програм испод и директно контактирати пријемни канцеларију школе по свом избору попуњавањем у главној форми.