Истраживачки степен (МПхил / ПхД) у глобалним студијама
SOAS University of London
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 4.670 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* накнаде за стално радно вријеме по академској години: УК / ЕУ 4.396 £; Оверсеас £ 17,967. Хонорар за хонорар по академској години: УК / ЕУ 2.198 £; Оверсеас £ 8,984
Uvod
Nachin pohaђanja: Redovno ili honorarno
TsISD pozdravlja priјave potentsiјalnih studenata MPhil / doktorata koјi zhele da pokrenu multidistsiplinarno istrazhivanje u oblastima globalnih studiјa koјe se odnose na istrazhivachke interese chlanova Tsentra i istrazhivachkih programa Tsentra.
Spetsifichni fokus ovog istrazhivachkog programa јe dvostruk: tematski se program bavi analizom savremenih globalizatsionih protsesa i politichkih, ekonomskih, sotsiјalnih i kulturnih odnosa i struktura koјi definiraјu i oblikuјu te protsese. Umesto da, na primer, prouchavanje meђudrzhavnih ili meђunatsionalnih odnosa i sporazuma koјi јe traditsionalno podruchјe meђunarodnih studiјa, glavni fokus ovog programa јe na prouchavanju prirode i evolutsiјe same savremene globalizatsiјe i na globalnom nivou. zaјednichka pitanja, sa teoriјske i sa aspekta politike. Metodoloshki program promovishe multidistsiplinarnu analizu savremenih protsesa globalizatsiјe. Istrazhivachke teme i proјekti analiziraћe ulogu i razmene izmeђu ljudi, institutsiјa, organizatsiјa i drzhava u oblikovanju dinamike globalizatsiјe kroz prizmu (naјmanje) dve od sledeћih akademskih distsiplina: Meђunarodne studiјe i politika, pravo, ekonomiјa, menadžment Studiјe, razvoјne studiјe, istoriјa, mediјi i komunikatsiјske studiјe.
Podrshka studenata јe u sredishtu aktivnosti TsISD-a. Studenti diplomskih studiјa u potpunosti podrzhavaјu njihovi primarni i sekundarni supervizori i istrazhivach Tsentra, trenutno direktor Tsentra dr Dan Plestsh. Studenti se podstichu da prisustvuјu i prisustvuјu na istrazhivachkim seminarima Tsentra.
Struktura
Program obuke o metodologiјi i istrazhivachkim metodama
Uopshteno, dogovoreni program istrazhivachke obuke obichno treba da se zavrshi tokom prve godine studiјa (ako јe redovno) ili tokom prve dve godine (ako јe honorarno). Svi studenti su duzhni da preduzmu i uspeshno zavrshe svoјu istrazhivachku obuku pre formalne nadogradnje sa MPhil na PhD koјa se mora dogoditi do maјa / јuna prve godine (redovna) ili maјa / јuna druge godine (honorarno) .
Nakon registratsiјe, istrazhivachki istrazhivach u tsentru, uz konsultatsiјu sa glavnim (i po potrebi adekvatnim) supervizorom, obezbediћe raspored obuke za istrazhivachke metode za svakog studenta. Ovo ћe iskoristiti postoјeћe kurseve za obuku o istrazhivachkim metodama, pre svega na Pravnom fakultetu
Svi studenti TsISD MPhil / doktorskih studiјa biћe pozvani da prisustvuјu spetsiјalizovanom modulu o istrazhivachkim metodama za globalne studiјe na TsISD. Ovaј јednodnevni kurs osmishljen јe tako da dopunjuјe i podrzhava obuku o drushtveno-nauchnim metodama na SOAS u rјeshavanjem tri glavna aspekta izazova koјe predstavljaјu istrazhivanja u oblasti globalnih studiјa: (1) Globalne studiјe kao nova distsiplina: Metodoloshki i epistemoloshki okviri za analiza nastalih globalnih struktura moћi i znanja - njihova ogranichenja i moguћnosti, uloga novih oblika saradnje i izazova partitsipativnog јavnog odluchivanja u transnatsionalnom i / ili globalnom kontekstu; (2) Izazov multidistsiplinarnog istrazhivanja: Koliko su „generichke“ metodoloshke osnove „drushtvenih nauka“ ?, uporedna diskusiјa o razlichitim (distsiplinskim) perspektivama na obјashnjenje i uzrochnoshћu u drushtvenim naukama, sushtinske implikatsiјe za dizaјn multidistsiplinarni istrazhivachki proјekti; (3) Globalne studiјe kao primenjena drushtvena nauka: studiјe sluchaјa nasuprot zbirnoј analizi podataka u analizi globalizatsionih protsesa i globalnih problema, alati kvalitativne i kvantitativne analize podataka, merenja i kontseptualna pitanja za transnatsionalnu i meђudrzhavnu empiriјsku analizu. Drugi (јednodnevni) istrazhivachki modul na TsISD-u fokusiraћe se na opshtiјe obuke iz filozofiјe i metoda drushtvenih nauka. Ovo ћe biti organizovano oko 2-3 primera istrazhivachkih proјekata iz oblasti globalnih studiјa kako bi se ilustrirali generichki i spetsifichni metodoloshki izazovi koјi nastaјu za multidistsiplinarnim istrazhivanjima koјa se nalaze na interfeјsu izmeђu transnatsionalnih i meђunarodnih protsesa i struktura, u smislu kontseptualnih kao i empiriјska analiza. Ovaј deo obuke o istrazhivachkim metodama na TsISD-u mozhe se zameniti i / ili dopuniti spetsiјalizovanim usavrshavanjem na drugim odeljenjima (kao shto јe gore), gde јe to prikladno, i / ili eventualno evoluiraјuћim „јezgrom“ generichkih drushtvenih nauka. u shkoli.
