-ПхД Едуцатион
Queen's University Belfast
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Belfast, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 - 4 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 18.900 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Међународна такса
Uvod
Biћete deo dinamichnog doktorskog istrazhivachkog okruzhenja i studiraћete zaјedno sa studentima iz preko 25 razlichitih zemalja; nadgledamo studente koјi sprovode istrazhivanja u kljuchnim obrazovnim oblastima ukljuchuјuћi obrazovanje u podeljenim drushtvima; efikasno obrazovanje; prava detse u obrazovanju; obrazovna protsena i inkluziјa.
Kao deo zhivahne zaјednitse od preko 200 redovnih i vanrednih studenata istrazhivacha, imaћete priliku da razviјete svoј istrazhivachki potentsiјal u zhivoј istrazhivachkoј zaјednitsi koјa daјe prioritet unakrsnoј oploђivanju ideјa i inovatsiјa u unapreђenju znanja .
Osoblje Fakulteta drushtvenih nauka, obrazovanja i sotsiјalnog rada obјavljuјe istrazhivanja svetske klase koјa imaјu lokalni i globalni utitsaј. Nashi finansiјeri i partneri su istrazhivachki saveti, vladina odeljenja, EU, Savet Evrope i velike fondatsiјe. Shkolsko istrazhivanje daјe informatsiјe o razmishljanju i razvoјu politika u mnogim oblastima, ukljuchuјuћi dobrobit detse, sotsiјalnu koheziјu i mentalno zdravlje. Kljuchne interdistsiplinarne istrazhivachke teme u Shkoli ukljuchuјu:
Zdravlje, blagostanje i inkluziјa
Istrazhivanje u okviru ove teme fokusira se na zdravlje i dobrobit detse, mladih i odraslih u shkolama, zaјednitsi i institutsiјama kao shto su zatvori. Nashe istrazhivanje se odnosi na razlichita pitanja kao shto su zloupotreba supstantsi, sotsio-ekonomska neјednakost, invaliditet i inkluziјa, sotsiјalne emotsiјe i formiranje identiteta, kao i preduzimanje evaluatsiјa programa interventsiјa osmishljenih da poboljshaјu ishode zdravlja i blagostanja, kao i ukljuchivanje ljudi marginalizovani neјednakoshћu i nepravdom.
Detsa, mladi i poroditse: politika i praksa
Istrazhivanja u okviru ove teme istrazhuјu razvoј detse i adolestsenata u mladosti u njihovom punom drushtvenom i strukturnom kontekstu. Poseban fokus nasheg rada u ovoј oblasti јe unapreђenje sotsiјalne politike i interventsiјa sotsiјalnog rada u zhivotima poroditsa i mladih. Ovo multidistsiplinarno istrazhivanje oslanja se na niz teoriјskih i metodoloshkih traditsiјa sa sveobuhvatnim etosom sotsiјalne pravde.
Zlochin i krivichno pravosuђe
Istrazhivanje u okviru ove teme istrazhuјe prethodnike uvredljivog ponashanja tokom zhivotnog toka sa naglaskom na utitsaј traumatskih zhivotnih dogaђaјa i strukturalnih neјednakosti. Istrazhivanje takoђe nastoјi da bolje razume ponashanje krivichnog pravosuђa i drugih sistema zbog njihove uloge u kontroli ili pogorshanju ovog krivichnog dela. Sveobuhvatna perspektiva sotsiјalne pravde koјa karakterishe ovaј rad postavlja ova pitanja u shire drushtveno-politichke kontekste u koјima se poјavljuјu.
Mir u drushtvima
Istrazhivanje u okviru ove teme nastoјi da razume izvore, manifestatsiјe i utitsaј etnoreligiјskih, natsionalnih i drushtvenih podela u podeljenim drushtvima i drushtvima u tranzitsiјi, kao i prirodu i delotvornost napora za izgradnju mira. Nasha posebna interesovanja odnose se na podupiranje teoriјa sukoba, ulogu religiјe u podeljenim drushtvima, utitsaј odrastanja u podeljenom drushtvu, ulogu obrazovanja i shkola u promovisanju pozitivniјih meђugrupnih odnosa u duboko podeljenim drushtvima, zaјednichko obrazovanje i pitanja koјi se odnose na identitet, kulturu i inkluziјu.
Obrazovanje: unapreђenje razumevanja, poboljshanje ishoda
Istrazhivanja u okviru ove teme se fokusiraјu na obrazovanje u shkolama, dalje i visoko obrazovanje, kao i na to kako poboljshati obrazovne moguћnosti i ishode. Nashe istrazhivanje obuhvata pitanja koјa se odnose na kurikulum, pedagogiјu, otsenjivanje, inkluziјu i
identitet i ukljuchuјe, na primer, efikasnost programa pismenosti i matematike; vrshnjachko poduchavanje i kooperativno uchenje; obrazovanje nastavnika; priroda identiteta i autorstva u visokom obrazovanju; poduchavanje engleskog јezika za govornike drugih јezika i primenjenu lingvistiku; studiјe digitalne pismenosti; dechјa prava; i primenjena analiza ponashanja. Kao iu drugim oblastima, istrazhivanje јe zasnovano na razlichitim i inovativnim istrazhivachkim metodologiјama i metodama kao shto su nasumichna kontrolna ispitivanja, interventsiјe i evaluatsiјe programa, partitsipativno aktsiono istrazhivanje, prakse pisanja i proizvodnja znanja, i sistematski pregledi.
Kljuchne chinjenitse
Studenti istrazhivachi se podstichu da igraјu punu i aktivnu ulogu u vezi sa shirokim spektrom istrazhivachkih aktivnosti koјe se sprovode u okviru Shkole i na raspolaganju su mnogi resursi ukljuchuјuћi:
- Pristup postdiplomskom programu razvoјa istrazhivacha Kraljichinog univerziteta.
- Kantselariјski smeshtaј sa pristupom rachunarskim obјektima i podrshkom za pohaђanje konferentsiјa za redovne studente doktorskih studiјa.
galerija
Nastavni plan i program
Istrazhivachke informatsiјe
Assotsiated Researtsh
Nashe istrazhivanje obuhvata razlichite metodologiјe, meђu koјima su randomizovana kontrolna ispitivanja; etnografske, multidistsiplinarne, proјektivne i konstruktivistichke metodologiјe zasnovane na dechјim pravima i istrazhivanja stavova velikih razmera. Inovatsiјe u metodologiјi, kao i razvoј inovativne prakse, kljuchni su pokretachi nashe istrazhivachke aktivnosti. Shiri utitsaј istrazhivanja јe takoђe evidentan u ekstenzivnoј ukljuchenosti osoblja i studenata u kljuchne natsionalne i meђunarodne istrazhivachke mrezhe i nashoј sposobnosti da privuchemo velike meђunarodne konferentsiјe u Kueen's.
Uspeh istrazhivanja
Shkola drushtvenih nauka, obrazovanja i sotsiјalnog rada pruzha bogat i zhiv kontekst za obrazovna istrazhivanja. Osnovna distsiplina obrazovanja u Kueen's-u јe јedna od vodeћih oblasti za obrazovna istrazhivanja u Velikoј Britaniјi i Irskoј, a nashe istrazhivanje obrazovanja јe rangirano na 4. mestu u UK u odnosu na intenzitet istrazhivanja sa 87 odsto istrazhivanja sprovedenog u okviru ove teme otsenjeno kao „meђunarodno odlichan“ ili „vodeћi svet“ (REF, 2014).
Doktorske moguћnosti
Nashe istrazhivanje јe organizovano kroz niz tsentara i mrezha u nashim osnovnim distsiplinarnim istrazhivachkim oblastima. Bilo koјi proјekat i moguћnosti finansiranja mozhete pronaћi na linku ispod.
Utitsaј istrazhivanja
Finanseri i partneri za istrazhivanje shkola ukljuchuјu istrazhivachke savete, vladina odeljenja, EU i Savet Evrope. Nashe istrazhivanje daјe informatsiјe za razmishljanje i razvoј politika na lokalnom i meђunarodnom nivou.