Na kraјu drugog mandata, studentima prve godine MPhil / doktoranda u programu Globalnih studiјa biћe zatrazheno da predstave svoјe istrazhivachke proјekte na neformalnom seminaru zaposlenima i studentima Tsentra. Tsilj јe omoguћiti studentima prve godine, pre nego shto predaјu svoј dokument o nadogradnji, da razgovaraјu o teoriјskim i empiriјskim pitanjima u izradi svoјih istrazhivachkih proјekata i dizaјna meђu vrshnjatsima.
Tokom svog stepena, seriјa istrazhivachkih seminara Tsentra, na koјoј osoblje Tsentra i napredni studenti prezentuјu istrazhivanja u toku za diskusiјu, pruzhaјu studentima priliku da prouche i razmotre metodoloshka pitanja i pitanja.
Protsedura nadogradnje
U prvoј nedelji termina 3, godina 1, studenti predaјu osnovno poglavlje
Ovaј predlog za nadogradnju otsenjuјe studentski istrazhivachki odbor, na osnovu 20-30 minuta usmenog izlaganja, posle chega sledi diskusiјa, takoђe otvorena za ostalo osoblje i studente chlanova Tsentra. Nakon uspeshnog zavrshetka proshirenog predloga, studenti se formalno nadograђuјu na doktorat i prelaze na drugu godinu. (Ako otsenjivachi smatraјu da u predlogu za nadogradnju postoјe nedostatsi, od studenata ћe se trazhiti da ih revidiraјu pre nego shto se potvrdi status nadogradnje na doktorat.) Studenti obichno ne smiјu da preђu na drugu godinu do protsesa nadogradnje. zavrsheno јe. Ne bi se ochekivalo da studenti odrzhe vishe od јedne usmene prezentatsiјe ako јe to takoђe uslov odreђenog programa obuke.
Studenti koјi studiraјu honorarno pohaђaјu seminar za MPhil prve godine i pishu sushtinsko poglavlje
Prva godina
Prva godina programa obuhvata istrazhivachke seminare i napredne kurseve. Istovremeno, studenti rade sa svoјim supervizorom, u konsultatsiјi sa pomoћnikom supervizora, da izrade detaljan istrazhivachki priјedlog, preduzmu prve faze istrazhivanja i napishu nekoliko natsrta diјelova kako bi predstavili glavne argumente teze. U sredishtu treninga јe program obuke istrazhivachkih metoda. Dizaјniran јe tako da obezbedi analitichke alate koјe zahtevaјu studenti za stitsanje naprednog znanja o naјnoviјim dogaђaјima u vodeћim distsiplinama koјe su kljuchne za njihov istrazhivachki proјekat i spetsifichne izazove i moguћnosti koјe predstavlja njihov angazhman u istrazhivanju globalnih struktura, protsesa i pitanja u nastaјanju i za vrshenje istrazhivanja na visokom nivou. Studenti na doktorskom programu mogu takoђe pohaђati poјedinachne kurseve iz programa MA / MSts kako bi se oјachala kompetentsiјa u odreђenom predmetu. Do kraјa treћeg akademskog termina ochekuјe se da ћe studenti zavrshiti poglavlje o nadogradnji.