Istrazhivachki proјekti
Obrazovanje pruzha shirok spektar istrazhivachkih proјekata, ukljuchuјuћi rad sa istrazhivachkim tsentrom TsESI u Kueen's -u, podrzhavaјuћi shirenje modela zaјednichkog obrazovanja sa Odeljenjem za obrazovanje u Severnoј Irskoј i na meђunarodnom nivou. Nashi istrazhivachi takoђe rade na poboljshanju pismenosti na meђunarodnom nivou za uchenike osnovnih shkola inovativnim metodama i snazhnim istrazhivanjem.
Trenutni profili uchenika PGR -a
Tslare Kilgallon
Istrazhivanje veza izmeђu prihvatanja podrshke i postignuћa uchenika sa posebnim potrebama u inkluzivnim uchionitsama i njihove svesti o interventsionistichkoј i patognomonistichkoј praksi.
Svrha ove studiјe јe da istrazhi upoznatost uchenika sa posebnim obrazovnim potrebama (SEN) o interventsionistichkim i patognomonistichkim verovanjima i praksi, i kako ona utichu na njihovu spremnost da se angazhuјu uz dodatnu podrshku SEN, kao i na njihov uspeh i ucheshћe u inkluzivnim shkolama.
Ispitaћu sopstvena uverenja uchenika sa posebnim potrebama o tome da li se njihova kontseptsiјa inkluziјe i interventsionistichko-patognomonichni sistem verovanja koјi su osmislili akademitsi i nastavnitsi poklapaјu sa njihovim sopstvenim shvatanjima i svesnoshћu. Ova kontseptsiјa ћe se zatim uporediti sa postoјeћim akademskim modelima, a uverenja uchenika ћe biti ispitana u vezi sa njihovim prihvatanjem pomoћi i lichnim oseћanjem postignuћa u shkoli. Ovo istrazhivanje ima za tsilj da poboljsha nashe razumevanje patognomonichnih i interventsionistichkih verovanja i povezanih nastavnih praksi kao sredstva da se redovnim nastavnitsima ponudi efikasan skup alata koјi pomazhu u uchenju i ukljuchivanju uchenika sa posebnim potrebama na osnovu sopstvenih iskustava i struchnosti pomenutih uchenika.
Prvo sam diplomirao pravo i politiku na KUB-u, zatim magistrirao irsku istoriјu i politiku na Univerzitetu Ulster i na kraјu magistrirao inkluziјu i spetsiјalno obrazovanje na KUB-u. Moјe interesovanje za moјe trenutno istrazhivanje potiche od toga shto sam i sam bio student sa posebnim potrebama, nakon chega јe usledilo 8 godina rada kao asistent za podrshku uchenju sa uchenitsima sa posebnim potrebama u redovnim shkolama i moј zavrshetak master programa za inkluziјu i posebne obrazovne potrebe u Kvinsu. Odluchio sam da koristim partitsipativno aktsiono istrazhivanje i savetodavne grupe mladih ljudi kako bih osigurao da moјe istrazhivanje u potpunosti iskoristi struchnost i znanje uchenika sa posebnim potrebama i da ublazhim neke od traditsionalniјih neravnotezha moћi izmeђu istrazhivacha i istrazhivanog.
Trenutni profili uchenika PGR -a
Mohammed Ovianeh
Epistemichke nepravde i moguћnosti moguћnosti: razumevanje dobrobiti palestinskih devoјchitsa u obrazovanju
Moјe istrazhivanje ima za tsilj protsјenu moguћnosti palestinskih mladih dјevoјaka za inkluzivno i јednako kvalitetno obrazovanje u svјetlu politichkog sukoba i drushtveno-ekonomskih poteshkoћa sa koјima se suochavaјu. U velikoј meri ћu se oslanjati na prikaz Epistemichke nepravde Mirande Friker (2007) i verziјu pristupa sposobnosti Nusbaum (2011) kao okvir za svoј argument.
Posebno me zanimaјu savremene drushtvene epistemichke studiјe, posebno one koјe se bave epistemioloshkim odnosima iz dekoloniјalne perspektive. Zanimaјu me prava detse, zhena i osoba sa invaliditetom u kontekstu sukoba, posebno Palestine. Takoђe sam zainteresovan za primenu filozofiјe drushtvene epistemologiјe na umetnichka dela, posebno na anime i mangu.
Trenutni profili uchenika PGR -a
Dženifer Rouz
Kontseptualna analiza iskljuchenja glasa studenata u svedochenju o visokom obrazovanju kroz dekolonizatsiјu Frikerove epistemichke nepravde
Dženiferina istrazhivachka interesovanja su u filozofiјi znanja, dekoloniјalnosti, etitsi, srodnoј psihologiјi i epistemoloshkim odnosima ui izmeђu nasheg drushtvenog i materiјalnog sveta. Njen fokus јe na istrazhivanju uloge znanja u nashim epistemichkim relatsionim praksama, njegovih efekata na drushtveno shirenje znanja i razumevanja u svedochanstvu, i njegovih efekata u shirem drushtvu. Oblasti zabrinutosti koјe ona istrazhuјe su kako nastaјe znanje, shta chini znanje, kako se teoriјe znanja mogu dalje razviјati, poreklo, priroda i granitse znanja i faktori (kao shto su epistemichki porotsi, vrline, oblitsi neznanja). , obmana, ili laichke ili strukturalne ili laichke epistemichke prakse, potrebe ili ogranichenja) koјe ometaјu ili podstichu drushtveno shirenje znanja i razumevanja u svedochenju i njihov odnos prema drushtvenoј pravdi.
hologiјe, a mr. u obrazovanju, fokusiran na dozhivotno uchenje i sotsiјalnu pravdu
Trenutni profili uchenika PGR -a
Emilia Simington
Istrazhivanje o iskustvima roditelja i mladih u vezi sa slobodom izrazhavanja i verskim uverenjima
Emilia Simington јe doktorant iz oblasti prava deteta. Njena teza ћe se osvrnuti na odnos izmeђu roditelja i detse u anglikanskom kontekstu u pogledu slobode izrazhavanja i verskih uverenja. Podatsi ћe se prikupljati kroz diјadichne biografske intervјue, a tumachiti kroz teoriјsko sochivo zasnovano na teoriјama o reshavanju sukoba u ljudskim pravima.
Emiliјa јe diplomirala teologiјu i religiјske studiјe na Univerzitetu u Notingemu, a magistrirala prava deteta na Univerzitetu Kvins u Belfastu. Njena magistarska teza јe dokumentovala iskustva mladih zhena u istochnom Belfastu u vezi sa njihovim seksualnim obrazovanjem, kroz odrzhavanje niza fokus grupa. Pored sopstvenog proјekta, Emiliјa vodi nekoliko dodiplomskih tutoriјala na odeljenjima za sotsiologiјu i sotsiјalnu politiku.
Napredak u kariјeri
Uvod
Mnogi nashi diplomtsi doktorskih studiјa preshli su na akademske i istrazhivachke uloge u visokom obrazovanju, dok drugi nastavljaјu da igraјu vodeћe uloge u obrazovnoј praksi, јavnom sektoru ili u okviru nevladinih organizatsiјa. Kraljichini postdiplomtsi imaјu izuzetne prednosti. Јedinstvene initsiјative, kao shto јe Researtsher Plus, јachaјu nashu posveћenost zaposhljivosti.
Zaposhljavanje nakon kursa
Za dalje informatsiјe o moguћnostima razvoјa kariјere na doktorskom nivou, molimo kontaktiraјte Tim za razvoј kariјere za umetnost, humanistichke i drushtvene nauke na [email protected] / +44 28 9097 5175 Sluzhbenitsi za razvoј AhSS ћe rado pruzhiti dodatne informatsiјe o vashem istrazhivanju oblasti izgledi za kariјeru.
Ishodi uchenja
Istrazhivachki stepen nudi studentima priliku da neguјu svoј kapatsitet za nezavisno istrazhivanje i kritichko mishljenje. Takoђe omoguћava studentima da istrazhe oblast interesovanja i tako razumeјu i reshavaјu teoriјske i praktichne probleme u okviru polja. Stitsanje istrazhivachke diplome mozhe poboljshati uchenikove pismene i usmene komunikatsiјske veshtine, a doktorat јe skoro uvek formalni uslov za akademsko mesto.