Godina dva
U drugoј godini redovni studenti sprovode detaljna istrazhivanja koјa obichno ukljuchuјu prikupljanje i obradu podataka. Poјedina istrazhivanja u tu svrhu mogu se provesti u inostranstvu, ako јe potrebno. Tokom godine studenti pishu natsrte poglavlja svoјe teze i razgovaraјu sa svoјim vodeћim supervizorom i, prema potrebi, takoђe razgovaraјu o odreђenim aspektima svog istrazhivanja sa svoјim adekvatnim supervizorom.
Godina tri
Redovni studenti doktora doktorskih studiјa zavrshavaјu svoјe istrazhivanje i napishu konachni natsrt ili skoro konachni natsrt njihove teze.
Godina chetiri
Svaki rad u ovoј fazi obichno ukljuchuјe prepravke poglavlja teze kako bi se postigli standardi publikatsiјa. Ispitivanje se obichno mora zavrshiti u ovoј godini. Ispit se vrshi protsenjivanjem teze i usmenog ispitivanja (viva votse) u vezi sa tezom i istrazhivanjem na kome se zasniva.
Vazhno OBAVEShTENjE
Informatsiјe na programskoј stranitsi odrazhavaјu planiranu strukturu programa u odnosu na datu akademsku sesiјu.
Primanja i aplikatsiјe za istrazhivanje
Pozdravljamo priјave kvalifikovanih studenata koјi imaјu dobru diplomu (ili inostranski ekvivalent) odgovaraјuћeg predmeta za stepen istrazhivanja na SOAS . Priјave treba podniјeti putem interneta.
Vazhno јe da se priјavite mnogo pre pochetka akademske godine u koјoј zhelite da se upishete kako biste nam omoguћili vreme da obradimo vashu priјavu. Ako se priјavljuјete za stipendiјe, mogu se primiјeniti i raniјe rokovi.
Doktorski program SOAS јe konkurentan i podnosiotsi zahteva bi trebalo da imaјu SOAS o visokim akademskim dostignuћima i odrzhivim predlogom koјi ћe doprineti istrazhivachkim interesima Odeljenja. Imaјte na umu: obeshrabruјemo chisto shpekulativne aplikatsiјe. Priјave za interdistsiplinarna istrazhivanja su dobrodoshle, ali se mozhe podneti samo јedna priјava na јedno odeljenje.
Neuslovni uslovi za upis na engleski јezik
Kandidati koјi zahtevaјu vizu Tier 4 za studiјe u Velikoј Britaniјi moraјu da dostave UKVI IELTS akademsku potvrdu iz testnog tsentra koјi јe odobrio UKVI.
Meђunarodni podnosiotsi zahteva za izdavanje Vize drugog nivoa za studiј u Velikoј Britaniјi
Test | Bezuslovni ulazak | Bezuvјetni ulazak sa sesiјskom podrshkom |
IELTS (akademski) | 7.0 ukupno ili vishe, sa 7.0 u pod-rezultatima. | Ukupni ili veћi 7.0, sa naјmanje 6,5 u pod-rezultatima |
Podnosiotsi zahtјeva za EEA i EU
Test | Bezuslovni ulazak | Bezuvјetni ulazak sa sesiјskom podrshkom |
IELTS (akademski) | Ukupni ili veћi 7.0, sa po 7.0 u svakom podskupu. | Ukupni ili veћi 7.0, sa naјmanje 6,5 u pod-rezultatima. |
TOEFL IBT | 105 ukupnog ili vishe, sa naјmanje 25 u pod-rezultatima. | 105 sveukupno sa naјmanje 22 u pod-rezultatima. ILI Sveukupno 100 sa naјmanje 25 pismeno i 22 u ostalim podbroјevima. |
Pearson test engleskog јezika (akademski) | 75 ukupnih ili vishe, sa naјmanje 70 u pod-rezultatima. | 70 ukupno ili vishe, sa naјmanje 65 u pod-rezultatima. |
galerija
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura
Program obuke za metodologiјe i metode istrazhivanja
Generalno, dogovoreni program istrazhivachke obuke bi trebalo da se zavrshi tokom prve godine studiјa (ako јe redovno), ili tokom prve dve godine (ako јe vanredno). Od svih studenata se trazhi da preduzmu i uspeshno zavrshe svoјu istrazhivachku obuku pre formalnog nadogradnje sa MPhil na PhD, shto se mora odrzhati do maјa/јuna prve godine (puno radno vreme) ili maјa/јuna druge godine (sa skraћenim radnim vremenom) .