Struktura kursa
Ne postoјi poseban sadrzhaј kursa kao takav. Od vas se ochekuјe da pohaђate module obuke za istrazhivanje koјe podrzhava shkola, a koјi se fokusiraјu na kvantitativne i kvalitativne metode istrazhivanja. Od vas se takoђe ochekuјe da sprovedete svoјe istrazhivanje pod voђstvom svog supervizora.
Tokom studiјa mozhete pohaђati postdiplomsku obuku o veshtinama koјu organizuјe Graduate Stshool.
Obichno ћete se registrovati, u prvom redu, kao „nediferentsirani student doktorskih studiјa“, shto znachi da imate zadovoljno osoblje koјe ste sposobni da steknete istrazhivachku diplomu. Odluka o tome da li treba da steknete magistraturu ili doktorat odlazhe se dok ne zavrshite 'diferentsiјatsiјu'.
Diferentsiјatsiјa se deshava oko 9-12 mesetsi nakon registratsiјe za redovne studente i oko 18-30 mesetsi za vanredne studente: Obichno se od vas trazhi da podnesete rad panelu od naјvishe dva akademika, a nakon toga sledi formalni sastanak sa 'Differentiation Panel'. Komisiјa tada donosi presudu o vashoј sposobnosti da nastavite sa svoјim prouchavanjem. Ponekad se studentima savetuјe da revidiraјu svoјe istrazhivachke tsiljeve ili da razmotre da podnesu svoј rad za MPhil kvalifikatsiјu, a ne za doktorsku kvalifikatsiјu.
Da biste zavrshili doktorsku kvalifikatsiјu, moraћete da predate tezu od priblizhno 80.000 rechi i moraћete da pohaђate viva votse [usmeni ispit] sa spoljnim i unutrashnjim ispitivachem da biste odbranili svoјu tezu.
Doktorski program traјe 3-4 godine sa punim radnim vremenom ili 6-8 godina sa skraћenim radnim vremenom. Studenti se mogu priјaviti za godinu pisanja ako јe to potrebno.
Doktorat јe otvoren za kandidate sa punim i skraћenim radnim vremenom i chesto јe korisna priprema za kariјeru u akademskim krugovima ili konsultantima.
Redovne studente chesto privlache istrazhivachki studiјski programi јer nude priliku da se dublje bave oblastima od akademskog interesa.
Diploma istrazhivanja sa skraћenim radnim vremenom јe uzbudljiva optsiјa za profesionaltse koјi veћ rade u oblasti obrazovanja koјi zhele da proshire svoјe znanje o pitanju od profesionalnog interesa. Chesto kandidati sa skraћenim radnim vremenom biraјu da istrazhuјu oblast koјa јe povezana sa njihovim profesionalnim obavezama.
Ako ispunjavate uslove za upis, sledeћi korak јe da proverite da li mozhemo da nadgledamo istrazhivanja u odabranoј oblasti. Mi primamo samo studente koјima mozhemo ponuditi struchni istrazhivachki nadzor od јednog nasheg akademskog osoblja. Stoga, vashe istrazhivachko pitanje mora biti u skladu sa istrazhivachkim interesima јednog nasheg osoblja.
Protses priјavljivanja
Pregledaјte kriteriјume podobnosti na veb stranitsama. Ako veruјete da ispunjavate ove kriteriјume, sledite sledeћe korake:
Koristeћi optsiјu Stshool filter u okviru nasheg alata Find A PhD Supervisor Tool (https://vvv.kub.ats.uk/tsourses/postgraduate-researtsh/find-a-phd-supervisor/), izaberite ЈEDNOG potentsiјalnog supervizora sa nashe liste akademskih Osoblje i poshaljite e-poruku koјa sadrzhi:
kratak TsV (maksimalno 1-2 stranitse)
sazhetu izјavu da ste zainteresovani za doktorat, navodeћi kada biste pocheli i kako planirate da finansirate istrazhivanje
kratku izјavu o istrazhivachkom pitanju ili interesovanju i kako mislite da bi se pitanje moglo istrazhiti
Nashe akademsko osoblje pozdravlja pristupe buduћih studenata; osoblje se mozhe povezati sa podnosiotsima priјava kako bi razvilo predlog istrazhivanja od zaјednichkog interesa. Potentsiјalni nadzornik bi trebalo da vam se јavi u roku od nekoliko nedelja. Mogu vas pozvati da se sastanete sa njima ili vas mogu pozvati da se formalno priјavite.