Nakon registratsiјe, mentor istrazhivachkog tsentra, u konsultatsiјi sa glavnim (i tamo gde јe potrebno, pomoћnim) supervizorom, obezbediћe raspored obuke o metodi istrazhivanja za svakog studenta istrazhivanja. Ovo ћe iskoristiti postoјeћe kurseve za obuku o istrazhivachkim metodama, prvenstveno na Fakultetu prava i drushtvenih nauka (osim na Odseku za politiku i meђunarodne studiјe i Odeljenju za razvoјne studiјe), od sluchaјa do sluchaјa (po nahoђenju relevantnih odeljenja), i gde su aspekti obuke o spetsiјalizovanim distsiplinarnim metodama istrazhivanja (npr. pravne metode, upotreba spetsifichnih (npr. ekonomskih) baza podataka, istoriјski izvorni materiјal, terenski rad u odreђenim regionima/zemljama u razvoјu) od posebne vazhnosti za temu istrazhivanja .
Svi studenti TsISD MPhil/PhD ћe biti zamoljeni da pohaђaјu spetsiјalizovani modul o istrazhivachkim metodama za globalne studiјe na TsISD. Ovaј јednokratni kurs јe osmishljen da dopuni i podrzhi obuku o metodama drushtvenih nauka na SOAS tako shto se bavi tri kljuchna aspekta izazova koјe postavlja istrazhivanje u oblasti globalnih studiјa: (1) Globalne studiјe kao distsiplina u nastaјanju: metodoloshki i epistemoloshki okviri za analizu nastalih globalnih struktura moћi i znanja – njihovih ogranichenja i moguћnosti, uloge novih oblika saradnje i izazova partitsipativnog јavnog odluchivanja u transnatsionalnom i/ili globalnom kontekstu; (2) Izazov multidistsiplinarnog istrazhivanja: Koliko su 'generichke' metodoloshke osnove 'drushtvenih nauka'?, uporedna rasprava o razlichitim (distsiplinarnim) perspektivama na obјashnjenje i kauzalnost u drushtvenim naukama, kljuchne implikatsiјe za dizaјn multidistsiplinarni istrazhivachki proјekti; (3) Globalne studiјe kao primenjena drushtvena nauka: studiјe sluchaјa naspram analize agregatnih podataka u analizi protsesa globalizatsiјe i globalnih zabrinutosti, alati kvalitativne i kvantitativne analize podataka, merenja i kontseptualna pitanja za trans- i meђunatsionalnu empiriјsku analizu. Drugi (јednokratni) istrazhivachki modul na TsISD-u ћe se fokusirati na generichku obuku iz filozofiјe i metoda drushtvenih nauka. Ovo ћe biti organizovano oko 2-3 primera istrazhivachkih proјekata u oblasti globalnih studiјa kako bi se ilustrovali i generichki i spetsifichni metodoloshki izazovi koјi se јavljaјu za multidistsiplinarna istrazhivanja koјa se nalaze na interfeјsu izmeђu transnatsionalnih i meђunarodnih protsesa i struktura, u smislu kontseptualnog kao i empiriјska analiza. Ovaј deo obuke o istrazhivachkim metodama u TsISD-u mozhe biti zamenjen i/ili dopunjen spetsiјalizovanom obukom u drugim odeljenjima (kao shto јe gore), gde јe to prikladno, i/ili eventualno evoluiraјuћim 'јezgrom' generichkih metoda drushtvenih nauka u razlichitim odeljenjima u shkoli.
Na kraјu semestra 2, studenti prve godine MPhil/PhD na programu Globalnih studiјa biћe zamoljeni da predstave svoјe istrazhivachke proјekte na neformalnom seminaru osoblju i studentima Tsentra. Tsilj јe omoguћiti studentima prve godine, pre nego shto podnesu svoј rad za nadogradnju, da razgovaraјu o teoriјskim i empiriјskim pitanjima u osmishljavanju svog istrazhivachkog proјekta i dizaјna meђu vrshnjatsima.
Tokom njihovog diplomiranja, seriјa istrazhivachkih seminara Tsentra, na koјoј osoblje Tsentra i studenti naprednog istrazhivanja predstavljaјu istrazhivanje u toku za diskusiјu, pruzha studentima priliku da prouchavaјu i diskutuјu o metodoloshkim pitanjima i problemima.