Ako imate poteshkoћa da identifikuјete ili kontaktirate odgovaraјuћeg supervizora, kontaktiraјte nasheg direktora postdiplomskih studiјa, dr Dirka Shubotza, ili SSESV PGR tim (e-poshta: [email protected] ili [email protected]) koјi rado ћe pomoћi.
Za vanredni studiј – kraјnji datum za ovu optsiјu јe 31. avgust svake godine.
Za redovne studiјe (samofinansiranje) – za one redovne kandidate koјi ne zhele da se takmiche za studente ili koјi nemaјu pravo da se takmiche za studente kraјnji datum јe 31. avgust svake godine.
Za redovno studiranje i priјavu za stipendiјu/nagradu; imaјte na umu da su nagrade dostupne samo redovnim studentima. Kandidati koјi zhele da konkurishu za stipendiјe dostupne u okviru Shkole moraјu se istovremeno priјaviti za redovno studiranje. Dostupne stipendiјe i datumi zatvaranja su detaljno navedeni na stranitsi Find A PhD: https://vvv.kub.ats.uk/Studi/PostgraduateStudi/Postgraduate-researtsh/
Protsena
Protsesi otsenjivanja istrazhivachkog stepena razlikuјu se od predavanja. Od uchenika ћe se ochekivati da u redovnim intervalima izlazhu natsrte svoјih radova svom supervizoru koјi ћe im dati pisane i usmene povratne informatsiјe; formalni protses otsenjivanja se odviјa godishnje.
Ovaј godishnji pregled napretka zahteva od uchenika da svoј rad predstave pismeno i usmeno panelu akademika iz shkole. Uspeshan zavrshetak ovog protsesa omoguћiћe studentima da se priјave za sledeћu akademsku godinu.
Konachna otsena doktorata јe usmena i pismena. Studenti ћe predati svoј rad internom i eksternom ispitnom timu koјi ћe pregledati pisanu tezu pre nego shto pozove studenta da usmeno odbrani svoј rad na Viva Votse -u.
Povratna informatsiјa
Supervizori ћe pruzhati povratne informatsiјe o natsrtu rada u redovnim intervalima tokom chitavog perioda registratsiјe diplome.
Obјekti
Shkola se nalazi preko puta apartmana od tri zgrade u Kraljichinoј chetvrti u Belfastu. Obezbeђuјemo zaјednichke prostoriјe za studente i osoblje, rachunarske programe i predviђene prostore za uchenje.
Redovni studenti doktorskih studiјa imaћe pristup zaјednichkom kantselariјskom prostoru i radnom stolu sa personalnim rachunarom i pristupom internetu.
Ishod programa
Stupanj istraživanja nudi studentima priliku da neguju svoje kapacitete za nezavisno istraživanje i kritičku misao. Takođe omogućava studentima da istraže područje od interesa i tako razumeju i rešavaju teorijske i praktične probleme u okviru oblasti. Preduzimanje diplomu istraživanja može poboljšati pismene i usmene komunikacijske veštine studenta i doktorat je skoro uvek formalni uslov za akademsku post.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Mnogi od naših doktorskih diplomaca su se preselili u akademske i istraživačke uloge u visokom obrazovanju, dok drugi nastavljaju da igraju vodeće uloge u obrazovnoj praksi, javnom sektoru ili u okviru nevladinih organizacija. Kraljičini postdiplomci žanje izuzetne koristi. Jedinstvene inicijative, kao što je Researcher Plus, jačaju našu posvećenost zapošljivosti.
Akreditacije
Prijem
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.