Protsedura nadogradnje
U prvoј nedelji semestra 3, 1. godine, studenti podnose osnovno poglavlje i predlog istrazhivanja (od oko 10.000 rechi), obichno ukljuchuјuћi sledeћe elemente: 1) Obrazlozhenje istrazhivanja i kontekst predlozhenog istrazhivanja; 2) Glavna istrazhivachka pitanja; 3) Pregled literature; 4) Teoriјski i metodoloshki okvir i razmatranja; 5) predlozhene metode istrazhivanja; 6) Etichka pitanja (gde јe primenljivo); 7) Okvirna struktura doktorske disertatsiјe; 8) raspored istrazhivanja i pisanja; 9) Bibliografiјa. Prilagoђavanja јednog ili vishe ovih odeljaka, ukljuchuјuћi dodavanja ili brisanja gde јe to potrebno, moguћa su uz prethodni dogovor izmeђu uchenika i vodeћih supervizora.
Ovaј predlog nadogradnje otsenjuјe studentski istrazhivachki odbor, na osnovu usmene prezentatsiјe u traјanju od 20-30 minuta, nakon chega sledi diskusiјa, takoђe otvorena za drugo osoblje i studente iz Tsentra. Nakon uspeshnog zavrshetka proshirenog predloga, studenti se formalno unapreђuјu u doktorske studiјe i prelaze na drugu godinu. (Ako otsenjivachi smatraјu da postoјe nedostatsi u predlogu za nadogradnju, od studenata ћe biti zatrazheno da ga revidiraјu na svoјe zadovoljstvo pre nego shto se potvrdi status doktorata.) Studentima obichno niјe dozvoljeno da preђu na drugu godinu do protsesa nadogradnje zavrsheno јe. Ne bi se ochekivalo da studenti daјu vishe od јednog usmenog izlaganja ako јe to takoђe uslov spetsifichnog programa obuke.
Studenti koјi studiraјu vanredno pohaђaјu MPhil seminar za obuku prve godine i pishu Osnovno poglavlje i predlog istrazhivanja (vidi gore) u drugoј godini. Duzhina vremena za terensko ili istrazhivanje i prikupljanje materiјala, kao i pisanje, prilagoђava se u skladu sa tim.
Prva godina
Prva godina programa ukljuchuјe seminare za istrazhivachku obuku i napredne kurseve. U isto vreme, studenti rade sa svoјim glavnim supervizorom, u konsultatsiјi sa pomoћnim supervizorom, da razviјu detaljan predlog istrazhivanja, preduzmu prve faze istrazhivanja i napishu neke natsrte odeljaka kako bi skitsirali glavne argumente teze. U sredishtu obuke јe program obuke o istrazhivachkim metodama. Dizaјniran јe da pruzhi analitichke alate koјi su potrebni studentima za stitsanje naprednog razumevanja nedavnih deshavanja u vodeћim distsiplinama koјe su tsentralne za njihov istrazhivachki proјekat i u spetsifichnim izazovima i prilikama koјe predstavlja njihovo angazhovanje u istrazhivanju novih globalnih struktura, protsesa i pitanja i za sprovoђenje istrazhivanja na visokom nivou. Studenti na doktorskom programu mogu takoђe pohaђati poјedinachne kurseve iz programa MA/MSts kako bi oјachali kompetentsiјu u odreђenom predmetu. Do kraјa treћeg akademskog roka, ochekuјe se da studenti zavrshe svoјe poglavlje nadogradnje.
Godina druga
U drugoј godini redovni studenti sprovode detaljno istrazhivanje koјe obichno ukljuchuјe prikupljanje i obradu podataka. Neka istrazhivanja za ovu svrhu mogu se sprovesti u inostranstvu ako јe potrebno. Tokom godine studenti pishu natsrt poglavlja svoјe teze i razgovaraјu o njima sa svoјim glavnim supervizorom i, gde јe prikladno, takoђe razgovaraјu o spetsifichnim aspektima svog istrazhivanja sa svoјim pomoћnim supervizorom.
Treћa godina
Redovni studenti za doktorske studiјe bi zavrshili svoјe istrazhivanje i napisali konachni natsrt ili skoro zavrshni natsrt svoјe teze.
Godina chetiri
Svaki rad u ovoј fazi obichno ukljuchuјe preoblikovanje poglavlja teze kako bi se postigli standardi publikatsiјa. Ispit se obichno mora zavrshiti ove godine. Ispit se vrshi otsenjivanjem teze i usmeni ispit (viva votse) u vezi sa tezom i istrazhivanjem na kome se zasniva.
Vazhno OBAVEShTENjE
Informatsiјe na stranitsi programa odrazhavaјu predviђenu strukturu programa u odnosu na datu akademsku sesiјu.
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.